Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Even voorstellen dan maar:)

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
07 jan. 2010
Hallo Allemaal!

Mijn naam is Charrone ben 21, bijna 22.

Ben sinds kort in het bezit van een Streetrider XGJ 2008 (Chinese Import Al wel gekocht gewoon bij een Nederlands bedrijf), Al heb ik nog geen motor rijbewijs (A) Hier wil ik ook zo snel mogelijk mee beginnen als dat vervelende theorie ook maar gaat lukken...

Verder ben ik een student Secretaresse.....En houd ook zowel reptielen als gewone dieren:)

Groeten Charrone
Charrone wijzigde dit bericht op donderdag 07 januari 2010 22:08 (8%)

MotorFreaks Haaglanden

Reg. datum:
29 aug. 2008
Welkom op MF Charrone,

Sterkte met het lessen
Weer zo'n gek die wat geschreven heeft. Bezoek ook eens www.mfhaaglanden.hyves.nl

Undercover mod

Reg. datum:
20 jan. 2004
Functie:
Undercover mod
:W Charrone s4.gif Suc6 met je Atje :] Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

a1-wohmf.gif
Miâh <-Haagse kat. Diensttijd Gele Yamaha VMax 1985

pyromaan

Tuuuuuuuurlijk

Reg. datum:
18 mrt. 2009
Functie:
pyromaan
big-motorbike-05.jpg

Welkom op het MF !!!!

Kijk hier voor je MF Sticker: MF sticker (kenteken, lang en auto) bestellingen

en wordt vanzelf hier gespot: [centraal] MF-er gespot? post het hier - part 35

StupidTexNL

http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/210579/7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/210579/7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99http://www.motor-forum.nl/forum/download_document/210579/7f7e0707544f49fefad7bd8e0fd5da99

http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/771924/9560559b577503f1b94c50c846e29a0e
<- Honda Deauville te koop: PM
Wat alle motorrijders verenigt, is dat wij, allen individueel, er van overtuigd zijn de beste bestuurder te zijn :)
Disclaimer: Het kan zijn dat je mijn berichten anders interpreteert dan ik ze bedoeld heb.

3-0, 1-2, 6-4 en 0-2...

Reg. datum:
15 mei. 2006
quote:
Charrone schreef op 07 januari 2010 @ 22:07:
Hallo Allemaal!

Mijn naam is Charrone ben 21, bijna 22.

Ben sinds kort in het bezit van een Streetrider XGJ 2008 (Chinese Import Al wel gekocht gewoon bij een Nederlands bedrijf), Al heb ik nog geen motor rijbewijs (A) Hier wil ik ook zo snel mogelijk mee beginnen als dat vervelende theorie ook maar gaat lukken...

Verder ben ik een student Secretaresse.....En houd ook zowel reptielen als gewone dieren:)

Groeten Charrone

Je hebt dus iets gekozen vanwege de looks en de prijs... :X
Want qua prestaties (en ik gok betrouwbaarheid) is het behelpen straks, vrees ik...

Neemt niet weg, dat je hier welkom bent hoor... ;)
Een motor is een motor... *O*
Motorverzameling: Honda Magna V30 VF500C '84, Suzuki GSF 400 Bandit '92,
Suzuki DR800S BIG '94, Kawasaki Versys ABS '08

FCU Hooligan Also known as The Insane Clown...

Sowieso schrijf je zo

Reg. datum:
21 okt. 2002
Hallo Charrone. Heb je ook een foto van je Streetrider XGJ 2008? Geen idee hoe dat eruit ziet :?
388 Nederlandse en Vlaamse motorzaken, meer dan 3000 recensies... Hier!

MSF :: MotorSportFoto

Reg. datum:
28 apr. 2005

http://www.zlaapkopz.nl/images/090724%20-%20Welkom%20MF.gif

:W

MAJ-Foto.nl
MotorSportFoto.nl

C.E.R.T.

Go Your Own Way

Reg. datum:
01 apr. 2009
Welkom op Motor-Forum!!!!!

Foto van je motor??
Kawasaki ER-5 '99 -- Yamaha XJ600S Diversion '93 -- Triumph Street Triple '08

Raceway.nl

Go Your Own Way

Reg. datum:
01 apr. 2009
Is dit er één?

Raceway.nl

3-0, 1-2, 6-4 en 0-2...

Reg. datum:
15 mei. 2006
quote:

Ze zeggen van wel... en het is vreselijk chinees... ;)
Motoplus heeft em al eens getest... je kan er op rijden... maar een toppertje is't zeker niet...

Go Your Own Way

Reg. datum:
01 apr. 2009
Charrone, wat zijn precies de beweegredenen geweest voor deze motor als ik vragen mag? Aangezien niemand er ooit van heeft gehoord ben ik benieuwd hoe je tot de aanschaf van dit model gekomen bent.
Randyfisherman wijzigde dit bericht op zaterdag 09 januari 2010 21:42 (18%)

Raceway.nl

aka California Rider

Reg. datum:
09 mrt. 2009
Welkom en suc6 met lessen.
R6 2010

pyromaan

Tuuuuuuuurlijk

Reg. datum:
18 mrt. 2009
Functie:
pyromaan
:^
Wat alle motorrijders verenigt, is dat wij, allen individueel, er van overtuigd zijn de beste bestuurder te zijn :)
Disclaimer: Het kan zijn dat je mijn berichten anders interpreteert dan ik ze bedoeld heb.

Reg. datum:
07 jan. 2010
Mijn reden dat ik deze motor gekocht heb?

Ik ben wezen zoeken naar een leuke chopper, eentje die licht was en die ik makkelijk kan tillen aangezien ik zelf ook niet al te zwaar was. Verder wilde ik een motor waarbij ik goed op de grond kon staan.

Deze motor zag ik staan, en vond m eigenlijk geweldig om te zien. Heb er op gezeten en kon goed bij de grond. Verder kon ik de motor prima onder controle houden terwijl die stilstond, en das voor mij zeer belangrijk.

Verder vond ik m lekker robuust en mooie kleuren, ook een heerlijk geluidje. Volgens een collega van mij *harley rijder* doet hij niet ver onder van de harley zelf. Kwa geluid dan natuurlijk.

De motor rijd ook heerlijk en veel problemen hebben we er niet mee. Hij heb een hele tijd in de winkel stil gestaan dus we hebben nu wel enige reperatie kosten. Maar ook dit is niet abnormaal veel, zo is het een nieuwe bogies geweest, caberateur schoongemaakt en nu nog de gashendel goed stellen want die blijft vasthangen:)

Verder heb ik ook al een shop gevonden die verstand heb van mijn motor, in Bergen op zoom. ( via die collega ).

Zal binnenkort even een foto van de motor plaatsen:)

Reg. datum:
07 jan. 2010
Wat lessen betreft is er nog weinig vooruitgang....eerst dat pokke theorie halen....3x gezakt....nu theorie school >_<* Praktijk zal mij beter afgaan aangezien ik daar nooit zoveel moeite mee heb (H) Hoop mijn motor binnen 20 lessen te kunnen halen....

( Wat gaat lukken met behulp van mijn vader )

Reg. datum:
07 jan. 2010
En de motor die daarop staat is m idd, al is die van mij rood. Ik moet zeggen we hebben weinig problemen met de motor?

Al is het lastig met starten in deze kou....Mja chinees maakt me weinig uit, zolang de motor maar doet waar die voor is en je op weg brengt:)

Verdere maak t mij weinig uit of het geen toppertje is of niet.....Als ik over een paar jaar een tijdje motor heb gereden gaat ik voor een harley davidson of een Kawasaki vulcan....Dus dat zijn dan weer de betere motoren:)

...iedere dag motorweer...

Reg. datum:
09 jun. 2004
Hoi Charrone....

http://www.motor-forum.nl/download.php/download_document/737743/4b9084e136ab3c019aff39fe70bb67b0
MAG jij óók! You may fool all the people some of the time, you can even fool some of the people all of the time, but you cannot fool all of the people all the time.

3-0, 1-2, 6-4 en 0-2...

Reg. datum:
15 mei. 2006
quote:
Charrone schreef op 08 maart 2010 @ 14:42:
En de motor die daarop staat is m idd, al is die van mij rood. Ik moet zeggen we hebben weinig problemen met de motor?

Al is het lastig met starten in deze kou....Mja chinees maakt me weinig uit, zolang de motor maar doet waar die voor is en je op weg brengt:)

Verdere maak t mij weinig uit of het geen toppertje is of niet.....Als ik over een paar jaar een tijdje motor heb gereden gaat ik voor een harley davidson of een Kawasaki vulcan....Dus dat zijn dan weer de betere motoren:)

Chinees maakt niet uit... totdat je eens flink moet remmen e.d...
Ik hoop voor jou dat je er veel plezier mee gaat hebben, maar de diverse testen van chinese motoren geven aan dat het qua veiligheid en betrouwbaarheid erg ondermaats is. Remmen zijn vaak niet best, de orginele banden een ramp en je moet niet gek opkijken dat de bedrading ergens doorbrand en je lampen het ineens niet meer doen...

Ik denk dat je beter af bent met een gebruikte Honda rebel/shadow/magna... dan met dit Chinese ding. Het ziet er mooi uit, maar qua rijden is het een stuk minder... meestal..

Maar nogmaals, ik hoop dat je geluk hebt... ;)

pyromaan

Tuuuuuuuurlijk

Reg. datum:
18 mrt. 2009
Functie:
pyromaan
:^
beter voor wat degelijker gaan

mental coach

Ik ben, dus ik post!

Reg. datum:
28 feb. 2005
Functie:
mental coach
Welkom en veel plezier op het forum!

quote:
Clown683 schreef op 09 maart 2010 @ 09:41:

[...]

Chinees maakt niet uit... totdat je eens flink moet remmen e.d...
Ik hoop voor jou dat je er veel plezier mee gaat hebben, maar de diverse testen van chinese motoren geven aan dat het qua veiligheid en betrouwbaarheid erg ondermaats is. Remmen zijn vaak niet best, de orginele banden een ramp en je moet niet gek opkijken dat de bedrading ergens doorbrand en je lampen het ineens niet meer doen...

Ik denk dat je beter af bent met een gebruikte Honda rebel/shadow/magna... dan met dit Chinese ding. Het ziet er mooi uit, maar qua rijden is het een stuk minder... meestal..

Maar nogmaals, ik hoop dat je geluk hebt... ;)

Alsof al die japanners 30 jaar geleden zo geweldig waren. Niet vergeten dat een paar decennia terug de remmen van die dingen ook niet zo fantastisch waren vergeleken met wat we tegenwoordig gewend zijn. En de betrouwbaarheid e.d. ook te wensen overliet. Betrouwbaarheid is zelfs bij een enkel europees merk nog een issue als het regent... O-)
Tis d'r eerste motor, 1800 euro. Is niet gek toch? Heeft ze waarschijnlijk een jaartje of 2 lol van. Waarna ze waarschijnlijk toch wel gaat kijken naar wat anders. Komt wel goed. :Y
CBR1100XX, Aprilia RSV Mille
W. G. Boon: "Dieptepunten in het leven kunnen ook hoogtepunten zijn."
Member of the Thank god it's friday community

3-0, 1-2, 6-4 en 0-2...

Reg. datum:
15 mei. 2006
quote:
Fladder schreef op 09 maart 2010 @ 13:00:

[...]

Alsof al die japanners 30 jaar geleden zo geweldig waren. Niet vergeten dat een paar decennia terug de remmen van die dingen ook niet zo fantastisch waren vergeleken met wat we tegenwoordig gewend zijn. En de betrouwbaarheid e.d. ook te wensen overliet. Betrouwbaarheid is zelfs bij een enkel europees merk nog een issue als het regent... O-)
Tis d'r eerste motor, 1800 euro. Is niet gek toch? Heeft ze waarschijnlijk een jaartje of 2 lol van. Waarna ze waarschijnlijk toch wel gaat kijken naar wat anders. Komt wel goed. :Y

We hebben het niet over decennia terug, we hebben het over nu!
Er is nu genoeg kwaliteit te koop en een motor van 15 jaar oud, is beter dan het chinese spul van nu. voor 1800 euro heeft ze nu een stuk onveiligheid en onbetrouwbaarheid gekocht. Het kan meevallen, maar de tests die ik tot nu toe over chinese motoren heb gelezen, zijn aanleiding voor me om bovenstaande te zeggen...

Ieder zijn ding en ik gun haar alle geluk... ik vind het alleen een onbezonnen keuze... ;)

...iedere dag motorweer...

Reg. datum:
09 jun. 2004
Ik ben het toch met deze Clown eens!

Ik gun de jongedame haar plezier,....maar het Chinese "spul" heeft tot nu toe nog weinig positiefs laten zien. Mijn oude schoolmaatje heeft de zaak van z'n vader overgenomen.
De Chinese producten (brommers/scooters) die bij hem langs komen ter reparatie, krijgen direct aan de klant meegegeven dat er géén garantie op de reparatie wordt gegeven.
Het is dus aan de klant zelf wat hij of zij doet.
Oude klanten tegemoet gekomen,...de rest krijgt de waarschuwing mee.
Door schade en schande wijzer geworden. Hij verkoopt die prut niet meer.
De tweetakten zijn nog het beste.
MAG jij óók! You may fool all the people some of the time, you can even fool some of the people all of the time, but you cannot fool all of the people all the time.

pyromaan

Tuuuuuuuurlijk

Reg. datum:
18 mrt. 2009
Functie:
pyromaan
quote:
Fladder schreef op 09 maart 2010 @ 13:00:

[...]

20 jaar terug niet nee, maar ja, nu hebben we de keuze :Y

Reg. datum:
07 jan. 2010
Tot nog toe hebben we er weinig problemen mee, ook op het wegdek.

Het enige punt nu is dat hij al meer als een jaar stil heeft gestaan in het pand waar die stond, dus daar zijn wat mankementjes van.

Kwa remmen op nat wegdek niks van gemerkt, we zijn met -2 nog wezen rijden met hem, en er was niks aan de hand. Remmen deden het prima. Motor lag goed op de weg.

Over een tijdje gaat ik idd sparen voor een Kawasaki Vulcan. Ik blijf toch bij de japanse/Chinese motors gewoonweg omdat ik die Amerikaanse dingen niks vind :)

De motor zelf word volgende week gemaakt in Bergen op Zoom dacht ik, die wisten daar veel af over deze motor, dus dan zien we wel wat het gaat kosten en of het niet te maken valt ^^

Verlopig is het een geweldig ding! en ben er zeer tevreden mee.

Is klaar met de flitsers

Reg. datum:
15 okt. 2009
Student Secretaresse zei je toch?
Heb je ook nog Nederlands in je pakket?

Voor de rest: Motor lijkt wel een Choppah. Welkom dus!
Heb alleen de chinezen ook niet zo hoog staan, koop maar gauw een Intruder of zo!
Dan leef je langer.

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3

Hosting by True