Dit onderwerp is gesloten.
quote:Hanzzzz schreef op 11 maart 2010 @ 11:13:
[...]
Van horen zeggen
Bij hogere Km standen boven de 75000 kan het zo zijn dat de demping op de tandwielen die de nokkenas ketting aandrijft weg gesleten is waadoor dit meer lawaai gaat maken.
Spanningsregelaar checken dus ca 14,3 vol bij 5000 touren.
Overweeg om een 88/89 model te kopen. Deze hebben een 17inch voorwiel waardoor deze neurtaal stuurt. Met 16inch voorwiel moet je je stuur tegenhouden om niet verder de bocht niet te krap te nemen. (wellicht vind je dit juist prettig)
de 88/89 modellen zijn te herkennen aan een verstelbaar kuipruitje en iets betere afwerking.
quote:desmodevileddy schreef op 11 maart 2010 @ 20:44:
Alleen de carbs moeten synchroon gesteld worden. Is dat veel werk bij de vfr?
quote:
[...]
Ok bedankt voor de info. Het gaat om een verbouwde vfr (verbouwd naar vfr750r) met voor zover ik kon zien andere velgen. Volgens mij 17inch.
Alleen de carbs moeten synchroon gesteld worden. Is dat veel werk bij de vfr? Voor de rest ga ik hem verder zelf opknappen.
Doe zelf s normaal tjongejonge
[...]
Ok bedankt voor de info. Het gaat om een verbouwde vfr (verbouwd naar vfr750r) met voor zover ik kon zien andere velgen. Volgens mij 17inch.
Alleen de carbs moeten synchroon gesteld worden. Is dat veel werk bij de vfr? Voor de rest ga ik hem verder zelf opknappen.
[...]
quote:Ajai schreef op 12 maart 2010 @ 13:00:
De nieuwe aanwinst staat in de garage!!
Nu eerst even eitjes bakken en bammetjes ontdooien, zal ik zo ff fotootje maken en plaatsen.
quote:Ajai schreef op 12 maart 2010 @ 13:00:
De nieuwe aanwinst staat in de garage!!
Nu eerst even eitjes bakken en bammetjes ontdooien, zal ik zo ff fotootje maken en plaatsen.

quote:RR1000RR schreef op 12 maart 2010 @ 14:50:
Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Motoport rockanje gemaild of zij misschien het complete kofferrekset met koffer wilden verkopen dat op een occasion vfr zat. Ik denk het valt te proberen maar doen ze toch niet en anders voor minimaal 125. Neej krijg ik een mail, voor 75 euro willen we het er voor je afhalen ! Aardige mensen daar in rockanje...
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1