Dit onderwerp is gesloten.
quote:Iwes schreef op 04 maart 2010 @ 00:50:
Oeh, gave site! Die ga ik nog nodig hebben
* Iwes meld zich!
Nog geen gpz, maar die ga ik samen met een huisgenoot ophalen zaterdag (Klik!)
Scheelt dat het een klusprojectje is, heb ik wat te doen tot ik m'n rijbewijs heb.. Heb al wel wilde plannen
quote:

quote:

quote:dennisje schreef op 06 maart 2010 @ 22:28:
mooi verslag hey!
maar echt raar dat ie niet aanslaat! hij deed het echt! heb hem speciaal deze week savonds in de kou buiten nog aan de gang geslingert!
veel plezier ermee!
HOUDOE!!!!!!!!!!

quote:Cornellie1984 schreef op 07 maart 2010 @ 20:29:
idd goed bezig, graag veel foto's posten!!
altijd leuk om te zien

quote:
quote:Thoran schreef op 10 maart 2010 @ 01:19:
Zo, net weer een paar uur met de EX aan de gang geweest. Na het hele luchtfilterhuis (dat ongeveer van de carburateurs tot aan de achteras loopt) gedemonteert te hebben, de carburateurs even schoongemaakt te hebben liep ie wel weer. (wel zonder koeivloeistof, aangezien de carbs er af moesten) Morgen maar weer eens het luchtfilterhuis er op zetten, en hopen dat ie nog steeds loopt.
Foto's zal Iwes binnenkort wel plaatsen
Cagiva CG
quote:Freakie_1 schreef op 11 maart 2010 @ 15:16:
Ik weet dat het allemaal afhankelijk is van de staat van het onderhoud maar ik morgen hopelijk een motor kopen en nu hoop ik op een GPZ500s. Nu staat er ergens een te koop met 66500 km. Is hij dan een beetje aan het einde van zijn latijn of zijn er GPZ'en met nog veel meer kilometers?
quote:Freakie_1 schreef op 11 maart 2010 @ 15:16:
Ik weet dat het allemaal afhankelijk is van de staat van het onderhoud maar ik morgen hopelijk een motor kopen en nu hoop ik op een GPZ500s. Nu staat er ergens een te koop met 66500 km. Is hij dan een beetje aan het einde van zijn latijn of zijn er GPZ'en met nog veel meer kilometers?

GPZ500EX

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3