Dit onderwerp is gesloten.
quote:Oerblade schreef op 11 maart 2010 @ 20:25:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan lakstiften kom voor mijn Blade?
Zwart(NH-1) kan je overal wel halen, maar ik zit met die kleur "brons" die er op zit. Ik kom er niet achter wat de kleurcode is.
quote:Melbo schreef op 11 maart 2010 @ 22:43:
[...]
Even langs een spuiterij gaan. Die kunnen er een kleurstaaltje bijhouden en de goede kleur voor je mengen...je lak verkleurt ook ietwat door de jaren heen door de zon enzo dus dat is altijd beter dan er nu nieuwe lak met de originele kleurcode overheen smeren.
Mocht je overigens de kleurcode willen weten: even langs de plaatselijke motordealer, die kan hem zo voor je opzoeken!
quote:Melbo schreef op 11 maart 2010 @ 22:43:
[...]
Even langs een spuiterij gaan. Die kunnen er een kleurstaaltje bijhouden en de goede kleur voor je mengen...je lak verkleurt ook ietwat door de jaren heen door de zon enzo dus dat is altijd beter dan er nu nieuwe lak met de originele kleurcode overheen smeren.
Mocht je overigens de kleurcode willen weten: even langs de plaatselijke motordealer, die kan hem zo voor je opzoeken!
quote:
quote:
quote:Ghetto Bassie schreef op 11 maart 2010 @ 23:30:
Zijn nette spiegels, passen ook wel bij je glitterbike denk ik...
quote:
quote:Benno schreef op 11 maart 2010 @ 23:43:
Net terug uit de kroeg en ik heb er 1 op mrt en f&s genomen. Voor de rest van jullie trouwens ook een paar. Nu tegen moeder de vrouw kruipen en lekker slapen. Doei
Net terug uit de kroeg en ik heb er 1 op mrt en f&s genomen. Voor de rest van jullie trouwens ook een paar. Nu tegen moeder de vrouw kruipen en lekker slapen. Doei
quote:moto_rick schreef op 11 maart 2010 @ 23:35:
[...]
Ik denk dat ze duur zijn voor gratis spiegels
pm contact is er alecht geil
ps jij moet niet denken, dat doet pijn
quote:
quote:Fast'nSweet schreef op 12 maart 2010 @ 01:04:
[...]
Ik heb ook een glaasje champagne gedronken vanavond
quote:Fast'nSweet schreef op 12 maart 2010 @ 01:05:
Hoi allemaal, net thuis....toch maar thuis gaan slapen.
De rust was weergekeerd bij m'n zus dus iedereen slaapt lekker in z'n eigen bedje.
Morgen weer een dag.
Mijn neefje is binnen 3 uur geboren, m'n zus beviel in het water, was heel bijzonder sfeertje; in de huiskamer, gordijnen dicht, muziekje aan.... Hij heet Milan, weegt 4300 gram (dus bijna 9 pond) en is 52 cm lang. Een bevalling volgens het boekje. Toen ik net wegging zat m'n zus als een koningin zo trots op haar troon
Ik ben doodop...ga lekker m'n bedje in.
quote:Oerblade schreef op 12 maart 2010 @ 07:46:
[...]
Geld is nog niet terug, dus heb ik alvast wat achter de hand

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3