Dit onderwerp is gesloten.
Jawel.quote:
Half zeven gingen we aan tafel.quote:gerrit1957 schreef op 07 maart 2010 @ 22:30:
Het is niet het Restaurant van Wilco maar van JP en Ron , maar ik zat er ook om een uur of 6 hebbie me niet gezien dan![]()
quote:Worldbeater schreef op 08 maart 2010 @ 09:33:
[...]
Jawel.Voor herhaling vatbaar.
![]()
[...]
Half zeven gingen we aan tafel.![]()
JP en Ron, zo goed ben ik niet op de hoogte.
Dinnetje had het een keer verteld, Wilco is een neef van een vriendin van mijn vriendin.
Kleine wereld.
Ik weet niet of het twintig jaar geleden van De Zeel was? Daar refereert dinnetje naar.quote:gerrit1957 schreef op 08 maart 2010 @ 09:40:
Zat aan de bar en ging om zeven uur naar huis , ik ken Wilco al vanaf z'n zevende en spuit voor hem en JP de kuipdelen van de Yamaha's
quote:Worldbeater schreef op 08 maart 2010 @ 13:49:
[...]
Ik weet niet of het twintig jaar geleden van De Zeel was? Daar refereert dinnetje naar.
Nog een kleine mini zien lopen? Die kale die erbij hoorde ben ik.
quote:Worldbeater schreef op 08 maart 2010 @ 13:49:
[...]
Ik weet niet of het twintig jaar geleden van De Zeel was? Daar refereert dinnetje naar.
Nog een kleine mini zien lopen? Die kale die erbij hoorde ben ik.
Die vriendin (verre familie) had gezegd dat een andere vriendin in het restaurant van Wilco ging werken. Vaag via via.quote:gerrit1957 schreef op 08 maart 2010 @ 14:35:
Heel veel denken dat , omdat er tot een paar jaar geleden ook spullen hingen van o.a. pakken , helmen en bekers etc.
quote:Worldbeater schreef op 08 maart 2010 @ 14:43:
[...]
Die vriendin (verre familie) had gezegd dat een andere vriendin in het restaurant van Wilco ging werken. Vaag via via.![]()
Kippetjes.
quote:Lorenzooom schreef op 10 april 2010 @ 00:39:
Hé opoe,wegwezen.
Lorenzo is back and he is mean.![]()
Geweldig,2e tijd in de vrije traing en dat met blessure.![]()
![]()
Karakter
Ik ben bang dat ik de race alleen maar kan zien bij de BBC(herhaling om 1.00 uur)
Ga niet online kijken,kwaliteit is ruk,dan maar later of helemaal niet.
quote:Worldbeater schreef op 10 april 2010 @ 09:16:
MotoGP wat doe je!![]()
[afbeelding]
Decoder een weekje binnen, denk je veilig te zitten.
Maandag gaan ze verder praten met Dorna.quote:artifex schreef op 10 april 2010 @ 09:50:
Dat meen je niet!!!
Is ook niet duidelijk of de race wél live wordt uitgezonden morgen?
quote:Worldbeater schreef op 10 april 2010 @ 09:51:
[...]
Maandag gaan ze verder praten met Dorna.
Volgens mij wordt er voorlopig helemaal niets uitgezonden. Live of niet live.
quote:gerrit1957 schreef op 10 april 2010 @ 10:02:
Met jou pakket van UPC Royaal kan je de race live zien op BBC 3 volgens mij van 21.45 tot 23.00 uur
quote:Worldbeater schreef op 10 april 2010 @ 10:06:
[...]
![]()
Jij idem dito?
Dagje op een houtje bijten dan maar.
Ik ga de deur niet uit, gekneusde voet (motorritje) en mijn rug overbelast. (gisteren @werk)quote:gerrit1957 schreef op 10 april 2010 @ 10:11:
Ja ben er ook schijtziek van , maar we kunnen de race zien en hoop dat het rond kom met die laaielichters van Dorna.
Maar ik heb nog een hoop werk vandaag in de voortuin , dus als je langs komt ff toeteren he.
![]()
quote:Worldbeater schreef op 10 april 2010 @ 10:15:
[...]
Ik ga de deur niet uit, gekneusde voet (motorritje) en mijn rug overbelast. (gisteren @werk)
Anders kwam ik je wel helpen. Echt.![]()
Drie weken geleden van de weg geraakt met de ZX-10R.quote:
quote:Worldbeater schreef op 10 april 2010 @ 10:30:
[...]
Drie weken geleden van de weg geraakt met de ZX-10R.
Motor overeind gehouden, kuipschade herstelt niet zelf, de voet wel.![]()
Alleen twee weken geleden moest ik met de blessure hardlopen op het circuit van Zandvoort.
Dus nu zit ik nog langer.
quote:gerrit1957 schreef op 10 april 2010 @ 10:33:
[...]
Maar wel een bikkel , gewoon aan het werk !!!!!!!!!
Sterkte met je poot , moet kappen want het gaat hier over Lorenzo want dan beginnen ze te piepen hahaha.
quote:artifex schreef op 10 april 2010 @ 00:56:
[...]
Ben heel erg benieuwd naar de eerste race
Kun je het niet downloaden? Ik heb het soms ook moeten downloaden (van nieuwsgroepen), kwaliteit was gewoon goed
quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3