GSXR spul en universeel - pp tuning, valtermoto, akrapovic

Yes, k heb goed werkende clipons, altijd leuk als reserve, maar dan wel goedkoop ;)
 
demper komt mijn kant op we doen het wel ff regelen via de mail komt goed thnx voor de foto's en info
 
demper is ook verkocht.

de originele linker clipon en de valtermoto set zijn nog over!
 
Laatst bewerkt:
45 voor clipons set is prima, ik neem aan dat een standaard gashendel hier gewoon op past, dus dat deze diameter origineel is? (zou je deze even voor mij op willen meten?)

Zoja vind ik het prima, ik hoor het wel!
 
45 voor clipons set is prima, ik neem aan dat een standaard gashendel hier gewoon op past, dus dat deze diameter origineel is? (zou je deze even voor mij op willen meten?)

Zoja vind ik het prima, ik hoor het wel!

hallo, ja het is gwoon standaard diameter van 22mm dus je originele schakelaars en handvatten passen er gewoon op.

stuur me anders even een mailje voor de afhandeling

groeten anton
 
passen de clipons op een gsxr750 k7? zo ja dan zijn ze bij deze verkocht.

weet ik niet zeker maar ik denk dat die 50mm zijn. je zou even de maat van de poten op moeten meten

bobdebouwer_27 is trouwens afgehaakt dus ze zijn nog steeds te koop

anton
 
Laatst bewerkt:
demper is binnen

kan idd wat tlc gebruiken mja daar was de prijs ook naar weet jij toevallig op welke bike's dit ding allemaal past ?
 
demper is binnen

kan idd wat tlc gebruiken mja daar was de prijs ook naar weet jij toevallig op welke bike's dit ding allemaal past ?


naja past in principe op iedere motor met deze diameter aansluiting. maar als je er toch een nieuwe flens op last kan je hem op iedere motor laten aansluiten.
hij heeft op een zx7r gezeten.
 
wat ik eingelijk bedoel is de diameter ie die nu heeft is (gok ik 57 mm ? )

welke bike's hebben dat allemaal lijkt me redelijk universeel toch !
 
wat ik eingelijk bedoel is de diameter ie die nu heeft is (gok ik 57 mm ? )

welke bike's hebben dat allemaal lijkt me redelijk universeel toch !

ohh dat zou ik echt niet weten, maar ik denk dat het vrij universeel is idd. je zou gewoon ff een paar advertenties van dempers kunnen doorbladeren en kijken hoe groot de aansluiting daar is.


de valtermoto clipons zijn ook verkocht overigens! de originele linker clipon ligt nog steeds op een nieuwe eigenaar te wachten

anton
 
Terug
Bovenaan Onderaan