Husky 360 & 610SM- Aprilia
quote:Rave80 schreef op 06 maart 2010 @ 11:34:
haha ik heb hem nog niet.. maar de eerste vraag is er al:
hij rijd goed meer wanneer je stil staat valt de motor uit als je niet iets gas geeft.. hoe kan ik hem bijstellen dat hij wel goed blijft lopen?
quote:Rave80 schreef op 07 maart 2010 @ 12:59:
nog een probleem.. ik krijg hem dus echt niet aan de praat.. soms loopt hij even en valt meteen weer uit.
nu viel mij op dat er 3 slangetjes van de carb komen 2 aan de linkerzijde en 1 aan de rechterzijde.. die komen nergens op uit.. wat zijn dit voor slangetjes?

quote:singlerider schreef op 08 maart 2010 @ 19:53:
De tip om de grote st.schroef totaal in te draaien en weer 2/2,5 slag uit te draaien klopt niet volgens mij ,dit geldt voor de luchtschroef.
De st. schoef zet alleen de gasschuif iets hoger en laat zo wat meer lucht /benzine mengsel door.
Belangrijk is om een 2/2,5 mm vrije slag op je gashendel te hebben en ABSOLUUT geen gas geven bij het starten!
quote:

quote:Rave80 schreef op 11 maart 2010 @ 15:22:
update
dinsdag motor weg gebracht. woensdag was ie klaar.. hij starte weer.. ik blij naar huis, pak aan en trappen maar... niet dus! GVD
ik bellen met van Erp "wat doe ik verkeerd?" moest vandaag maar weer langskomen.
ik begon al te denken dat het aan mij lag.. maar gelukkig niet! ook hun kregen hem niet meer aan de praat.. vermoedelijk iets met de kickstarter..
ik hoop dat hij vanavond weer klaar is en morgen eindelijk eens een stukje kan rijden.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3