Dit onderwerp is gesloten.
quote:DeWitski schreef op 11 maart 2010 @ 17:19:
[...]
Holy shit, al had ik dit al een klein beetje ingeschat.
Heb je het zaaknummer trouwens? Als je er geen bezwaar tegen hebt natuurlijk, want alle uitspraken zijn openbaar. Kunnen we hem teruglezen op het wereld wijde web.
quote:

quote:Nielsr schreef op 11 maart 2010 @ 16:28:
Ik zie in de agenda MSL Cup staan. Welke groep rijden jullie dan? Kevin toch wel in 3 of 4?
05-05-2010 Circuit Experience Zandvoort
Groep 1 (beschikbaar)
Groep 2 (beschikbaar)
MSL Cup Groep 3 (beschikbaar)
MSL Cup Groep 4 (beschikbaar)
quote:svdvlugt schreef op 11 maart 2010 @ 17:31:
[...]
Ja Kevin (Goretex) rijdt tijdens circuitdagen in groep 3 dacht ik. Maar ik sprak over -Kevin-...:P
Je kan trouwens op die MSL cupdagen gewoon in groep 3 of 4 rijden, alleen dan moet je achteraan starten om wedstrijd deelnemers niet in de weg te rijden.
Ga je zelf niet 05-05 meedoen dan Niels?
YZF-R6
quote:hardsniffer schreef op 11 maart 2010 @ 17:46:
Hallo Mannen en Vrouwen der R6,
Mijn paardje heeft met een verlichtingsprobleempje te kampen. En aangezien hier de meesterbreinen op het gebied van R6 zitten......
Ik ben in het bezit van een 2000 R6. Het probleem zit hem in de tellerverlichting. Als ik hem op contact zet en vervolgens de lichtschakelaar op stadslicht zet brand (9 van de 10 keer) mijn teller verlichting. Schakel ik door naar dimlicht dan zijn er twee opties: 1. Hij blijft uit of 2. hij brand maar knippert heel zwakjes op de maat van de muziek. Welke muziek? Dat zachtjes knipperen doet hij ook op de stadslichtstand. Wie o wie kan mij een hint geven?
Groetjes Stephan
YZF-R6
quote:
YZF-R6

quote:peterbosma schreef op 11 maart 2010 @ 19:19:
Vandaag een nieuwe r6 bj2006 gekocht bij Gebben motoren in Rogat.
Wat rijd dat super zeg had hier voor een r6 van bj 2000.
Foto[afbeelding]
quote:peterbosma schreef op 11 maart 2010 @ 19:19:
Vandaag een nieuwe r6 bj2006 gekocht bij Gebben motoren in Rogat.
Wat rijd dat super zeg had hier voor een r6 van bj 2000.
Foto[afbeelding]
quote:MauRits schreef op 11 maart 2010 @ 20:41:
Heb besloten om 1 April te gaan rijden![]()
mits het goed weer is

quote:peiter6 schreef op 11 maart 2010 @ 22:59:
Goede avond,
ik lees hier al een tijdje mee en heb heel google / de searchfunctie op dit forum afgespeurd opzoek naar een antwoord maar ik krijg het nergens gevonden.
Zodoende heb ik me maar eens geregistreerd omdat jullie het waarschijnlijk wel weten ..
Gaat een akra 2006/7 full system een beetje passen onder een 2008/9 model?
Zelf heb ik namelijk een blauw/wit/goude r6 uit 2008 maar ik kan via via een mooi volledig systeempje kopen ..
Licht aanpassen is geen probleem evt..
^ ik weet niet of dit de juiste plek is, ik heb 't ook al in een ander r6 topic geplaatst, als het daar of hier fout staat, mijn excuses.

quote:YZF-Rider schreef op 11 maart 2010 @ 16:32:
[...]
Weet ik eigelijk niet
Volgens mij rijd ie ergens in groep 3 rond

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1