quote:
quote:ziqz schreef op 10 maart 2010 @ 08:54:
Koek, kun jij anders alle veel gestelde vragen in de openingspost zetten (met antwoord)?
quote:Z-jimmy schreef op 11 maart 2010 @ 16:58:
weet iemand nog een los sxv blok te koop ? 450 of 550 maakt niet zoveel uit.
quote:koekeroe schreef op 11 maart 2010 @ 17:32:
[...]
had je 2 maanden eerder geweest had ik je de mijne verkocht, nu hangt ie in een frame
misschien startwin proberen
die hebben er dacht ik nog wel 1 leggen
quote:
quote:koekeroe schreef op 11 maart 2010 @ 20:17:
[...]
geen idee
mijne was 2500 eurie met kabels erbij
nu niet meer want ik ga er mee rijden op villars frankrijk
en de nodige andere circuits
quote:Jurrien9 schreef op 11 maart 2010 @ 20:32:
joo z-jimmy je reed vanmiddag weer door vinkhuizen heen met nog een Z of niet?
mijn motor zit ook weer in elkaar dus als de zout weg is moeten we maar even meeten, Z-1000, sxv, husqvarna ik zie het zitten!!
quote:sjorrit schreef op 11 maart 2010 @ 21:57:
[...]
Rijd vanaf volgende week ook een KTM 990 SM rond in Groningen
Ik heb z-jimmy en/of zijn broer ook al een aantal keer langs horen komen, ik woon aan het damsterdiep bij de brug van de europaweg richting ziekenhuis.
quote:sjorrit schreef op 11 maart 2010 @ 22:27:
Nee klopt, heb een winterstop verzekering dus ik heb al sinds oktober niet gereden ofzo :'(
Maar klopt wel dat ik je s'ochtends hoor, rond 8uur word ik vaak net wakker en smiddags hoor ik vaak wat langs knallen. Een vier in 1 lijn hoor ik vaak niet goed want het kan net zo goed een honda civic zijn met lekke uitlaat (sorry!) maar die SXV die herken ik direct! Heb ooit een proefrit gemaakt op een 550 en vind het 1 van de mooiste motorgeluiden die er is!
quote:Z-jimmy schreef op 11 maart 2010 @ 20:40:
yup klopt, zout is al weg hoor.
was jij dat laatst bij de bushalte in die auto ?? koppelingskabel van de sxv was geknapt.
ligt nu in bestelling dus daar is het wachten op.
quote:JackJean schreef op 12 maart 2010 @ 18:31:
Morgen komt er een nieuwe klepdekselpakking (ipv koppakking) in. Redelijk vaag. Zoiets kan toch niet gebeuren door stilstaan of wel? Staat nu een half jaar stil ofzo.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1