Onderdelen Yamaha Thundercat 600 (2000)

savagegarden

MF'er
27 jun 2007
70
1
Belgie
Ik ben een streetfighter aan het bouwen van dit model.
Dus ik heb hier nog veel onderdelen van over die niet meer gebruikt worden.

Tellers, rechtse kuip voor en achter, linkse kuip (voor en achter maar beschadigt), uitlaat, origineel zadel, kroonplaat met slot + tankstop + bevestiging voor je zadel + 2 sleutels (gaat nog niet weg, moet eerst nog een vervangdop vinden), topkuip (licht beschadigd)+ruitje, volledige ramair, originele undertray, tellercover en nog vele kleine dingen.

Indien je iets wilt van de thundercat wat hier niet in de lijst staat vraag het ff mss ben ik het hier vergeten .....

Als er iemand intresse heeft in deze onderdelen gelieve mij dan te mailen daar ik niet veel op dit forum kom

mijn mailadres : baeten dot noel at gmail dot com

Alle onderdelen kunnen afgehaald of verstuurd worden (verzending ten laste van de koper).

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
hey

ik ben opzoek naar een linker kuip en een de topkuip zou je misschien wat foto's kunne mailen of iets dergelijks dan kan ik kijken hoe het er uit ziet en de deksel links heb je die ook?

groeten
 
hallo

de dynamodeksel heb ik niet, deze kan je best nieuw kopen want ik denk niet dat je die tweedehands gaat vinden (ik heb 94 euro hiervoor betaald)
op de volgende link staat een er foto's van de hele ombouw dus ook van de kuipen

Yamaha Thundercat by Noël B

je bekijkt het maar
 
kijk is aan heb je voor mij een duidelijkere foto, van de rechter voorkuip? zit er schade op? en is hij in de originele yamaha metallic kleur blauw? spiegel hoef ik niet die is zilver :)
Wat wil je voor de kap hebben? en waar kan ik hem ophalen?
 
*schop*

Ben nog op zoek naar een leuk dempertje voor de thundercat van mn zus,
heb je dr 1 over??
 
Terug
Bovenaan Onderaan