quote:frankashyra schreef op 13 maart 2010 @ 10:52:
He pilatus, Ik wil opzich ook wel mee alleen ben ik dan jarig.. Durf tegenwoordig ook harder dan 100 km per uur;) ben toen samen mijn schoonvader en jou naar pumerend gereden:)
quote:boytoylover schreef op 14 maart 2010 @ 10:13:
Drakie vind dat we op de cbr's gaan rijden de 10e.![]()
moelijk he,dat lezen...
quote:frankashyra schreef op 14 maart 2010 @ 12:31:
Is ook twee jaar geleden geloof ik

quote:artifex schreef op 14 maart 2010 @ 15:15:
Weer thuis...
Ik, Phyllis, -Tim- en met name Mudchains hebben een iets minder leuke dag gehad..
Om een lang verhaal kort te houden, Rob (Mudchains) heeft zich onderuit geremd en kwam heel erg fout neer. Hij kwam namelijk op een soort van hekje terecht met zijn hoofd waardoor zijn nek dubbelklapte. Gelukkig is het nu al duidelijk dat hij geen beschadigingen in zijn nek heeft opgelopen, wel heeft hij een flinke hersenschudding, een scheurtje in zijn schouder en een flinke schaafwond op zijn schouder. Zijn helm is total los, verder is zijn jas helemaal kapot en ook zijn z'n broek en laarzen kapot.
Hij blijft in ieder geval vannacht in het ziekenhuis..
De schade van zijn motor is beperkt, die is namelijk alleen tegen mijn motor aangeschoven en niet datzelfde hekje.
Hij zou mij up-to-date houden heeft hij gezegd.
quote:Mudchains schreef op 16 maart 2010 @ 11:15:
Ey jongens, bedankt voor alle reacties
Wat ik allemaal nog weet van het ongeluk(typen duurt een hal uur:< ):
Vlakbij gorichem pakten we een afslag, artifex reed voor mij (al heel de rit) bij na een rotonde gingen we rechtsaf, na de rotonde accelereerde we wat (richting de 40 oid) en na 2 sec zag ik artifex dichterbij komen. Wat volgende was een normale rem actie, gas los en remmen. Alleen bij het remmen merkte ik dat me motor grip verloor en ging zweven/zwabberen. ik liet me rem los en probeerde opnieuw te remmen, een seconde daarna lag ik al op me rug op de grond.
Artifex kwam gelijk naar me toe en riep: stil blijven rob!
Een automobilist ging de ziekewagen bellen en een seconde later was ambulancepersoneel met me bezig, jas losknippen en kijken naar me rechterschouder. Daarna gaf hij me een spuitje waar ik wazig van werd(dat gaf hij ook van te voren aan). Een seconde later lag ik in de ambulace en vroeg hij iets aan mij?? seconde daarna lag ik in een kamer en zag ik artifex, phyllis en -tim- binnenkomen.
Zal straks verder typen

quote:bertjuhh schreef op 16 maart 2010 @ 13:35:
volgens mij is er iets mis gegaan in je tijdwaarneming![]()
gelukkis is de schade aan jou en je motor nog redelijk te overzien... hekjes en motorrijders gaan over het algemeen niet zo goed samen...
heel veel beterschap!

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3