Dit onderwerp is gesloten.
quote:*Thomas* schreef op 11 maart 2010 @ 20:07:
hallo,
weer een zeer vaag probleem, nieuwe cdi binnen gekregen dus maar meteen monteren, lekker simpel ging dat, en toen wou ze niet meer starten... deed niets meer ...
eergisteren de motor nog gestart, draaide zoals altijd (op 1 cil), maar nu helemaal niets meer ...
oude cdi er weer op, niets, nieuwe, niets, enz.
benzine liep nog door, dus daar ligt het ook niet aan (tenzij de carbs plots verstopt zouden zijn).
een vonk is er ook (blauw, dus 'normaal')
dus nu weet ik het niet meer, weet iemand raad, want ik zit met de handen in het haar
thx,
Thomas
Hier ook!
XTZ750 & TT600
quote:d02500 schreef op 11 maart 2010 @ 17:13:
je kunt toch een m6 inbus kopen
quote:*Thomas* schreef op 11 maart 2010 @ 20:07:
hallo,
weer een zeer vaag probleem, nieuwe cdi binnen gekregen dus maar meteen monteren, lekker simpel ging dat, en toen wou ze niet meer starten... deed niets meer ...
eergisteren de motor nog gestart, draaide zoals altijd (op 1 cil), maar nu helemaal niets meer ...
oude cdi er weer op, niets, nieuwe, niets, enz.
benzine liep nog door, dus daar ligt het ook niet aan (tenzij de carbs plots verstopt zouden zijn).
een vonk is er ook (blauw, dus 'normaal')
dus nu weet ik het niet meer, weet iemand raad, want ik zit met de handen in het haar
thx,
Thomas
quote:Relaxtz schreef op 12 maart 2010 @ 18:33:
Doorstarten? Ik loop soms een half uur aan te rennen voor dat dat hok weer eens op 1 poot loopt.![]()
![]()
Goed voor de conditie!
maar niet voor de hechte band tussen mij en mien super
quote:
quote:mattijsw schreef op 13 maart 2010 @ 18:26:
nooit eerder van gehoord. Ik zou idd denken lekke koppakking, maar dan zou je de eerste zijn in 2 jaar van wie ik daar op het NL forum of ook het internationale forum iets over lees. Olie is ververst neem ik aan? Heb je het blok eventueel 'gespoeld' met ultradunne olie? (jij had toch een blok dat lang had stilgestaan?)
quote:mattijsw schreef op 13 maart 2010 @ 22:39:
Rooiejan in "Motor blok spoelen van binnen."
kijk s ff hiernaar van ene rooie jan. Ook op MF. Condens in olie, mayonaise-vorming, klinkt een beetje als jouw probleem.
'k heb nog wat verder gegoogled op motor spoelen, engine flush enz. Ik zou om te beginnen eerst gewoon olie verversen, desnoods met goedkoop spul, motor half uurtje laten draaien (liefst rijden) en dan aftappen en de echte verse olie erin. Dan weet je zeker dat je maximaal veel troep uit je blok hebt gehaald. Er zijn ook wat cleaning- spulletjes in de handel die je bij je olie kunt gooien maar daar heb ik geen ervaring mee.
succes!
Hier ook!
XTZ750 & TT600
quote:Bolski schreef op 15 maart 2010 @ 09:39:
Ik heb afgelopen zaterdag ook voor het eerst een flink stuk gereden met de Super, met snelheden van ca 150, over de snelweg. Ik had er erg veel last van dat mijn hoofd alle kanten op wiebelde. Maar ik moet wel zeggen dat ik een crosshelm op had, met een lange klep er aan. Ik zal het eens een keer uitproberen met mijn integraalhelm.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1