quote:gerrit1957 schreef op 08 maart 2010 @ 14:43:
[...]
Precies , als je aan mensen die niets van de motorsport weten vraagt wie was de witte reus dan weten ze het nog wel en ook over Jack , was hij toen geen Sinterklaas op een crosser !!!!!
motorloos.
quote:Boefje schreef op 08 maart 2010 @ 15:18:
Tja, gebeurt met eigenlijk alle sporten.. Het wordt een commercieel plaatje...
Wel jammer inderdaad, maar ik denk ook dat 125cc en 250cc te weinig mensen trekt om het te verantwoorden. Motogp op betaald kanaal, tja dat word downloaden...
In belgie weten ze al niet anders..
Die Jasper Iwema, gun hem alles, maar al werd het uitgezonden, ga ik nog niet explicitiet naar hem kijken.. 125cc, en moto2 is voor mij alleen interessant als evt. aanwas voor de motogp,.. de rest doet me weinig... Mischien ben ik niet nationalisitisch genoeg,..
quote:gaap schreef op 08 maart 2010 @ 13:00:
Ze zouden al het voetbal eens op een betaalde aparte zender moeten gooien, eens zien wat er dan gebeurde![]()
Wel een probleem dit, digitenne heb ik, net al een mailtje gestuurd of ze nog wat van plan zijn met carchannel zo niet ben ik weg. Maarja word het wel een dure aangelegenheid tv kijken en dat doe ik bijna niet dus moet ik voor gp een heel duur abbotje nemen bah bah bah...
Belachelijke zaak vind ik dit
quote:jhonno schreef op 08 maart 2010 @ 20:32:
er zijn wat mensen die op het ziggo forum hun ervaringen met uitzendingen van carchannel gaan plaatsen en er is kontakt met carchannel dat ze daar naar opmerkingen over de kwaliteit van de uitzendingen gaan kijken als je daar belangstelling voor hebt of er aan mee wil werken laat me even wat weten
quote:jhonno schreef op 10 maart 2010 @ 08:34:
zijn er nog meer mensen die op het moment motorsport kijken op car channel en hun bevindingen willen neerzetten
ikzelf heb gistermiddag redbull cup van afgelopen jaar zitten kijken en dat waren alleen maar haperende en stotterende beelden en heb car channel dat via email laten weten
zal ze trouwens per email vragen wie het commentaar gaat leveren ?
quote:gerrit1957 schreef op 10 maart 2010 @ 08:47:
[...]
Ik heb ook gekeken en het was bij mij loepie zuiver , ik vind het een perfekt beeld.

quote:jhonno schreef op 10 maart 2010 @ 17:20:
[...]
vreemd gerrit ook met zigggo en vanuit welke provincie als ik vragen mag
quote:gerrit1957 schreef op 11 maart 2010 @ 10:48:
[...]
Ik heb UPC en vanuit Berkel en Rodenrijs , Zuid-Holland.
Nog nooit en slecht beeld gehad zit nu naar een programma te kijken met Doornbos Bullrace gewoon perfekt beeld

quote:TimmerStyle schreef op 11 maart 2010 @ 17:54:
Gister even gekeken en het was iid beter dan voorheen. Heb ook ziggo.
quote:
quote:Baasm schreef op 13 maart 2010 @ 12:33:
[...]
Ik heb ook Ziggo en de beeld kwaliteit valt mij mee. Nog geen HD beeld maar zeker acceptabel.
gs500
quote:jhonno schreef op 14 maart 2010 @ 09:36:
zeker weten gerrit en casey stoner rijdt dit seizoen suzuki![]()
![]()

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3