minibike €100

Status
Niet open voor verdere reacties.

black MTS

MF veteraan
16 jan 2006
2.488
0
Zoeterwoude
Ik doe al een paar jaar niets meer met mijn minibike, en staat deze als pronkstukje in de kamer.
Nu is dan toch de tijd gekomen om afscheid te nemen en mag hij weg voor het belachelijke bedrag van maar €100,- 8-)

GroteFoto-3DUXW4DV.jpg


GroteFoto-MYNYIZWM.jpg


ohh ja, hij heeft ongeveer een half uurtje gereden, en staat sindsdien stil :)
 
wil niet heel erg lullig doen maar nieuwe kosten ze 125 euro incl gerantie (moet je hem nog wel ff in elkaar bouwen (blok word compeet in elkaar aangeleverd) alleen kappen en wielen plaatsen

Minibikeshop.nl de grootste en goedkoopste minibikeshop van de Benelux

hij is idd mooi (mooier als orgineel) mja 100 euro leek me een beetje veel namelijk

Nu kan ik gaan zeggen dat als je niet lullig wil doen, je misschien beter je mond kan houden, maar dat zeg ik niet hoor, ik ben namelijk niet zo lullig.
 
wat ik er mee bedoel is als nieuw iets bijna net zo duur is als dat u het aan bied is het toch niet fair voor de aanstaande eigenaar (of u met een een tuning paket a 125 euro op hebben zitten dan zijn mijn reacties niet meer ondergrond maar dat is (zo als ik op de foto zie niet het geval)

je koop oop geen gebruikete motor van een (zo als u zegt EEN PAAR JAAR OUD) voor bijne de nieuwe prijs
das niet redelijk
deze dingen gaan van de hand op het scooterforum (verkoop afdeling) voor 40 a 75 euro licht aan de staat en extra tuning setjes of zo

ik geloof best dat 100 voor u een hele scherpe prijs is omdat u destijds er veel meer voor betaald hebt mja ze zijn gewoon niks mee waar die dingen

het maakt er niet minder leuk op HAD er zelf ook 2 liepen toch al gouw 60 a 75 na wat extra onderdeeltjes te vervangen suc6 er mee
 
Laatst bewerkt:
Een heel verheel
Los van dit alles is het niet netjes om iemands verkooptopic te vergallen. :N

Ga er maar van uit dat iedereen oud en wijs genoeg is om zelf te beslissen wat ze wel en niet willen kopen en tegen welke prijs.

@TS: Succes met de verkoop.
 
mmm..niet in de buurt van texel dus..
 
Laatst bewerkt:
Je vergeet even te vermelden dat kompleet gemonteerd zoals deze ze 200 euro zijn!!!

Dit is dus 50% van de nieuwprijs...
 
nee maar het is toch niet leuk als je denk iets heel goed koops gekocht te hemmen (2e hands) en blijt achter af een veel te duure aankoop omdat je er geen verstand van hebt (of te lui bent om ff te googelen)

je moet wel adverteren na waarde van het product ik bemoei me er voor de rest niet meer mee
maar wou dit kwijt nejtes of niet (ben ook van mening dat het niet erg nejtes was) mja als er na waarde geadverteerd werd had ik er ook niks over gezecht lijkt me normaal toch)
we zijn hier toch een groote familie (temiste de meest wel ) en dat moet je toch gezellig houden

suc6 er mee
 
wil WEL erg lullig doen maar blablabla

hij is idd mooi (mooier als orgineel) mja 100 euro leek me een beetje veel een superprijs namelijk

In diverse kleuren te krijgen. Minibike racer nu 125 euro bij afhaal en rijklaar. Bezorgen kost 35 euro in doos en 75 compleet gemonteerd bezorgt.



+ 35 euro bezorgkosten of + 75 montagekosten dus :W


en voor de rest hier niet meerop reageren :W



Wel in jou kleur Thijs 8-)
 
Laatst bewerkt:
nee maar het is toch niet leuk als je denk iets heel goed koops gekocht te hemmen (2e hands) en blijt achter af een veel te duure aankoop omdat je er geen verstand van hebt (of te lui bent om ff te googelen)

je moet wel adverteren na waarde van het product ik bemoei me er voor de rest niet meer mee
maar wou dit kwijt nejtes of niet (ben ook van mening dat het niet erg nejtes was) mja als er na waarde geadverteerd werd had ik er ook niks over gezecht lijkt me normaal toch)
we zijn hier toch een groote familie (temiste de meest wel ) en dat moet je toch gezellig houden

suc6 er mee


Ik heb voor jou nog wel een toetsenbord die goed is en waarvan alle letters op de goede plek zitten, kom op nou man laat hem gewoon ze gang gaan (voor overigens een hele normale prijs) Als iemand wil weten of het een goedkoopje of een duurkoopje is merk je dat vanzelf op het forum.
 
Laatst bewerkt:
nee maar het is toch niet leuk als je denk iets heel goed koops gekocht te hemmen (2e hands) en blijt achter af een veel te duure aankoop omdat je er geen verstand van hebt (of te lui bent om ff te googelen)

je moet wel adverteren na waarde van het product ik bemoei me er voor de rest niet meer mee
maar wou dit kwijt nejtes of niet (ben ook van mening dat het niet erg nejtes was) mja als er na waarde geadverteerd werd had ik er ook niks over gezecht lijkt me normaal toch)
we zijn hier toch een groote familie (temiste de meest wel ) en dat moet je toch gezellig houden

suc6 er mee

Wat een gelul allemaal, laat de verkoper gewoon in zijn waarde! Iemand afkraken is niet zo netjes en zeker niet gezellig :r
 
Ondanks het slappe gezwam van Wally is deze schitterende minibike verkocht :Y

En Wally, ik zal nooit een verkoop topic vergallen :r , maar hoop dat als jij ooit eens wat te koop aanbied, en velen zullen reageren zoals jij gedaan hebt :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan