Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

VFR rijders en hun fietsen - Deel5

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

Reg. datum:
07 aug. 2007
*O* Straks de VFR800 ophalen!!! *O*

:W

V O X A N

Reg. datum:
01 jan. 2007
Poedercoaten kan in alle kleuren, mat of glanzend. Moffelen kan ook. Dat zie je ook wel op zwarte motorblokken. Is ook mooi trouwens.
VFR RC36II Zijspan - Voxan 1000 V2 Café Racer "Big French Twin" nr. 515 / VF750F zijspan in aanbouw / 7 april 2012 Zijspantreffen Genemuiden "De Paaseditie"!!

Ducati 900ss/Gixxer fighter

Reg. datum:
23 feb. 2009
quote:
Hanzzzz schreef op 11 maart 2010 @ 11:13:

[...]

Van horen zeggen

Bij hogere Km standen boven de 75000 kan het zo zijn dat de demping op de tandwielen die de nokkenas ketting aandrijft weg gesleten is waadoor dit meer lawaai gaat maken.
Spanningsregelaar checken dus ca 14,3 vol bij 5000 touren.

Overweeg om een 88/89 model te kopen. Deze hebben een 17inch voorwiel waardoor deze neurtaal stuurt. Met 16inch voorwiel moet je je stuur tegenhouden om niet verder de bocht niet te krap te nemen. (wellicht vind je dit juist prettig)

de 88/89 modellen zijn te herkennen aan een verstelbaar kuipruitje en iets betere afwerking.

Ok bedankt voor de info. Het gaat om een verbouwde vfr (verbouwd naar vfr750r) met voor zover ik kon zien andere velgen. Volgens mij 17inch.
Alleen de carbs moeten synchroon gesteld worden. Is dat veel werk bij de vfr? Voor de rest ga ik hem verder zelf opknappen.
" je kunt beter de blits maken met een ragbak op het circuit dan je te pletter raggen met een blitsbak op de boulevards."

Move it or lose it

Reg. datum:
04 nov. 2004
quote:
desmodevileddy schreef op 11 maart 2010 @ 20:44:
Alleen de carbs moeten synchroon gesteld worden. Is dat veel werk bij de vfr?

Valt wel mee; alleen de stelschroefjes zijn lastig bereikbaar (aan de onderzijde van de carburateurs, tussen de cilinders, zodat je lekker je handen kunt branden :P).
XJ 600 S VFR 750 F VFR 800 Fi | VFR Owners Club Nederland | Steun de Motorrijders Actie Groep

Reg. datum:
04 dec. 2009
quote:
Ajai schreef op 11 maart 2010 @ 17:39:
*O* Straks de VFR800 ophalen!!! *O*

Waar dan?? We willen natuurlijk wel plaatjes zien hiero :Y
Veel plezier; tis lekker droog dus e hebt vast genoten.

Ron

Reg. datum:
07 aug. 2007
Helaas moet ik nog een nachtjes wachten...
Volgens het alwetende internet zou er een postkantoor in de buurt open zijn tot 2100 en we hadden ook nog telefonisch nagevraagd of ze dan ook wel tot 2100 kentekens over deden schrijven en dat was allemaal geen probleem. Bij aankomst bleek het postkantoor echter dicht te zijn...
Nu ga ik hem dus morgen ophalen.

Nog even geduld a.u.b..

VFR 750

Reg. datum:
04 sep. 2005
quote:

[...]

Ok bedankt voor de info. Het gaat om een verbouwde vfr (verbouwd naar vfr750r) met voor zover ik kon zien andere velgen. Volgens mij 17inch.
Alleen de carbs moeten synchroon gesteld worden. Is dat veel werk bij de vfr? Voor de rest ga ik hem verder zelf opknappen.

de R uitvoeringen zijn gaaf zijn er ook foto's van???? :9~ :9~ :9~
CB 350F '74 / VFR 750 RC36 I '92

Doe zelf s normaal tjongejonge

Reg. datum:
31 dec. 2007
Ben ik ook benieuwd naar :Y

Very Fast Ride

Reg. datum:
03 dec. 2002
quote:

[...]

De velgmaat kan je zien aan de bandenmaat. Verder zou je het moeten merken aan het weggedrag. Wellicht dat een verbouwde versie anders reageerd.

Carbs syncen heb ik nog nooit gedaan, ik zie dat iemand anders daarop al reageerd.

O, ja ik heb ooit gehad dat het contact uit viel door een weggerot bedradingsknoop punt. km stand ca 85000

Als je hem toch gaat opknappen en je haald de kuip los wellicht handig om na te kijken. Het klusje is niet lastig

Het zijn twee knoop punten waar drie draden bij elkaar komen. Uit m'n hoofd het ene knooppunt bestaat uit allemaal zwarte draden en en andere uit alleen maar rode.

Deze zitten in de kabelboom aan de linker kant ongeveer ter hoogte van je knie. Als je de kuip los haalt kun je er met gemak bij. Het zit alleen wel helemaal ingetaped. Ondanks alle tape kan er in de loop der jaren toch vocht in komen. Het koper raakt daardoor in de loop der jaren verrot waardoor het uit elkaar valt. Oplossing is overal ca 20 cm afknippen en vernieuwen.
Hanzzzz wijzigde dit bericht op vrijdag 12 maart 2010 12:25 (0%)

VFR800... my precioussss

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:

[...]

Heb het afgelopen zomer zelf voor het eerst gedaan... appeltje eitje, hoef je je geen zorgen over te maken

- I put the funk in disfunctional -

Reg. datum:
21 apr. 2008
Morgen "nieuwe" VFR-VTEC 2003 abs halen 8-) :]
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen!!

Reg. datum:
07 aug. 2007
De nieuwe aanwinst staat in de garage!!
Nu eerst even eitjes bakken en bammetjes ontdooien, zal ik zo ff fotootje maken en plaatsen.

VFR800... my precioussss

Reg. datum:
11 sep. 2008
quote:
Ajai schreef op 12 maart 2010 @ 13:00:
Nu eerst even eitjes bakken en bammetjes ontdooien, zal ik zo ff fotootje maken en plaatsen.

Gefeliciteeeeeeerd *O*

:]
- I put the funk in disfunctional -

V4 power!!!!!!!!!!!!

Reg. datum:
05 okt. 2007
quote:
Ajai schreef op 12 maart 2010 @ 13:00:

weer een 800 in ons midden *O*
VFR800fi A.K.A " BLACKY " !!! en een VF750F projectje die ff moet wachten tot na de studie

Reg. datum:
21 apr. 2008
eet smakelijk en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

V4 power!!!!!!!!!!!!

Reg. datum:
05 okt. 2007
en morgen weer eentje.... gefeliciteerd allebei!!
VFR800fi A.K.A " BLACKY " !!! en een VF750F projectje die ff moet wachten tot na de studie

ZZ1400RR

Reg. datum:
12 mrt. 2009
Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Motoport rockanje gemaild of zij misschien het complete kofferrekset met koffer wilden verkopen dat op een occasion vfr zat. Ik denk het valt te proberen maar doen ze toch niet en anders voor minimaal 125. Neej krijg ik een mail, voor 75 euro willen we het er voor je afhalen ! Aardige mensen daar in rockanje...

Reg. datum:
07 aug. 2007
Hier is hij dan!!!

http://i40.tinypic.com/j77wit.jpg
*O*
http://i40.tinypic.com/4j6mat.jpg
*O*
http://i40.tinypic.com/2qkm9fk.jpg
*O*
http://i43.tinypic.com/119rvrm.jpg
*O*
http://i39.tinypic.com/67v9l1.jpg
*O*
http://i40.tinypic.com/j7b9ep.jpg
*O*
http://i43.tinypic.com/2en6jhe.jpg

V4 power!!!!!!!!!!!!

Reg. datum:
05 okt. 2007
schoon fietske!!!!

Reg. datum:
07 aug. 2007
quote:

En nog niet eens gewassen!!

Reg. datum:
21 apr. 2008
deftig kleurtje!!

Huis en garagebox te koop!!!!!

Reg. datum:
19 jun. 2006
quote:
RR1000RR schreef op 12 maart 2010 @ 14:50:
Gefeliciteerd met de aanwinsten!
Motoport rockanje gemaild of zij misschien het complete kofferrekset met koffer wilden verkopen dat op een occasion vfr zat. Ik denk het valt te proberen maar doen ze toch niet en anders voor minimaal 125. Neej krijg ik een mail, voor 75 euro willen we het er voor je afhalen ! Aardige mensen daar in rockanje...

Vindt MP Rockanje ook een fijne zaak. Maaruh... 75euro is toch wel een mooie prijs :Y
Gelukkig, smaken verschillen anders zou de wereld wel heel saai zijn.

Reg. datum:
19 jun. 2006
quote:
Ajai schreef op 12 maart 2010 @ 14:55:

[...]

En nog niet eens gewassen!!

Dan zou ik 'm ook niet wassen ook!

FF zonder dollen mooie fiets hoor!

Reg. datum:
19 jun. 2006
@Lager

We verwachten van jou ook foto's hoor.

En ook jij gefeliciteert met de nieuwe aanwinst! :Y

Reg. datum:
19 jun. 2006
Wij hebben dit weekend hoop ik ook een nieuwe aanwinst (maar dan op 4 wielen, was ook wel nodig gezien de andere niet meer door de keuring kwam).

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True