Dit onderwerp is gesloten.

quote:Bolski schreef op 11 maart 2010 @ 08:39:
Het zou een hele mooie oplossing zijn. Nog mooier is om geen stapel ringen maar een bus te gebruiken. Even iemand met een draaibank lief aankijken.

quote:Bolski schreef op 11 maart 2010 @ 22:31:
Er zit een poelier in het centrum, daar zag ik ook laatst bouten liggen.
quote:
quote:
EObuis heeft weinig met een zeker omroep te maken, het is precisie buis die in vele maten verkrijgbaar is. Voor M10 kun je bijvoorbeeld kiezen voor 20/5 of 22/6, dat is de buiten diameter en de wanddikte. Ze liggen bij Motorenco in hal 3 waar ook het kantoortje zit, vraag gewoon om een stukje van 10cm en dat kost je ook niet de wereld.
quote:
Let bij de bouten ook even op de spoed, normaal of fijn metrisch.
quote:Enzo van der Voort schreef op 12 maart 2010 @ 10:23:
Wil een tt-spanningsregelaar in mijn xt500 zetten, maar daar komen twee draden uit, een bruin-witte en een groene. Eentje zal wel de massa zijn, wie weet welke? Bij een xt500 komt er maar een (gele) draad en gaat de massa via de behuizing. Wie heeft er een schema en kan dit even opzoeken? bvd.

quote:

quote:Jonne schreef op 12 maart 2010 @ 20:37:
[afbeelding [snelkoppeling]]
De 'stuurverhogers' zitten er op. M10x110 inbus plus een 7-tal ringen (span-ringen meen ik??. Die waren iets groter en dikker) zorgen voor een verhoging van 3 cm. Dit kan zonder verleggen van de kabels.

quote:Komkommer schreef op 12 maart 2010 @ 20:59:
Maar. Wat was het probleem nou? ik zie 't nog steeds niet
quote:Komkommer schreef op 12 maart 2010 @ 20:59:
Maar. Wat was het probleem nou? ik zie 't nog steeds niet
quote:Komkommer schreef op 12 maart 2010 @ 21:20:
Ik zie wat er anders is. Maar niet wat er mis was met de conventionele manier.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1