Dit onderwerp is gesloten.
quote:boytje schreef op 06 maart 2010 @ 19:01:
okey bedankt voor de reactiesvrijdag moet ik er nieuwe naks in doen dus gelijk een oliefiltertje en olie kan ie der weer ff tege aan
quote:boytje schreef op 10 maart 2010 @ 18:03:
ik doe het bij mad racing! zelf alles monteren en mark loopt alles ff na is het altijd goed het word voor mij ook de eerste keer . ik kan er vrijdag meer over vertellen
quote:boytje schreef op 13 maart 2010 @ 13:33:
Me naks zijn vervangen weer helemaal perfect . Het moet echt op gevoel de handspanners maar dan heb je ook wat oude waren bijde stuk 1 met een roze stip en 1 met een witte zit net 29000 km op .en tussedoor al eens vervange .erg slap nou nooit meer last van
quote:
quote:bartinho schreef op 02 maart 2010 @ 22:25:
[...]
Hey Banneke,
Als Dennis geen interesse heeft, heb ik dat misschien wel: i) is het een double bubble en ii) van welk merk is het ruitje? (en iii) aan welke prijs zit je ongeveer te denken? stuur me anders even een PB).
Greetz,
Bart
alweer een hele lange tijd niet op MF geweest....
mooi om te zien dat de 'STORM op komst...' delen elkaar blijven opvolgen:)
quote:Longneck schreef op 03 maart 2010 @ 08:23:
[...]
@Bart/Banneke; wat mij betreft gaat het ruitje naar Bart. Ben er toch nog niet uit wat ik met de motor verder wil en vind het wel even best zo. Heb genoeg andere dingen om me op dit moment mee bezig te houden.
Oh ja, Banneke: gefeliciteerd met je nieuwe Yammie!
quote:boytje schreef op 13 maart 2010 @ 19:26:
Ik had er 1 gemodiviceerde op ook die was stuk . Het aandraaie is echt feeling tot je weerstand voel ff starte en horen of ie tateld as dat het geval is moet je nog meer aandraaien .maar het gevaar is dat ie testrak zit maar het is echt aanterade het door en vaksnuiter te late doen. Het later bijstellen is goed zelf tedoen.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2