Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

MotoGP weg bij RTL en achter decoder?

Pagina's:
«
»

de Braak

Reg. datum:
16 sep. 2004
quote:
gerrit1957 schreef op 08 maart 2010 @ 14:43:

[...]

Precies , als je aan mensen die niets van de motorsport weten vraagt wie was de witte reus dan weten ze het nog wel en ook over Jack , was hij toen geen Sinterklaas op een crosser !!!!!

Ja inderdaad, hij was toen een Sinterklaas op een crosser!
Max Biaggi, coureur voor de echte racefanaten.

motorloos.

Reg. datum:
28 jan. 2002
Tja, gebeurt met eigenlijk alle sporten.. Het wordt een commercieel plaatje...
Wel jammer inderdaad, maar ik denk ook dat 125cc en 250cc te weinig mensen trekt om het te verantwoorden. Motogp op betaald kanaal, tja dat word downloaden...

In belgie weten ze al niet anders..

Die Jasper Iwema, gun hem alles, maar al werd het uitgezonden, ga ik nog niet explicitiet naar hem kijken.. 125cc, en moto2 is voor mij alleen interessant als evt. aanwas voor de motogp,.. de rest doet me weinig... Mischien ben ik niet nationalisitisch genoeg,..
Boefje wijzigde dit bericht op maandag 08 maart 2010 15:22 (32%)
The one thing that unites all human beings, regardless of age, gender, religion, economic status or ethnic background, is that, deep down inside, we ALL believe that we are above average drivers.

GSX-R 1000 K6

Reg. datum:
16 apr. 2009
quote:
Boefje schreef op 08 maart 2010 @ 15:18:
Tja, gebeurt met eigenlijk alle sporten.. Het wordt een commercieel plaatje...
Wel jammer inderdaad, maar ik denk ook dat 125cc en 250cc te weinig mensen trekt om het te verantwoorden. Motogp op betaald kanaal, tja dat word downloaden...

In belgie weten ze al niet anders..

Die Jasper Iwema, gun hem alles, maar al werd het uitgezonden, ga ik nog niet explicitiet naar hem kijken.. 125cc, en moto2 is voor mij alleen interessant als evt. aanwas voor de motogp,.. de rest doet me weinig... Mischien ben ik niet nationalisitisch genoeg,..

Ik heb hetzelfde hoor
Honda CBR600RR
Suzuki DRZ400SM
Honda CBR954RR Fireblade
Suzuki GSX-R 1000 K6

BMW F650GS 2000

Reg. datum:
02 aug. 2002
quote:
gaap schreef op 08 maart 2010 @ 13:00:
Ze zouden al het voetbal eens op een betaalde aparte zender moeten gooien, eens zien wat er dan gebeurde :+
Wel een probleem dit, digitenne heb ik, net al een mailtje gestuurd of ze nog wat van plan zijn met carchannel zo niet ben ik weg. Maarja word het wel een dure aangelegenheid tv kijken en dat doe ik bijna niet dus moet ik voor gp een heel duur abbotje nemen bah bah bah...
Belachelijke zaak vind ik dit ;(

Dat heb ik dus ook. KPN Digitene bevalt me redelijk goed en om voor 12 keer 3 kwartier per jaar nou over te stappen naar UPC......nee dus.
Trotse papa van Thijmen Massimiliano en Odile Catharina

SUZUKI GSR600A YOSHI

Reg. datum:
22 apr. 2009
Die abbonnementen op MotoGP zijn ook fors duurder geworden:O
80 euro minimaal als je nog geen lid ben geweest!! Vorig jaar betaalde ik iets van 55 euro volgens mij..

Reg. datum:
05 feb. 2008
er zijn wat mensen die op het ziggo forum hun ervaringen met uitzendingen van carchannel gaan plaatsen en er is kontakt met carchannel dat ze daar naar opmerkingen over de kwaliteit van de uitzendingen gaan kijken als je daar belangstelling voor hebt of er aan mee wil werken laat me even wat weten

Yellow 1000Gix

Reg. datum:
23 dec. 2001
quote:
jhonno schreef op 08 maart 2010 @ 20:32:
er zijn wat mensen die op het ziggo forum hun ervaringen met uitzendingen van carchannel gaan plaatsen en er is kontakt met carchannel dat ze daar naar opmerkingen over de kwaliteit van de uitzendingen gaan kijken als je daar belangstelling voor hebt of er aan mee wil werken laat me even wat weten

Ik heb dus Ziggo :) ,dus belangstelling.
GSX-R1000

Circuitrijden is toppie bij....www.motorsportlifestyle.nl/

Reg. datum:
05 feb. 2008
op deze link kun je rechtstreeks met iemand van carchannel over de kwaliteit van hun uitzendingen praten http://ziggo-gebruikers.n...d.php?p=261454#post261454

Dè mooiweerrijder!

Reg. datum:
13 aug. 2001
Canaal Digitaal heeft het nog niet in een pakket zitten. Zal je zien dat het in een pakket komt te zitten dat weer 13 euro per maand kost.
Dan zap ik wel door naar de BBC of DSF :]
- GSX-R1100W - KTM 300 EXC
Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk

R. Vossi

Reg. datum:
26 mei. 2007
Nouja ben iig blij dat Racing-Underground er is... zo kan ik EN gewoon gaan rijden ...
EN me niet ergeren aan het slechte commentaar van RTL... EN niet ergeren aan de de reclames.... EN het nog terugzien op mn eigen pc ook.
YAMAHA YZF-R6 2003 - YZF-R6 2008 + X-MAX 250 | Je eigen circuit fotos voor een scherpe prijs!

Reg. datum:
20 nov. 2005
Iets in mij zegt dat Corne en Frank meegaan naar Car channel...

zou wel mooi zijn Corne heeft zich de pleuris gelobbyd om motorsport op de zender te krijgen. Dus dit heeft hij wel verdiend.

Ik hoop dat ze een goed verslag doen van de 125 en de moto 2 want de motogp boeit mij niet het meeste. De meest boeiende wedstrijden vind je toch in die klasses (moto2 moet het nog bewijzen uiteraard..) en een nederlander die voor de punten rijd :} dus wat wil je nog meer!
fuzzy wijzigde dit bericht op woensdag 10 maart 2010 08:04 (8%)

Reg. datum:
05 feb. 2008
zijn er nog meer mensen die op het moment motorsport kijken op car channel en hun bevindingen willen neerzetten
ikzelf heb gistermiddag redbull cup van afgelopen jaar zitten kijken en dat waren alleen maar haperende en stotterende beelden en heb car channel dat via email laten weten

zal ze trouwens per email vragen wie het commentaar gaat leveren ?

#99 wordt weer #uno.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
jhonno schreef op 10 maart 2010 @ 08:34:
zijn er nog meer mensen die op het moment motorsport kijken op car channel en hun bevindingen willen neerzetten
ikzelf heb gistermiddag redbull cup van afgelopen jaar zitten kijken en dat waren alleen maar haperende en stotterende beelden en heb car channel dat via email laten weten

zal ze trouwens per email vragen wie het commentaar gaat leveren ?

Ik heb ook gekeken en het was bij mij loepie zuiver , ik vind het een perfekt beeld.
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

Reg. datum:
05 feb. 2008
quote:
gerrit1957 schreef op 10 maart 2010 @ 08:47:

[...]

Ik heb ook gekeken en het was bij mij loepie zuiver , ik vind het een perfekt beeld.

vreemd gerrit ook met zigggo en vanuit welke provincie als ik vragen mag

Reg. datum:
15 mei. 2008
Ik zal straks even checken, maar het was altijd ontzettend slecht... Helemaal zuur als je nu hoort dat de commerciele zenders ook in hd gaan uitzenden (steeds meer iig)
VTR 1000 SP1 - VFR 800 V-TEC

#99 wordt weer #uno.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
jhonno schreef op 10 maart 2010 @ 17:20:

[...]

vreemd gerrit ook met zigggo en vanuit welke provincie als ik vragen mag

Ik heb UPC en vanuit Berkel en Rodenrijs , Zuid-Holland.
Nog nooit en slecht beeld gehad zit nu naar een programma te kijken met Doornbos Bullrace gewoon perfekt beeld
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

Reg. datum:
05 feb. 2008
quote:
gerrit1957 schreef op 11 maart 2010 @ 10:48:

[...]

Ik heb UPC en vanuit Berkel en Rodenrijs , Zuid-Holland.
Nog nooit en slecht beeld gehad zit nu naar een programma te kijken met Doornbos Bullrace gewoon perfekt beeld

dank je gerrit op ziggo was het niet om aan te zien tijdens de race zoveel trillingen dat ik niet eens de rijdersnummers kon lezen zal ze wel ff emailen

Reg. datum:
15 mei. 2008
Gister even gekeken en het was iid beter dan voorheen. Heb ook ziggo.
VTR 1000 SP1 - VFR 800 V-TEC

Ciao SuperSic!

Reg. datum:
18 sep. 2007
Morgen 15:00

SBK Phillip Island op RTL 7 GP :+

Yamaha TRX & Suzuki SP370

Reg. datum:
20 feb. 2009
quote:
TimmerStyle schreef op 11 maart 2010 @ 17:54:
Gister even gekeken en het was iid beter dan voorheen. Heb ook ziggo.

Ik heb ook Ziggo en de beeld kwaliteit valt mij mee. Nog geen HD beeld maar zeker acceptabel.
I don't need sex, the government f*cks me every day ;)

Yamaha TRX & Suzuki SP370

Reg. datum:
20 feb. 2009
quote:
#Lennard schreef op 13 maart 2010 @ 11:55:
Morgen 15:00

SBK Phillip Island op RTL 7 GP :+

Echt schandalig! Kut zender.
Heb genoten van Eurosport2 *D en als backup RU.
I don't need sex, the government f*cks me every day ;)

#99 wordt weer #uno.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Baasm schreef op 13 maart 2010 @ 12:33:

[...]

Ik heb ook Ziggo en de beeld kwaliteit valt mij mee. Nog geen HD beeld maar zeker acceptabel.

Dat komt omdat Jhonno heb gemaild :Y :Y

Reg. datum:
05 feb. 2008
zeker weten gerrit en casey stoner rijdt dit seizoen suzuki _O- _O- _O-

gs500

Reg. datum:
13 mrt. 2005
Weet iemand op welke bbc motogp wordt uitgezonden? Op bbc 1 of 2?
Alvast bedankt!

#99 wordt weer #uno.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
jhonno schreef op 14 maart 2010 @ 09:36:
zeker weten gerrit en casey stoner rijdt dit seizoen suzuki _O- _O- _O-

Jaja en Sinterklaas bestaat ook gnagna :W

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True