Dit onderwerp is gesloten.
Motorloos....
quote:zen schreef op 11 maart 2010 @ 14:17:
compander aan de ljin gehad :
dagwaarde motor 10.000 en dan de accessoires (lees uitlaten) OF voor 500 OF voor 1000, want dat kon hij niet goed terug vinden op de polis. ben bang dat de ANWB mensen bij mijn verzoek om de uitlaten te verzekeren het te verzekeren bedrag hebben opgehoogd en niet apart als accessoires. ben akkoord gegaan met 11.000. nu afwachten of ze moeilijk doen en 10.500 willen uitkeren, dan ga ik moeilijk doen.
peet s heeft een mail
Motorloos....
quote:sjorrit schreef op 11 maart 2010 @ 15:52:
Zo voor 10500,- kan je zelfs een nieuwe 950sm-r halen, las ergens dat de importeur er gratis akra's bij deed om van de laatste voorraad af te komen.
quote:poldermodel schreef op 10 maart 2010 @ 20:39:
terechte vraag.
Omdat ik iets meer op heb met de originele accessoires van een merk dan met alternatieve merken. Zo bestel ik ook orginele velgen van het automerk onder mijn auto en niet van een aftermarket velgenmerk, hoe goed/mooi of financieel aantrekkelijk ook.
Daarnaast is de rationele reden dat ik graag E-keur heb en dat heeft akra wel en Wings niet. Rationele reden 2 is: ik rij de motor zakelijk en dat scheelt al weer wat btw. (op de Wings ook.. maar het maakt het verschil toch iets kleiner).
En..... ik vind ze gewoon mooier..
Motorloos....
quote:zen schreef op 11 maart 2010 @ 17:01:
oh ja joh, kan je met die wings niet makkelijk de grens over ?
in dat geval, akra it is.
quote:
quote:Galibaba schreef op 11 maart 2010 @ 17:05:
[...]
Tuurlijk wel, wat een onzin, als je die killers erin doet is er geen agent die daar moeilijk over doet..
Motorloos....
quote:Stefan-- schreef op 11 maart 2010 @ 17:38:
[...]
Bij een verkeerscontrole, of als een van je reisgenoten een ongeluk(je) heeft en je een sjago agent treft sta je mooi te kijken. Ik speel het liever op safe.
quote:Galibaba schreef op 11 maart 2010 @ 17:57:
[...]
je moet een killer met E-keur hebben(en laat ik die nu hebben)
KTM 950SM, Amsterdam Funpark!!
quote:McMel schreef op 11 maart 2010 @ 23:13:
Hola, sinds 2 dagen trotse bezitter van een KTM 950 SM, weet iemand waar ik handguards kan bestellen en andere vette extra`s?
b.v skidplate valdoppen etc?
alvast bedankt
Motorloos....
quote:zen schreef op 11 maart 2010 @ 19:43:
zaterdag proefrit bij peet s! woooooooooooooooeeeeeee ik heb er zin in. ik ben ontzettend klaar met die TRX, onding. mooi voor het goede weer begint weer op de motor
.jpg)
quote:Galibaba schreef op 12 maart 2010 @ 07:41:
[...]
zevenbergen toch?, misschien zie ik je wel rijden...
Motorloos....
quote:zen schreef op 12 maart 2010 @ 21:41:
[...]
ik ben er 16:45, ga niet heel lang of ver, even goed proeven...
als je in de buurt bent ? kopje koffie en vertellen over het genot van een 950smr ?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2