Het Super Tenere 1200 topic

die 150pk is nu juist het enige dat ik echt mis :P
Dat hok van mij gaat best snel naar de 180, maar om de top van 200 en een beetje te bereiken heb je nog drie kwartier nodig


kan dan niet beter een power cruiser kopen a la gtr 1400 of een hyabusa ???

met 150 pk zijn de meeste all roadbanden niet voor ontwikkeld
 
Ook niet met de nieuwe 4 kleppers?

nog niet geprobeerd....

kan dan niet beter een power cruiser kopen a la gtr 1400 of een hyabusa ???

:N als je de discussie een beetje gevolgd had, had je gezien dat ik de opties en een hoge zit wel erg belangrijk vind en die heb je niet op een gtr of een busa.
Bovendien houdt de remmerij op een gtr niet echt over.
 
De eerste vergelijkende tests wijzen uit dat een goed ingelopen 2 klepper niet of niet veel onderdoet voor de nieuwe 4 klepper GS.
 
nog niet geprobeerd....:N als je de discussie een beetje gevolgd had, had je gezien dat ik de opties en een hoge zit wel erg belangrijk vind en die heb je niet op een gtr of een busa.
Bovendien houdt de remmerij op een gtr niet echt over.

de FJR kies je ook niet echt op zijn geweldige moderne voorkomen (5 bak, redelijk oud blok, 4 cilinder) heeft behalve zijn uitrusting niet veel mee.
Daar zou een opfrisser overheen moeten komen
 
dit is toch een R maar dan met een andere koplamp en wat andere delen ??
zou niet zo duur hoeven te zijn ,, lijkt me wel leuk na die retro bikes die redelijk verkopen

en wat onderdelen van de XTZ zoals uitlaat,subframe annex rekje/handvaten en achterbrug. Ziet er gaaf uit. Leuker als de huidige R in iedergeval.

gr Patrick
 
Yamaha_2010_XT1200Z_Super_Tenere_studio_bl_1.jpg

Yamaha_2010_XT1200Z_Super_Tenere_studio_acc.jpg


de accesoires

Topkoffer
valbeugels
mistlampen
hogere ruit
tanktas
wind reflectors
witte knippers
verlaagd zadel
tankpad
binnentassen
handvatverwarming
veel meer kan er niet bij...

de standaard SupTen heeft ook al iets van een valbeugel (?) onder de zijkuip, die is weg als de valbeugel gemonteerd wordt.
ruit is trouwens verstelbaar (helaas niet electrisch)

de tankpad:
2010_ACC-BLT_23P-W0790-0000_001a_HR.jpg
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]
[afbeelding]

de accesoires

Topkoffer
valbeugels
mistlampen
hogere ruit
tanktas
wind reflectors
witte knippers
verlaagd zadel
tankpad
binnentassen
handvatverwarming
veel meer kan er niet bij...

de standaard SupTen heeft ook al iets van een valbeugel (?) onder de zijkuip, die is weg als de valbeugel gemonteerd wordt.
ruit is trouwens verstelbaar (helaas niet electrisch)

de tankpad:
[http://accessories.yamaha-motor-europe.com/files/images/EU/2010_ACC-BLT_23P-W0790-0000_001a_HR.jpg (afbeelding)]


ik vind de beugel met lamp wel cool ,, alleen denk ik is ie ook sterk genoeg om bij een schuiver de grootste narigheid tegen te houden ?
 
[afbeelding]
[afbeelding]

de accesoires

Topkoffer
valbeugels
mistlampen
hogere ruit
tanktas
wind reflectors
witte knippers
verlaagd zadel
tankpad
binnentassen
handvatverwarming
veel meer kan er niet bij...

de tankpad:
[http://accessories.yamaha-motor-europe.com/files/images/EU/2010_ACC-BLT_23P-W0790-0000_001a_HR.jpg (afbeelding)]


iemand een idee of er een standaard gearindicator is ? :?
 
temp zijn die drie streepjes bovenin denk ik, verandert kan worden in fuel consumption of temp en ?

gear indicator is denk ik niet aan boord.
 
Laatst bewerkt:
temp zijn die drie streepjes bovenin denk ik, verandert kan worden in fuel consumption of temp en ?

gear indicator is denk ik niet aan boord.


nee die streepjes zijn van de verbruiks computer .
raar eigenlijk temp wil je meestal wel constant zien ( ik wel ) liefst een olie temp meter :Y

Maar vind het wel een mooi dashboard
 
ja, bij die van mij onder het zadel. Heel handig voor mijn vest maar 1 op het dashboard was ook handig geweest
 
nee die streepjes zijn van de verbruiks computer .
raar eigenlijk temp wil je meestal wel constant zien ( ik wel ) liefst een olie temp meter :Y

Maar vind het wel een mooi dashboard

Dion , daar wen je echt wel aan , na veel km op onze tenere,s ga je echt wel een
lampje vertrouwen als die te warm wordt...., mis die temp meter niet echt,
weet als er iets aan de hand is dat er een controlelamp gaat branden.....
mvg Mark
 
nee die streepjes zijn van de verbruiks computer .
raar eigenlijk temp wil je meestal wel constant zien ( ik wel ) liefst een olie temp meter :Y

Maar vind het wel een mooi dashboard

Ge print screend uit de videao van yamaha.
geeft nu de air temp, zal dus ook wel de motor temp kunnen geven
full
 
Dion , daar wen je echt wel aan , na veel km op onze tenere,s ga je echt wel een
lampje vertrouwen als die te warm wordt...., mis die temp meter niet echt,
weet als er iets aan de hand is dat er een controlelamp gaat branden.....
mvg Mark


heb een aantal jaren aan franse auto's gesleuteld als daar het koelwater lampje ging branden wist je dat de koppakking gaar was.........
nou maakt Yamaha betere spullen dan de PSA groep in de jaren 80 en 90 , maar de reactie zit er diep in,,, nou denk ik wel dat het zo gemaakt is als de temp zou stijgen dat ie zelf dan van weergave wisseld met iets wat knippert of zo......

warm gelopen watergekoelde motoren dat komt toch niet meer zo vaak voor bij goed onderhoud ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan