Dit onderwerp is gesloten.
quote:Ramon_46 schreef op 11 maart 2010 @ 14:43:
Vooruitgang
Jammer van de geluidskwaliteitEn volgens mij is het beestje nogal koud of lijkt dat maar zo?
quote:
quote:
quote:NR34 schreef op 11 maart 2010 @ 14:07:
Eindelijk ben ik van mijn standaard Suzuki schoorsteen verlost. Wil jullie op dit topic ook even mee laten genieten:
Ervoor: [afbeelding] (Schoorsteenvegers waren er blij mee)
Erna: [afbeelding]
Link naar filmpje met geluid:
http://www.humyo.com/1022...20Tri%20Oval%20Carbon.mp4
quote:
quote:The Rude schreef op 11 maart 2010 @ 19:15:
[...]
NEE,,, eerst nog een dagje school, en dan WEEEEEKEND!!
En beter gaat de zon schijnen zaterdag, dan ga ik ook weer een stukje rijden!!
quote:toroque schreef op 09 maart 2010 @ 16:15:
2 weekjes terug op marktplaats hendels besteld voor 85 euro de set. Even wat foto's voor hier heb ze er nog niet op gezet die foto's hoop ik van de week er op te kunnen zetten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:gRRaafie schreef op 11 maart 2010 @ 22:42:
Beter! Regen betekent in dit geval eindelijk geen nachtvorst meer! Laat het dan maar regenen en langzaam warmer worden! Spoelt die zout bende ook van de weg!
quote:Berrethehost schreef op 11 maart 2010 @ 23:26:
Hoi allen,
ff een vraagje ( hoe stom die ook mag zijn )
Ik ga zaterdag voor een gsx 600 K7 kijken. Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten?
Hij heeft 8000 km gelopen.
ik hoor het wel.
b.v.d.
martijn
quote:Berrethehost schreef op 11 maart 2010 @ 23:28:
en daar bedoel je mee?
quote:Berrethehost schreef op 11 maart 2010 @ 23:28:
en daar bedoel je mee?
quote:tinusz schreef op 11 maart 2010 @ 23:42:
[...]
Dat lijkt me niet zo moeilijk.....
"kleur de; v(m) -en 1 indruk die het oog krijgt van lichtstralen van bep. golflengte, door voorwerpen enz. uitgestraald of teruggekaatst 2 gelaatskleur: hij kreeg een ~ hij bloosde 3 (pol) richting 4 (kaartspel) naam voor elk vd vier figuren: ~ bekennenaeen kaart van dezelfde kleur bijleggen; b) voor zijn mening uitkomen 5 kleurstof, verf
kleu·ren kleurde, h gekleurd 1 een kleur geven aan: een prent ~; een verhaal (te sterk) ~ overdrijven 2 een kleur krijgen 3 blozen"
quote:
Hoi allen,
Ik ga zaterdag voor een gsx 600 K7 kijken. Zijn er nog speciale dingen waar ik op moet letten?
ik hoor het wel.
b.v.d.
martijn
Hoi allen,
ik hoor het wel.
b.v.d.
martijn
quote:toroque schreef op 12 maart 2010 @ 08:26:
[...]
buiten de kleur, (geen zwart blauwe nemen:p ik wil uniek blijve. in hoe ver ik dat nog ben)
8k Km zal der nog niet veel geks zijn, gewoon kijke of vering goed en lkkr veert (niet te slap is). Je banden op profiel enzo. Check ketting en tandwiele, of er geen hakjes in plaats van tanden op tandwiel staan. Of er rare tikken uit motor blok. Maar belangrijkste vind ik of je eigen vertrouwe op de motor voelt!

quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1