VF400/500/700/750/1000/1100 C/F/F2/S/R topic 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag de voorvork voor de racert binnen gekregen (53,- incl verzenden :) ), is weer meer werk dan gehoopt , ff kijken hoe ik de originele stuurpen kan monteren in de cbr kroonplaten.

Ach ja..... heb jij dit zelf gedaan of was dit al zo?
 
Laatst bewerkt:
In het MSG-hok heb ik nog een nieuw stel staalomvlochten remleidingen liggen en volgens mij ook nog een nieuwe nokkenaskettingspanner. PM maar als je interesse hebt.

lol, deze reactie had ik helemaal gemist. Heb er misschien wel interesse in. Is die naks van het goede type? dus de aangepaste variant?

De remleiding voor en achter?

Ik duik binnenkort het hok in om de VF helemaal klaar te maken. Kan ik meteen de bata er mee rijden :)
 
stalen remleidingen is echt super! Had het op mijn VF750s ook gedaan en het is echt een wereld van verschil :)


full
 
Joep, is dat het spul wat bij mij weg kwam??
is volgens mij een VF1000F balhoofdstel, dat heeft net als de CBR6000 41mm vorkpoten

verklaard een hoop.... maakt niet uit, nu moet ik alleen de balhoofdpen over zetten of op zoek gaan naar een VF1000F set.


BTW een CBR6000 die wil ik ook wel hebben })

damn joep je hebt wel mazzel gehad met die spullen :Y , Fastfreind wat heb je precies gedaan om de achterbrug aan te passen? alleen de lagerbussen van een Vf erop gelast? (dat heb ik nu gedaan, met een cbr600 brug).
Wordt langzaam toch een echt projectje wat niet meer in mijn kelder gebouwd kan worden, iemand een loods over volledig ingericht met alle gereedschappen die ik nodig heb? (het liefst bij mij in de straat)
 
Laatst bewerkt:
Joep, is dat het spul wat bij mij weg kwam??
is volgens mij een VF1000F balhoofdstel, dat heeft net als de CBR600 41mm vorkpoten



:? :?















O-)

balhoofdstel VF1000 heb ik nog wel, zit een voorvork aan vast (zie eerdere posts hier en MP)
ik heb er ook een meegegeven aan DIPSAUS, die een auto vol restanten bij me heeft weggehaald

aan de spullen van Joep heb ik niet zoveel gedaan, kwam uit een Belgische VFkR streetfighter (zie mijn EURO project)

succes,
gr. Jos
 
:? :?















O-)

balhoofdstel VF1000 heb ik nog wel, zit een voorvork aan vast (zie eerdere posts hier en MP)
ik heb er ook een meegegeven aan DIPSAUS, die een auto vol restanten bij me heeft weggehaald

aan de spullen van Joep heb ik niet zoveel gedaan, kwam uit een Belgische VFkR streetfighter (zie mijn EURO project)

succes,
gr. Jos


dan ga ik lekker verder met mijn eigen bedenksels, dat balhoofdstel zit in mijn achterhoofd, moet eerst van de vf750f delen af voor er weer geld is....
 
dan ga ik lekker verder met mijn eigen bedenksels, dat balhoofdstel zit in mijn achterhoofd, moet eerst van de vf750f delen af voor er weer geld is....

heb je misschien nog een goede kabelboom? Ik kan er misschien een gebruiken, m'n vf doet elektrisch raar :+
 
Als het stuur de ene kant op staat doet de gehele motor het niet, en als hij de andere kant op staat wel.... Moet er nog eens beter naar kijken, maar zou problematisch kunnen zijn in de bochten :P

kabelbreukjes ;) ,mocht je een andere kabelboom willen weet je me te vinden.
 
Laatst bewerkt:
Ok, hoe verwijder ik de (originele) uitlaat van een vf750f?
Kan totaal niet bij de boutjes van de achterste kop.
 
Waarom wil je de achterste uitlaatstukjes eronder uit halen ??
De meeste uitlaatsystemen koppelen aan deze zakpijpjes...
Er zitten klemringen terhoogte van de achterbrug, als je die loshaalt kan de rest van de uitlaat er wel af.
 
Waarom wil je de achterste uitlaatstukjes eronder uit halen ??
De meeste uitlaatsystemen koppelen aan deze zakpijpjes...
Er zitten klemringen terhoogte van de achterbrug, als je die loshaalt kan de rest van de uitlaat er wel af.

ik wil de uitlaat spuiten en/of m'n laser 4 in 1 systeem monteren. Maar ik moet dus echt het blok eruit halen?
 
die laser schuift ook over die 2 pijpjes heen, maar als je ze los wilt halen zul je het blok er uit moeten halen. En dat gaat niet in 5 minuten helaas ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan