2 abus sloten (Steel o Flex en schijfremslot)

sugarskully

MF'er
5 dec 2009
156
0
SCHIJFREMSLOT IS AL VERKOCHT!!! HEB NU ALLEEN NOG DE STEEL-O-FLEX OVER *O*


Ik heb hier te koop 2 abus sloten (kan ook apart verkocht worden)

prijzen: schijfremslot 25 & steel o flex 35 euro

Kwam er vanmiddag achter dat mn ART4 schijremslot toch niet echt gaat passen op mn motor :N , dus meteen maar een ander slot gekocht :( (ketting) zodat ik iig een ART4 heb.
Ook doe ik meteen mn steel o flex van de hand, want die heeft ook geen zin meer.

De sloten zijn voorzien van de nodige gebruikssporen, bijgeleverde card en alleen van het schijfremslot heb ik nog een reservesleutel...wegens verhuizing ben ik het reservesleuteltje van de steel o flex kwijt geraakt -O-

Laat maar weten of je er oren naar hebt en als je wat duidelijkere foto's wilt zien van de gebruikssporen kan dat (het zijn gewoon krassen,verder is alles prima in orde.)

full
 
Laatst bewerkt:
sjonge jonge...computertje deed een beetje gaar, opeens 2 advertenties geplaatst..maar goed...hier de foto van het andere slot
full
 
heb het tasje van het schijfremslot ook gevonden!! jeej!! krijg je er dus vanzelfsprekend bij..

vroege zondagochtend kick..
 
Laatst bewerkt:
niemand een mooi slot?? ;)

Ik heb misschien wel intresse alleen zal je later even een bericht sturen mocht het doorgaan, want ik weet niet of jou schijfremslot door mijn schijfrem wil... heb je even de afmetingen van de beugel? (de haak die je door de schijfrem moet doen) dan kan ik die even vergelijken met het mijne.
En als ik vergeleken heb kan ik je meer zeggen of ik hem van je overneem of niet!

groeten Richard
 
Terug
Bovenaan Onderaan