quote:hondabob schreef op 12 maart 2010 @ 06:20:
ik zie dat het andere topic over de eggrun is gesloten jammer hoor kan een mod het niet samenvoegen?
maar ik ga er wel heen start in veghel en dan naar arnhem
quote:shing schreef op 11 maart 2010 @ 21:55:
Dan hoop ik dat je ook vanuit Amsterdam vertrekt, ik wil wel weer zo'n zonnetje!
quote:hondabob schreef op 12 maart 2010 @ 06:20:
ik zie dat het andere topic over de eggrun is gesloten jammer hoor kan een mod het niet samenvoegen?
maar ik ga er wel heen start in veghel en dan naar arnhem
quote:Hedcandy schreef op 14 maart 2010 @ 13:05:
Jaaa...gevonden!! Ik ben er ook weer bij, zet me maar op de lijst voor Amsterdam graag
Shing en wellicht ook a3frogt, rijden we samen vanuit Almere erheen?? gezellig!!
quote:
quote:Hedcandy schreef op 14 maart 2010 @ 13:05:
Jaaa...gevonden!! Ik ben er ook weer bij, zet me maar op de lijst voor Amsterdam graag
Shing en wellicht ook a3frogt, rijden we samen vanuit Almere erheen?? gezellig!!
quote:
quote:BlueFazerin schreef op 14 maart 2010 @ 13:48:
[...]
Hoi, hopelijk dat je niet op mij 'boos' bent met de beslissing van modje.
Met het zoek functie komt je een heel eind.
quote:miesjahhh schreef op 16 maart 2010 @ 12:45:
JeejAanmelding is verzonden!
Bobbylon mag ook aan de lijst voor amsterdam toegevoegd worden!
quote:a3frogt schreef op 16 maart 2010 @ 14:22:
Overigens heb ik gisteren begrepen dat je van een aanmelding op de site (nog) geen terugmelding ontvangt.. (er wordt ondertussen wel gekeken of dit wel mogelijk gemaakt kan worden)
Dat is helemaal niet erg, het gaat de organisatie om een indicatie hoeveel motrrijders er komen, de daadwerkelijke inschrijving is namelijk altijd op de dag zelf!
Dus: Lekker blijven inschrijven
quote:BlueFazerin schreef op 25 maart 2010 @ 17:58:
Is dit wat, Paashaasoren
http://www.feestbeest.nl/.../bruine_konijnenoren.html
Ik weet niet of omtrek pas. Je kan beter met Polymax lijmen. Later kan je weer weghalen.
Wij rijden niet zo hard.
O ja, iedereen verkleden he.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3