Yamaha diversion 1993 voor knutselaren

yamahar61999

Rookie
7 apr 2009
3
0
Ik heb een Yamaha diversion uit 1993 vrij af te halen. Hoef er niets voor te hebben, alleen gelieve wel zelf af te halen en op eigen naam te zetten. Ideaal voor een klusser die een motor wil opknappen. Rijd niet meer, moet veel aan gebeuren. Heb te weinig verstand ervan om hem zelf op te knappen en te weinig geld om m te laten opknappen. Als je geinteresseerd bent, neem dan even contact op en ik zal proberen al je vragen te beantwoorden.
 
Ik heb een Yamaha diversion uit 1993 vrij af te halen. Hoef er niets voor te hebben, alleen gelieve wel zelf af te halen en op eigen naam te zetten. Ideaal voor een klusser die een motor wil opknappen. Rijd niet meer, moet veel aan gebeuren. Heb te weinig verstand ervan om hem zelf op te knappen en te weinig geld om m te laten opknappen. Als je geinteresseerd bent, neem dan even contact op en ik zal proberen al je vragen te beantwoorden.
ja, ik kom hem graag ophalen, maar: je mailadres is er niet, je PB staat uit, je woonplaats staat nergens.
ik kan dus geen contact opnemen -O-
bovendien kan je wel in Belgie wonen, dan kost overschrijven misschien meer als een andere.
 
Ik heb ook wel intresse.

Mail me anders je gegevens even op:
marvineekmate (apenstaartje) hotmail (punt) com
 
ik wil ook wel haha, maar waar woon je inderdaad? Dat kan nogal schelen!
 
als ie nou een paar bouwjaren (dus 1 type) nieuwe was had ik ook wel intresse
gratis is altijd goed zeg ik maar (blijf toch een kaas kop)

mja mijn pekel fiets is uit 1997 dus das een ander model en van die van jou zouden maar een kleine deel van de onderdelen passen op die van mij en das niet echt wat ik zoek (zoek er namelijk we een 2e onderdelen bike bij )

suc6 er mee
 
Zou ik de tank op mogen komen halen / ruilen voor een krat bier ??? Dan kan die van mij ook weer verder rijden .
 
Zo jammer iets melden en dan

Gebruikersnaam:
yamahar61999
Laatste bezoek:
maandag 01 maart 2010 17:12 (5 dagen, 18 uren en 2 minuten geleden)
 
Terug
Bovenaan Onderaan