quote:Aburani schreef op 28 februari 2010 @ 15:29:
Goed nieuws allemaal, het hotel heeft nog een plekje vrij voor die dagen. TingTing laat even weten of ik meekan, dan maak ik de boeking definitief...
Even gespiekt op een ander topic. En gaat Biene ook mee?quote:Aburani schreef op 28 februari 2010 @ 15:29:
Goed nieuws allemaal, het hotel heeft nog een plekje vrij voor die dagen. TingTing laat even weten of ik meekan, dan maak ik de boeking definitief...
quote:Aburani schreef op 28 februari 2010 @ 21:47:
@TingTing: Prima de boeking is gedaan...
@jaap43: Biene kan helaas niet mee deze keer vanwege haar werk...
quote:j00kje schreef op 28 februari 2010 @ 22:24:
[...]
Ahh.. Hadden we bijna een soort van familiefeestje gehad
Maar leuk dat je mee gaat.
Ik woon sinds gisteren op mijn werk, dus wat overuren maken zou niet zo moeilijk moeten zijn. Tenminste.. Als ik niet steeds het hele weekend bezoek krijg
Ik hoop morgen in de gelegenheid te zijn vrij te vragen. Overuren snappen ze hier niet zo goed, want om 17:00 wordt je het kantoor uitgejaagd. Maar de sneeuw is hier intussen zo goed als weg en dan kan ik (zodra het waterpeil weer wat gezakt is) het veld in en dan ben ik niet afhankelijk van kantoortijden.
quote:
quote:J@@ST schreef op 10 maart 2010 @ 12:30:
Allemaal mooi en bekend terrein.
Het begint langzaam dichterbij te komen, nu alleen iets betere temperaturen.
Is er nog iets van voorbereiding waar ik deel aan moet hebben??
quote:
Dat soort beestje schijnt graag droog en warm onder motorkappen te zitten en een motorfiets voldoet minder aan hun eisenquote:j00kje schreef op 12 maart 2010 @ 16:51:
Overigens heb ik hier op mijn werk nog een kaart gevonden met een mooie motorroute Beetje offtopic, maar heeft iemand ooit gehoord of steenmarters ook aan de bekabeling van motoren knabbelen? Misschien dat een dikke Goldwing nog wel een leuke schuilplaats voor die diertjes kan zijn.
fijn dat je er bij kan zijnquote:j00kje schreef op 12 maart 2010 @ 16:51:
J00kje heef 7 t/m 10 mei vrij!!!!!!
En welk deel van Duitsland is dat?quote:Overigens heb ik hier op mijn werk nog een kaart gevonden met een mooie motorroute hier relatief in de omgeving.
quote:jaap43 schreef op 12 maart 2010 @ 18:37:
En welk deel van Duitsland is dat?
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig
quote:jaap43 schreef op 12 maart 2010 @ 17:56:
[...]
Dat soort beestje schijnt graag droog en warm onder motorkappen te zitten en een motorfiets voldoet minder aan hun eisen
quote:Op topic wel eens iets 'geroepen' maar verder........afwachten geblazen:
Zeroground, Suzuki GS 750 bj. 1977
quote:Een modificatie is dan ook gepland, mijn roestige megaton dempt niet echt, het is meer een soort uitlaatgasrichtingsgever. Jammergenoeg zijn de originele 4 in 2's dun gezaaid en nieuwe Marshall een tikje duur.
Met een toertocht met collega's 4 dagen rondgetoerd door het Weserberglandquote:j00kje schreef op 12 maart 2010 @ 23:41:
Ik heb niet de tijd gehad om er goed naar te kijken, maar de route liep in ieder geval aan de zuid-oost kant van Hamburg langs. Volgens mij doet het Niedersachsen aan, of het komt in ieder geval in de buurt, anders zouden ze het hier (Landkreis Gifhorn) niet verkopen.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1