Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

STORM op komst... VTR 1000F (deel 8)

Dit onderwerp is gesloten.

Pagina's:
«
»

VTR-1000F Firestorm

Reg. datum:
23 nov. 2007
quote:
vlokje schreef op 06 maart 2010 @ 21:34:

[...]

altijd al fan geweest van kontjes checken ;)

thx! *O*

_O-
"Have you ever noticed? Anybody going slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac."

Honda VTR-Firestorm '99

Reg. datum:
26 mei. 2009
quote:
boytje schreef op 06 maart 2010 @ 19:01:
okey bedankt voor de reacties :Y vrijdag moet ik er nieuwe naks in doen dus gelijk een oliefiltertje en olie kan ie der weer ff tege aan :]

Hey,

Zoals je op de vorige pagina kan lezen hoor ik een geluid in m'n blok, nu ben ik aan het denken om op de achterste cilinder ook een mechanische naks te zetten.

Kan jij me misschien vertellen hoe je die monteert? En dan vooral welke beginspanning je aanhoud en hoe je deze bepaalt/controleert.

Gr's

cbr 900RR

Reg. datum:
14 sep. 2008
ik doe het bij mad racing! zelf alles monteren en mark loopt alles ff na is het altijd goed het word voor mij ook de eerste keer . ik kan er vrijdag meer over vertellen

Honda VTR-Firestorm '99

Reg. datum:
26 mei. 2009
quote:
boytje schreef op 10 maart 2010 @ 18:03:
ik doe het bij mad racing! zelf alles monteren en mark loopt alles ff na is het altijd goed het word voor mij ook de eerste keer . ik kan er vrijdag meer over vertellen

Ik hoor het wel ;)

Honda VTR-Firestorm '99

Reg. datum:
26 mei. 2009
Waar hebben jullie de Mechanische Naksen eigenlijk besteld? Ben ze tot nu toe alleen nog maar tegen gekomen bij optitune.nl
RuudV wijzigde dit bericht op donderdag 11 maart 2010 17:15 (36%)

Reg. datum:
18 mei. 2004
Hoi Allemaal,

Weet iemand welk type halogeenlamp de vtr1000f heeft. Volgens mij een H4 of is het toch een ander type.

huh?

Reg. datum:
27 okt. 2005
H4 inderdaad...
VTR1000F 1997

Reg. datum:
18 mei. 2004
wouw dat is een snel antwoord. thnx Tiez

taste my rims

Reg. datum:
28 jan. 2009
haha echt mooi.. de Stormers worden langzaam aan wakker uit hun winter slaap :] steeds meer (sleutel)activiteiten hierzo; prima! :Y
Zwaai

huh?

Reg. datum:
27 okt. 2005
Heeft er nog iemand een paar van die plaatjes waarmee de dempers iets hoger komen te staan over??
VTR1000F 1997

huh?

Reg. datum:
27 okt. 2005
Het blijft angstvallig stil ;)
VTR1000F 1997

Modified K5 owner

Reg. datum:
04 jan. 2003
Gisteren toch maar even gewaagd (heb nog de orginele NAKS) een ritje te maken op mijn nieuwe aanwinst. Ik kan denk ik al zeggen dat dit heerlijk motorfiets is. Het geluid dat uit de dikke Venom pijpen komt werkt ook zeer verslavend :}

Verder vind ik het vermogen helemaal niet tegenvallen. Vooral onderin/middengebied niet. Mijn GSX-R1000 heeft bovenin veel meer (+/- 80pk meer) maar toch mis je het tekort niet bij deze fiets. Het sturen zit denk ik ook wel goed maar kan daar helaas nog niet veel over zeggen omdat het wegdek & temperatuur nog ver van ideaal waren.

Ik hoopte vandaag weer een stukje te gaan rijden (gelijk langs de Honda dealer vvragen voor NAKS) maar zit er denk ik helaas wat het weer betreft niet in :(
www.TerrorMax.com

cbr 900RR

Reg. datum:
14 sep. 2008
Me naks zijn vervangen weer helemaal perfect . Het moet echt op gevoel de handspanners maar dan heb je ook wat oude waren bijde stuk 1 met een roze stip en 1 met een witte zit net 29000 km op .en tussedoor al eens vervange .erg slap nou nooit meer last van

taste my rims

Reg. datum:
28 jan. 2009
quote:
boytje schreef op 13 maart 2010 @ 13:33:
Me naks zijn vervangen weer helemaal perfect . Het moet echt op gevoel de handspanners maar dan heb je ook wat oude waren bijde stuk 1 met een roze stip en 1 met een witte zit net 29000 km op .en tussedoor al eens vervange .erg slap nou nooit meer last van

op gevoel? Hoe dat dan? Aandraaien en luisteren? :?
Zwaai

Ktm

Reg. datum:
10 apr. 2005
ff stiekem spieken in het vtr topic 8-) ...Altijd veel plezier op de storm gehad :}

En natuurlijk ff een piccie

GetAttachment.jpg

Modified K5 owner

Reg. datum:
04 jan. 2003
quote:
vlokje schreef op 13 maart 2010 @ 16:57:

[...]

op gevoel? Hoe dat dan? Aandraaien en luisteren? :?

vlgsm moet je er echt feeling mee hebben en met regelmaat naar kijken. Ik denk dat ik toch voor de gemotiviceerde zelfstellers van Honda ga. Voor de rest is het gewoon een kwestie van in de gaten houden of er een ratel in het blok is of niet. Zodra er een ratel ontstaat, gelijk koppeling, motor uitzetten en aan de kant ermee. En over 30 000 km ofzo gewoon weer preventief vervangen. Ik denk dat ik dat ga doen.
www.TerrorMax.com

cbr 900RR

Reg. datum:
14 sep. 2008
Ik had er 1 gemodiviceerde op ook die was stuk . Het aandraaie is echt feeling tot je weerstand voel ff starte en horen of ie tateld as dat het geval is moet je nog meer aandraaien .maar het gevaar is dat ie testrak zit maar het is echt aanterade het door en vaksnuiter te late doen. Het later bijstellen is goed zelf tedoen.

Yammie FZ1-S

Reg. datum:
28 aug. 2005
quote:
bartinho schreef op 02 maart 2010 @ 22:25:

[...]

Hey Banneke,

Als Dennis geen interesse heeft, heb ik dat misschien wel: i) is het een double bubble en ii) van welk merk is het ruitje? (en iii) aan welke prijs zit je ongeveer te denken? stuur me anders even een PB).

Greetz,

Bart

alweer een hele lange tijd niet op MF geweest....
mooi om te zien dat de 'STORM op komst...' delen elkaar blijven opvolgen:)

Hee Bart,

Ik kan je geen pb sturen, dit heb je niet aan staan
Stuur mij anders ff een mailtje, antwoord ik zsm :Y

:W
aan de kant... ik ga remmen!

Yammie FZ1-S

Reg. datum:
28 aug. 2005
quote:
Longneck schreef op 03 maart 2010 @ 08:23:

[...]

@Bart/Banneke; wat mij betreft gaat het ruitje naar Bart. Ben er toch nog niet uit wat ik met de motor verder wil en vind het wel even best zo. Heb genoeg andere dingen om me op dit moment mee bezig te houden.

Oh ja, Banneke: gefeliciteerd met je nieuwe Yammie!

Thanx *D

Yammie FZ1-S

Reg. datum:
28 aug. 2005
Dit is 'm trouwens geworden *D
Lekker orgineel nog, komend jaar maars ff sparen voor een verbouw projectje :9

Rijd lekker, back to basic (4 cilinder) :P

895816 - kopie.jpg

VTR1000f+NSR250r

Reg. datum:
26 dec. 2004
mijn 4cilinder ligt in de auto waar die thuishoort :)
er is maar 1theorie en dat is dat het in de praktijk nooit klopt

cbr 900RR

Reg. datum:
14 sep. 2008
Jah idd daar hoort je 4 cilinder te zijn . Heb echt zo'n zin en de zomer kunne we weer bochtjes maken

VTR1000f+NSR250r

Reg. datum:
26 dec. 2004
ik heb vrijdag eerste ritje weer gedaan en ga nu ook nog ff :]

Modified K5 owner

Reg. datum:
04 jan. 2003
quote:
boytje schreef op 13 maart 2010 @ 19:26:
Ik had er 1 gemodiviceerde op ook die was stuk . Het aandraaie is echt feeling tot je weerstand voel ff starte en horen of ie tateld as dat het geval is moet je nog meer aandraaien .maar het gevaar is dat ie testrak zit maar het is echt aanterade het door en vaksnuiter te late doen. Het later bijstellen is goed zelf tedoen.

Tjah zit nog steeds wel te twijfelen tussen de gemodiviceerde NAKS of de handstellers.
Ben bij 3 Honda dealers geweest en die raden allemaal aan om gewone gemodificeerde NAKS te gebruiken. En dat het probleem lang niet zo groot is als het probleem dat geschets wordt op forums :?

Hoevaak moet je zo'n handsteller ongeveer stellen??
www.TerrorMax.com

VTR1000f+NSR250r

Reg. datum:
26 dec. 2004
bijna nooit gewoon controleren bij grote beurt

net ff ritje gedaan van 70km ff wennen/gevoel krijg maar gaat weer als vanouds hier en daar veels te hard :X
honda_power wijzigde dit bericht op zondag 14 maart 2010 17:31 (89%)

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True