schoonheid isniks zonderinhoud
quote:
quote:pieterklaas schreef op 09 december 2009 @ 22:19:
[...]
WJahahahaha zeg maar eerlijk je bent een uur bezig geweest on je voorwiel+vork zo neer te zetten voor je er een foto van kon nemen!
quote:fotsi_nijts schreef op 09 december 2009 @ 17:36:
Hier wel iets moois (bakker frame) vind vooral die uiteinden mooi waar de brug in valt.
@ Jerryt; Weet niet of dit kan? heb het nooit eerder gezien bij een frame van jou..
:W[afbeelding]
quote:BeTon schreef op 12 december 2009 @ 12:44:
Mooie plannen, maar wel een tipje mijnerzijds; als je dan toch een supermooi Jerryt frame gaat laten maken en alle moeite gaan doen om hier een complete en street legal fighter van te bouwen, dan zou ik toch echt een ander blok nemen. 600cc raak je snel op uitgekeken.
quote:jerryt schreef op 12 december 2009 @ 12:59:
[...]
Hee,je had al een topic gestart!Zie hem net,gaan we een mooi frame voor maken.![]()
Dat frame wat Bakker gemaakt heeft(ietsdergelijks,niet klakkeloos nabouwen)is uiteraard mogelijk,het gedeelte waar de brug in valt is gewoon opgebouwd uit 2mm plaat denk ik.Kan ik ook.
(Valt mooi over het blok heen
)
quote:zixxer750 schreef op 11 december 2009 @ 22:53:
je kan er gewoon schijven van een gsxr750 van 96 t/m 02 op zetten. de 1000 k1/k2 schijven kan je ook gebruiken.
deze zijn allemaal 320mm ipv 300 (die je nu hebt). 4 busjes draaien van 1 cm dik en een set langere remklauwbouten bestellen (ik dacht fireblade, maar ik weet het niet zeker. tjek het even bij je dealer).
verder niets dan succes met de bouw!
quote:fotsi_nijts schreef op 13 december 2009 @ 14:11:
[...]
He G, mooi, dat dat kan.. ga even kijken wanneer ik langs kan komen, toch wel even rijden, frame natuurlijk niet klakkeloos overnemen, bedenken wel wat moois. Ga nog even nadenken..
Zit alleen nog met de luchtfilters... of ik die originele erop doe of mooie kleine luchtfilters. dat moet ik denk ik wel weten voor de bouw, alhoewel, misschien ook niet![]()
kan niet wachten
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3