Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Jasper Iwema's topic

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahah

Verveel je je of ben echt blij !!!!
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

de Braak

Reg. datum:
16 sep. 2004
Haha, "ik stop per direct met racen" was dus echt alleen maar stemmingmakerij.
Max Biaggi, coureur voor de echte racefanaten.

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
Tet schreef op 05 februari 2010 @ 20:41:
Haha, "ik stop per direct met racen" was dus echt alleen maar stemmingmakerij.

En het werkt ook nog ;)
www.sport-picture.nl

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:

X1000 zei ik he :P
www.sport-picture.nl

Z.A.C 2012 :D preparing :D

Reg. datum:
09 okt. 2005
quote:
gerrit1957 schreef op 05 februari 2010 @ 11:17:

[...]

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahah

Verveel je je of ben echt blij !!!!

bespeur ik een irritatie gehalte ??? :o

blij wel ja ;) er is toch een Nederlander in de Gp. :Y ongeacht alle bovenstaande argumenten hier. doen het er velen niet na of krijgen de mogelijkheid niet , laten we dan hopen dat hij zich in 2010 kan verbeteren zodat er meer kansen komen voor hem en voor andere nederlandse rijders.
Racecracks 2012/ 4-5-2012/2-7-2012 http://www.hjmracing.nl http://www.racecracks.nl http://www.4bikersandbikes.nlhttp://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/326441/cbr-600-rr-0708-lifeproject-1.html

de Braak

Reg. datum:
16 sep. 2004
Ik vind dat Jasper veel te weinig aandacht krijgt hier op het forum. Het lijkt wel of het veel mensen niks kan schelen. Ik heb besloten hem te gaan steunen en vind dat iedereen dat zou moeten doen!

de Braak

Reg. datum:
16 sep. 2004
Want mag ik even benadrukken dat Jasper de enige Nederlander is die dit jaar voor ons rijdt in een WK? Het feit dat hij (zelfs als hij wordt tegengewerkt door Dorna) toch het hoofd boven water weet te houden dwingt respect af. Dat is zelfs Barry Bazza Veneman niet gelukt, en dat is toch een grootheid in de internationale racerij.

G00f

Reg. datum:
04 feb. 2005
Met je eens Tet :Y

't Wordt zo vaak belachelijk gemaakt, een kaaskop in de GP's die dan de rode lantaarn draagt. Maar ze rijden er, en Jasper is niet de minste van de recente talenten. Ik vind 'm een hele mooie aanvulling in de 125, tof om te volgen. Op een Aprilia, eindelijk. En een sterk team geloof ik.

Doet 't ook goed in de tests tot nu toe, rond de puntjes en tussen bekende namen. Jammer dat 'ie gister door een Moto2 rijder van de fiets is geragd -O-
Hersenschudding aan overgehouden, nog zien of 'ie rijdt vandaag.
Road Racing Grunn | VDWWW. | Het Onderdelenhuis Groningen

YZF750R

Reg. datum:
04 apr. 2005
Wat ik vreemd vind is dat er een aantal mensen zijn die een heel uitgesproken mening hebben op het moment dat hij geen plek kan krijgen voor dit jaar in de gp's, en dan krijgt hij het alsnog voor elkaar, en dan blijven ze weg..

Ik hoop dat de eerste testresultaten een voorbode zijn voor het begin van het seizoen! Dat zou in mijn ogen betekenen dat hij in de middenmoot het seizoen begint en zich van daaruit kan opwerken..

Go Jasper! :}

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
Eens met bovenstaande postings. Ik ben heuglijk verrast door de resultaten die Jasper Iwema heeft weten neer te zetten in de tests tot nu toe. Ziet er goed en veelbelovend uit. Nu zijn testen pas testen en worden de punten uiteraard in de race verdeeld, maar dit stemt in ieder geval hoopvol naar de opening van het seizoen toe!

Erg goed om te zien hoe snel Jasper heeft weten over te schakelen van de Seel naar de Aprilia, lijkt me toch ook niet de makkelijkste overstap. Vorig jaar pakte Iwema met meer geluk dan wijsheid drie punten in Le Mans, omdat hij als één van de weinigen niet onderuit was gegaan. Ik heb zo'n vermoeden dat Iwema dit jaar wel eens heel wat vaker in de punten zal kunnen finishen. :)

Laten we niet vergeten dat Iwema in Duitsland zelfs enkele momenten op de derde plaats heeft gereden tot 'ie onderuit ging. ;)
I would have cut off the whole finger or two fingers to have Marco here with us - Jorge Lorenzo #99

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
[J]ori[A] schreef op 08 maart 2010 @ 13:38:

Laten we niet vergeten dat Iwema in Duitsland zelfs enkele momenten op de derde plaats heeft gereden tot 'ie onderuit ging. ;)

Tot de eerste bocht helaas :+
www.sport-picture.nl

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
falerossi schreef op 08 maart 2010 @ 14:06:

[...]

Tot de eerste bocht helaas :+

Ssssttt! Derde is derde! :+
I would have cut off the whole finger or two fingers to have Marco here with us - Jorge Lorenzo #99

de Braak

Reg. datum:
16 sep. 2004
En in Frankrijk behaalde hij drie punten en dat is bijvoorbeeld meer dan de andere Nederlandse 125 cc rijders de afgelopen jaren bij elkaar. En juist daarom verdient hij onze steun.

Reg. datum:
31 aug. 2008
aangezien de testen vollop bezig zijn en jasper continu rond de 11e a 15e plaats zit verdiend hij nu toch al wel respect..
hier wat foto,s van jasper:

http://img225.imageshack.us/img225/3775/pa713194.jpg
http://img709.imageshack.us/img709/3026/pa712184.jpg

www.teamstreuer.nl

Reg. datum:
26 jan. 2005
quote:
Tet schreef op 08 maart 2010 @ 11:36:
Want mag ik even benadrukken dat Jasper de enige Nederlander is die dit jaar voor ons rijdt in een WK? Het feit dat hij (zelfs als hij wordt tegengewerkt door Dorna) toch het hoofd boven water weet te houden dwingt respect af. Dat is zelfs Barry Bazza Veneman niet gelukt, en dat is toch een grootheid in de internationale racerij.

Vergeet Bennie Streuer/Kees Endeveld niet! Deze jongens rijden de volledige WK-Sidecar (Superside) competitie :Y :Y

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
triplerrr schreef op 30 maart 2010 @ 15:01:
aangezien de testen vollop bezig zijn en jasper continu rond de 11e a 15e plaats zit verdiend hij nu toch al wel respect..

[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er goed uit! :}

Ik verwacht veel van hem dit jaar! Toch geregeld in de top 15, in de hoop op enkele races binnen de top 10. Zou echt super zijn!! :}

Suzuki SV650N 2003

Reg. datum:
30 aug. 2003
quote:
[J]ori[A] schreef op 30 maart 2010 @ 19:13:

[...]

Ziet er goed uit! :}

Ik verwacht veel van hem dit jaar! Toch geregeld in de top 15, in de hoop op enkele races binnen de top 10. Zou echt super zijn!! :}

Ja, ik verwacht ook dat hij dit jaar gaat bewijzen wat hij waard is!
Heeft een super test gereden, aangezien Jerez niet bepaald zijn favoriete circuit is.
www.rojo-fotografie.nl Jasper Iwema fanclub

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
GRande Roberto schreef op 30 maart 2010 @ 21:03:

[...]

Ja, ik verwacht ook dat hij dit jaar gaat bewijzen wat hij waard is!
Heeft een super test gereden, aangezien Jerez niet bepaald zijn favoriete circuit is.

Dat wordt nog wat op zijn favoriete circuits dan! ;)

Hoe is het met jou trouwens? :)

Suzuki SV650N 2003

Reg. datum:
30 aug. 2003
quote:
[J]ori[A] schreef op 30 maart 2010 @ 21:05:

[...]

Dat wordt nog wat op zijn favoriete circuits dan! ;)

Hoe is het met jou trouwens? :)

Ja, ik bedoel maar!

Ja, gaat prima. Woon tegenwoordig in Amsterdam, is wel wat anders dan het rustige Drenthe. Maar ben sweekends vaak thuis ivm TT circuit enzo!

En met jou? Je komt binnekort weer naar Assen las ik ergens?

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
triplerrr schreef op 30 maart 2010 @ 15:01:

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik vind als je in de GP's mee kan draaien verdien je al respect , wie je ook bent !!!!!
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

Suzuki SV650N 2003

Reg. datum:
30 aug. 2003
quote:
gerrit1957 schreef op 30 maart 2010 @ 22:36:

[...]

Ik vind als je in de GP's mee kan draaien verdien je al respect , wie je ook bent !!!!!

Sluit ik me helemaal bij aan!

Jasper dit weekend 17e, hij gaf zelf aan niet tevreden te zijn en sneller te kunnen!

We will see })

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
GRande Roberto schreef op 10 april 2010 @ 11:49:

[...]

Jasper dit weekend 17e, hij gaf zelf aan niet tevreden te zijn en sneller te kunnen!

We will see })

We kunnen wel een nieuwe openen , Iwema in de Gp's!!!!!!!!!!

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
GRande Roberto schreef op 10 april 2010 @ 11:49:

[...]

We will see })

Dat was de eerste training, vanavond is er weer eentje.
www.sport-picture.nl

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True