quote:AppiePappie schreef op 22 december 2009 @ 10:18:
[...]
Ben blij dat je het zelf toegeeft.
Verder ga ik met jou niet in discussie want ik zie dat ik dat al eerder in dit topic heb gedaan.
Zonde van mijn tijd
Hier nog een leuk interview van de beste superbike rijder ooit.
[afbeelding]

quote:BMWtoerer schreef op 22 december 2009 @ 10:42:
[...]
Groot respect voor Spies hoor, maar de beste SBK-coureur? Ga je mond spoelen. Dít jaar was 'ie de beste, maar all-time? NO WAY.
[afbeelding]
[...]
Groot respect voor Spies hoor, maar de beste SBK-coureur? Ga je mond spoelen. Dít jaar was 'ie de beste, maar all-time? NO WAY.
[afbeelding]
quote:AppiePappie schreef op 22 december 2009 @ 11:04:
[...]
Dat weet ik ook wel Pieter Post
Ik wist wel dat ik met die opmerking een paar mensen op de kast zou krijgen, staat niet voor niks een smiley achter
quote:GSCORSE schreef op 22 december 2009 @ 10:04:
[...]
..............we zullen zien hoe het Spies vergaat, er zijn er velen voorgegaan met hele hoge verwachtingen (met dezelfde verwachtingen als Spies op dit moment) en tot op heden allemaal op niets uitgelopen met de oud SBK rijders.....helaas, want ik ben een SBK liefhebber, maar op de één of andere manier lukt het gewoon maar niet en ik zie in Spies denk ik geen uitzondering.....en jij gaat bovenstaand allemaal lopen ontkennen? Dat ie af en toe een podium zal pakken en misschien een keer een race wint geloof ik allemaal wel, dat hebben zijn "bekende" voorgangers ook wel gedaan, maar echt mee strijden om de titel zie ik nog niet gebeuren.......... maar we zullen zien hoe het verloopt!
Maar idd ik heb geen verstand van motorsport......Denk juist dat je iets verder moet kijken dan je neus lang is en er dan wel een iets andere visie op nahoudt......
quote:BoyB schreef op 26 december 2009 @ 10:03:
[...]
Ik zit me hier zo is even af te vragen, met m'n buik vol van verse jus en croissantjes enzo, of het andersom iemand wel gelukt is? Dus een MotoGP kampioen naar het WSB.
quote:indewegrijer schreef op 26 december 2009 @ 10:08:
[...]
De ex motoGP rijders bakken er wel wat meer van dan andersom, zelfs veldvulling uit de GP's (Barros, Checa)
quote:indewegrijer schreef op 26 december 2009 @ 10:08:
[...]
De ex motoGP rijders bakken er wel wat meer van dan andersom, zelfs veldvulling uit de GP's (Barros, Checa) heeft overwinningen gepakt in de WSB. Maar eigenlijk zit alleen Max Biaggi constant voorin, hoewel z'n resultaten ook grillig zijn.
quote:
quote:GSCORSE schreef op 22 december 2009 @ 11:09:
[...]
En zelfs helaas Foggy redde het in de gp`s niet, terwijl hij de allerbeste allertijden is in de WSBK................. Foggy had de pech dat het elke keer tegen zat met de diverse wildcards in de 500 en dat Niall Mackenzie het wel goed deed en Foggy helaas niet uit de verf kwam. Aan de andere kant gelukkig maar, hij heeft Ducati en de WSBK roem gegeven....Dus appiepappie, je weet dus zelf ook dat hij de beste is dus gaat Spies het toch ook absoluut niet redden....
![]()
![]()
![]()

quote:Jefro98 schreef op 26 december 2009 @ 19:29:
Heb dit ook al in het R1 topic gepost maar deze plaatjes horen ook in dit topic denk ik.
Vanmiddag even bij TopMoto in Apeldoorn wezen kijken.
Daar stond de 2009 R1 van Ben Spies.
Wat een uber geil ding is dat zeg. Heb er een kwartier omheen gelopen en bewonderd. Echt om een stijfe van te krijgen.
Hier wat foto's, sorry van de kwaliteit, twas nogal donker en ik had me mannetje op me nek zitten.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:BoyB schreef op 26 december 2009 @ 14:06:
[...]
Ja precies mijn idee, Biaggi doet het zeker goed, en zit idd bijna altijd voorin. En heeft 'gewaarschuwd' voor 2010 voor de combi Aprillia/Biaggi, maar goed die is én geen MotoGP kampioen geweest én geen WSB kampioen.
Er is volgens mij nog geen enkele coureur in beide klasse WK geweest, toch?
[...]
Nou vooruit, én Bayliss
quote:

quote:Mad Matt schreef op 26 januari 2010 @ 22:45:
Ik ga met veel plezier naar deze meneer kijken. Yamaha heeft in mijn ogen toch wel 4 top coureurs rijden.
De stijl van Spies is ook heerlijk om naar te kijken.

quote:superwof schreef op 10 maart 2010 @ 08:12:
Leuke link naar interview met Spies en Lawson.....
http://www.yamaha-motor.c...0championsvideo/vid2.aspx

[...]
[afbeelding]
quote:Noki schreef op 19 maart 2010 @ 20:49:
[...]
Foggy kon het alleen op de Duc die in die periode gewoon superieur was. WSBK werd vna die jaren niet voor niks een Ducati Cup. Overgewaardeerde coureur wat mij betreft. Op de Honda bakte hij er niks van.
quote:Noki schreef op 19 maart 2010 @ 20:49:
[...]
Foggy kon het alleen op de Duc die in die periode gewoon superieur was. WSBK werd vna die jaren niet voor niks een Ducati Cup. Overgewaardeerde coureur wat mij betreft. Op de Honda bakte hij er niks van.
quote:
quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2