quote:Mario2T schreef op 11 maart 2010 @ 22:10:
In 2011 mogen juist in bepaalde jeugdklasses geen 4T motoren meer gebruikt worden, maar alleen 2T !!!! Zowel 125 als 250 c.c.
In 2010 mogen beide types nog in die jeugdklasses gebruikt worden.
Als je het reglement motocross 2010 bekijkt, zul je ook zien, dat van 65 tot 500 c.c. voor alle 2T motoren wel een klasse is waarin ze mogen uitkomen, vanaf DMX tot ONK niveau.
Ik ben zelf bestuurslid van een motorsportclub ( coördinator afd. cross) en lid van de stuurgroep DMX-noord, dus een beetje heb ik het wel begrepen..
Ik sluit mij dus aan bij mijn maatje Nick-89: Deze verkoper heeft dus absoluut geen kaas gegeten van de motocross anno 2010 en praat poep....
quote:Frank! schreef op 12 maart 2010 @ 10:01:
125cc bij 125cc, 250cc bij 250cc.
Toch? Of betekent dat de dood vd 4T?
quote:thijsheertum schreef op 13 maart 2010 @ 11:03:
hahaha hij staat al thuis in de schuur :d nondejuuuuuuu wat zit daar veel vermogen in joh, misschien is een 250cc 2takt wel iets te snel voor een beginner haha
quote:thijsheertum schreef op 13 maart 2010 @ 11:03:
hahaha hij staat al thuis in de schuur :d nondejuuuuuuu wat zit daar veel vermogen in joh, misschien is een 250cc 2takt wel iets te snel voor een beginner haha
quote:johnmxracing schreef op 14 maart 2010 @ 12:19:
@ Nick89
Mag aannemen dat als je een ,,nieuwe,, koopt je dat bij een mx dealer doet en niet bij de supermarkt of bij iemand waar hij bij de vrachtwagen is afgevallen .... gebeurt nl niet zo vaak met nw ktm's ...
En wie heb het over zaak ruineren , moeimaker .... ik vind zeker als je deze info aan iemand verstrekt die voor een nw machine komt kijken en zo een shit verhaal ophangt , je beter bij de AH vakken kan gaan vullen in plaats van een hoop shit te verkopen .... wat voor verhaal zal hij mee aankomen als JIJ je machine weg brengt voor reparatie ..... pffff lekker betrouwbaar...
quote:moeimaker is wel degelijk een woord , dat is iemand die mij moe maakt met slap gelul over dat ik een bedrijf in discrediet zou willen brengen .....
quote:johnmxracing schreef op 14 maart 2010 @ 19:03:
Niets beetje jammer ....
als je iets verkoopt hoor je er verstand van te hebben
en geloof me , mijn denken modus werkt prima hoor , bij vele op forums een stuk minder
quote:johnmxracing schreef op 14 maart 2010 @ 19:12:
zijn geen kleine regels er word gewoon gezegd dat iets ophoud te bestaan .... met je kleine kleine regels.
En je moet niet gaan blazen met ga uit mijn gezicht ....
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3