quote:Charrone schreef op 07 januari 2010 @ 22:07:
Hallo Allemaal!
Mijn naam is Charrone ben 21, bijna 22.
Ben sinds kort in het bezit van een Streetrider XGJ 2008 (Chinese Import Al wel gekocht gewoon bij een Nederlands bedrijf), Al heb ik nog geen motor rijbewijs (A) Hier wil ik ook zo snel mogelijk mee beginnen als dat vervelende theorie ook maar gaat lukken...
Verder ben ik een student Secretaresse.....En houd ook zowel reptielen als gewone dieren:)
Groeten Charrone

quote:
quote:Charrone schreef op 08 maart 2010 @ 14:42:
En de motor die daarop staat is m idd, al is die van mij rood. Ik moet zeggen we hebben weinig problemen met de motor?
Al is het lastig met starten in deze kou....Mja chinees maakt me weinig uit, zolang de motor maar doet waar die voor is en je op weg brengt:)
Verdere maak t mij weinig uit of het geen toppertje is of niet.....Als ik over een paar jaar een tijdje motor heb gereden gaat ik voor een harley davidson of een Kawasaki vulcan....Dus dat zijn dan weer de betere motoren:)
mental coach
Ik ben, dus ik post!

quote:Clown683 schreef op 09 maart 2010 @ 09:41:
[...]
Chinees maakt niet uit... totdat je eens flink moet remmen e.d...
Ik hoop voor jou dat je er veel plezier mee gaat hebben, maar de diverse testen van chinese motoren geven aan dat het qua veiligheid en betrouwbaarheid erg ondermaats is. Remmen zijn vaak niet best, de orginele banden een ramp en je moet niet gek opkijken dat de bedrading ergens doorbrand en je lampen het ineens niet meer doen...
Ik denk dat je beter af bent met een gebruikte Honda rebel/shadow/magna... dan met dit Chinese ding. Het ziet er mooi uit, maar qua rijden is het een stuk minder... meestal..
Maar nogmaals, ik hoop dat je geluk hebt...
quote:Fladder schreef op 09 maart 2010 @ 13:00:
Welkom en veel plezier op het forum!
[...]
Alsof al die japanners 30 jaar geleden zo geweldig waren. Niet vergeten dat een paar decennia terug de remmen van die dingen ook niet zo fantastisch waren vergeleken met wat we tegenwoordig gewend zijn. En de betrouwbaarheid e.d. ook te wensen overliet. Betrouwbaarheid is zelfs bij een enkel europees merk nog een issue als het regent...
Tis d'r eerste motor, 1800 euro. Is niet gek toch? Heeft ze waarschijnlijk een jaartje of 2 lol van. Waarna ze waarschijnlijk toch wel gaat kijken naar wat anders. Komt wel goed.
quote:Fladder schreef op 09 maart 2010 @ 13:00:
Welkom en veel plezier op het forum!
[...]
Alsof al die japanners 30 jaar geleden zo geweldig waren. Niet vergeten dat een paar decennia terug de remmen van die dingen ook niet zo fantastisch waren vergeleken met wat we tegenwoordig gewend zijn. En de betrouwbaarheid e.d. ook te wensen overliet. Betrouwbaarheid is zelfs bij een enkel europees merk nog een issue als het regent...
Tis d'r eerste motor, 1800 euro. Is niet gek toch? Heeft ze waarschijnlijk een jaartje of 2 lol van. Waarna ze waarschijnlijk toch wel gaat kijken naar wat anders. Komt wel goed.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3