minibike €100

Status
Niet open voor verdere reacties.

black MTS

MF veteraan
16 jan 2006
2.488
0
Zoeterwoude
Ik doe al een paar jaar niets meer met mijn minibike, en staat deze als pronkstukje in de kamer.
Nu is dan toch de tijd gekomen om afscheid te nemen en mag hij weg voor het belachelijke bedrag van maar €100,- 8-)

GroteFoto-3DUXW4DV.jpg


GroteFoto-MYNYIZWM.jpg


ohh ja, hij heeft ongeveer een half uurtje gereden, en staat sindsdien stil :)
 
wil niet heel erg lullig doen maar nieuwe kosten ze 125 euro incl gerantie (moet je hem nog wel ff in elkaar bouwen (blok word compeet in elkaar aangeleverd) alleen kappen en wielen plaatsen

Minibikeshop.nl de grootste en goedkoopste minibikeshop van de Benelux

hij is idd mooi (mooier als orgineel) mja 100 euro leek me een beetje veel namelijk

Nu kan ik gaan zeggen dat als je niet lullig wil doen, je misschien beter je mond kan houden, maar dat zeg ik niet hoor, ik ben namelijk niet zo lullig.
 
wat ik er mee bedoel is als nieuw iets bijna net zo duur is als dat u het aan bied is het toch niet fair voor de aanstaande eigenaar (of u met een een tuning paket a 125 euro op hebben zitten dan zijn mijn reacties niet meer ondergrond maar dat is (zo als ik op de foto zie niet het geval)

je koop oop geen gebruikete motor van een (zo als u zegt EEN PAAR JAAR OUD) voor bijne de nieuwe prijs
das niet redelijk
deze dingen gaan van de hand op het scooterforum (verkoop afdeling) voor 40 a 75 euro licht aan de staat en extra tuning setjes of zo

ik geloof best dat 100 voor u een hele scherpe prijs is omdat u destijds er veel meer voor betaald hebt mja ze zijn gewoon niks mee waar die dingen

het maakt er niet minder leuk op HAD er zelf ook 2 liepen toch al gouw 60 a 75 na wat extra onderdeeltjes te vervangen suc6 er mee
 
Laatst bewerkt:
Een heel verheel
Los van dit alles is het niet netjes om iemands verkooptopic te vergallen. :N