Dit onderwerp is gesloten.
quote:sinaasappeltje schreef op 11 maart 2010 @ 22:33:
Hallo iedereen,
na lang aandringen van mn collega (die racekip) ook maar hier aangemeld. Ik ben dus Luuk, 21 jaar oud en woon in het aalten. hou van formule 1 (seizoen begint gelukkig bijna weer!
) motoGP, karten, en natuulijk motorrijden. Heb vandaag eindelijk mn kawa opgehaald (5 december gekocht..) wilde iets aparts en opvallends en dus is deze kawa niet groen... maar ORANJE!
.. nu alleen mn rijbewijs nog halen.. maar dat gaat vast helemaal goed komen
greetz Luuk
[afbeelding]
quote:Da Liks schreef op 11 maart 2010 @ 23:24:
die oranje is echt de SHIT!! heb ik ook nog aan gedacht om m gelijk zo te spuiten.. wie weet. daarnet deden de pics het nog trouwens.
Een beetje vaag maar wel...
quote:RikB schreef op 11 maart 2010 @ 22:37:
[...]
Neej het motorspul is alleen duurder![]()
Dit heb ik .. echt super tevreden mee![]()
![]()
[afbeelding]

quote:Scarrrr schreef op 11 maart 2010 @ 23:28:
Klopt.. waarsch. je kan niet hotlinken vanaf die site...
Maar vette foto's
quote:VaagVerhaal schreef op 11 maart 2010 @ 23:31:
[...]
Deze er nog bij en je bent helemaal klaar![]()
[afbeelding]
[...]
quote:Scarrrr schreef op 11 maart 2010 @ 23:15:
[...]
Nice
Die polish moet ik dan ook maar aanschaffenEn wat is dat NTX en die paint cleaner?

quote:RikB schreef op 11 maart 2010 @ 23:35:
[...]
Paint cleaner is voor lak reinigen en kleine krasjes/poetsvegen.
NXT wax is de wash die je er als laatste op moet smeren.. uurtje laten intrekken en uitpoetsen .. shiny

quote:RikB schreef op 11 maart 2010 @ 23:45:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zaterdag maar eens kijken of ik weer eens nieuwe foto's kan maken
quote:#4 schreef op 12 maart 2010 @ 00:17:
Vette shit @ oranje 636!
@youriVLD, niet om te mierenneuken maar mn bike btw van 2004, 2005 op kenteken zelfs![]()
![]()
ik heb er een Level One Racing uitlaat onder (http://www.leveloneracing.com/) dat zijn echt onmogenlijke herriebakken!.. heerlijk maar redelijk onpraktisch
quote:#4 schreef op 12 maart 2010 @ 00:17:
Vette shit @ oranje 636!
@youriVLD, niet om te mierenneuken maar mn bike btw van 2004, 2005 op kenteken zelfs![]()
![]()
ik heb er een Level One Racing uitlaat onder (http://www.leveloneracing.com/) dat zijn echt onmogenlijke herriebakken!.. heerlijk maar redelijk onpraktisch
quote:Scarrrr schreef op 12 maart 2010 @ 00:29:
[...]
Je bedoeld in de OP? Die van Flying K?
Want de 2007 ZX6R op afgelopen pagina's is gewoon weer een 599
Krijg je als je te lang niet refreshed
quote:Flying K schreef op 11 maart 2010 @ 22:56:
[...]
Gast... goede keus!
Als wij gaan rijden zijn wij Team Orange oke.. zullen we die groenen eens een poepie laten ruiken!
En gast.. laat je niet van de wijs brengen door dei prutsers.. gewoon luisteren naar de paint pro
[afbeelding]
[afbeelding]
JUIST onderkuip meespuiten dus... dan heb je pas een echte bak

quote:Luukje schreef op 11 maart 2010 @ 22:33:
Hallo iedereen,
na lang aandringen van mn collega (die racekip) ook maar hier aangemeld. Ik ben dus Luuk, 21 jaar oud en woon in het aalten. hou van formule 1 (seizoen begint gelukkig bijna weer!
) motoGP, karten, en natuulijk motorrijden. Heb vandaag eindelijk mn kawa opgehaald (5 december gekocht..) wilde iets aparts en opvallends en dus is deze kawa niet groen... maar ORANJE!
greetz Luuk
[afbeelding]
geblokkeerd account
Supercup 600 #38
quote:
quote:

quote:Luukje schreef op 11 maart 2010 @ 22:33:
Hallo iedereen,
greetz Luuk
[afbeelding]
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2