Dit onderwerp is gesloten.
quote:Arnout-TLR schreef op 11 maart 2010 @ 14:58:
Er is trouwens nog iets onderweg from the land downunder, wat Arjan, Pascal (motormuis) en ik besteld hebben in een GB op tlzone... kweet nog niet of het een blijvertje zal zijn, maar het onderdeel an zich is errug gaaf.
quote:Mrlten schreef op 11 maart 2010 @ 19:41:
Ik heb een nieuwe tweedehandse auto gekochtbest een kansloze aanschaf (ik ben 23 en heb geen vrouw en kiddo's) maar het rijdt o zo gaaf
[afbeelding]
Net ook nog de eerste burenruzie gehad, meneer vond dat ik op zijn parkeerplek stond dus had ie zijn busje achter de mijne laten staanmijn oude auto stond laatst 8 dagen op zijn plek ivm wintersport, dat zou die vast ook niet leuk hebben gevonden
quote:Arnout-TLR schreef op 11 maart 2010 @ 08:21:
Eerste after winter buiten pics:
[afbeelding]
Ook deze is verwijderd deze winter:
[afbeelding]
Kroonplaat nieuw likje verf gehad en door de plaatsing van de radiale rempomp moest de tomtom pda ook een nieuw plekje:
[afbeelding]
En nog een fotototjuh van de grootste mod... can you say "stoppie met 30km/u"
Afgelopen zondag de vork beetje ingesteld en door de straat heen gereden... dat wordt even wennen aan de remkracht
[afbeelding]
Gemaskeerd grapje:
[afbeelding]
quote:steel driver schreef op 11 maart 2010 @ 11:14:
Zo! die heeft ook niet stil gezeten de aflopen tijd![]()
Ziet er goed uit Arnout!!![]()
Ik heb van de week nog even een paar vette pix gemaakt bij de plaatselijke graffiti plek die ik jullie niet wil onthouden!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
" I Like !! "
Ik heb een nieuwe tweedehandse auto gekochtbest een kansloze aanschaf (ik ben 23 en heb geen vrouw en kiddo's) maar het rijdt o zo gaaf
[afbeelding]
Net ook nog de eerste burenruzie gehad, meneer vond dat ik op zijn parkeerplek stond dus had ie zijn busje achter de mijne laten staanmijn oude auto stond laatst 8 dagen op zijn plek ivm wintersport, dat zou die vast ook niet leuk hebben gevonden
quote:Kohen schreef op 10 maart 2010 @ 18:21:
Ik had een smoked puig ruitje welke niet meer leverbaar is. Nu zoek ik dus een vervanger. (die andere is stuk door een ongevalletje)
Zero Gravity ?
Wat hebben jullie erop zitten?
quote:Cabrio freak schreef op 12 maart 2010 @ 08:50:
[...]
Ik heb ook het bubbel ruitje van Puig,en uitermate tevreden over,
volgens hun website kan je het in ieder geval nog bestellen...
http://www.puig.tv/tuning...eens/c171en/f213-r2-m485/
Stuur anders eens een mailtje naar : info@mdi-online.nl zij zijn de nederlandse invoerder van Puig
quote:
quote:Cabrio freak schreef op 12 maart 2010 @ 09:07:
[...]
Busted....,
TLR is sinds oktober 2008 een vaste waarde geworden in het huis decor,
Vanavond trouwens bellen ,wanneer ik maandag binnen moet voor de 5de operatie alweer..
Ooooit komt het wel weer goed denk ik
quote:meylie-style schreef op 12 maart 2010 @ 09:14:
[...]
sjeempie...d8 dat dat operatiegedoe al voorbij was
[afbeelding]
quote:Cabrio freak schreef op 12 maart 2010 @ 09:49:
[...]
,
Dat denk ik ook na iedere nieuwe ingreep,Geloof me
quote:Kanarie schreef op 11 maart 2010 @ 22:13:
In mijn toenmalige Saxo 1.1 Dubro-intercooler was na 2 jaar de rooklucht nog steeds niet volledig weg.
quote:meylie-style schreef op 12 maart 2010 @ 08:30:
[...]
hey daar issie ook weer...al genezen van 't idee om je tl te verkopen?
quote:Cabrio freak schreef op 12 maart 2010 @ 09:07:
[...]
Busted....,
TLR is sinds oktober 2008 een vaste waarde geworden in het huis decor,
Vanavond trouwens bellen ,wanneer ik maandag binnen moet voor de 5de operatie alweer..
Ooooit komt het wel weer goed denk ik
quote:Cabrio freak schreef op 12 maart 2010 @ 08:50:
[...]
Ik heb ook het bubbel ruitje van Puig,en uitermate tevreden over,
volgens hun website kan je het in ieder geval nog bestellen...
http://www.puig.tv/tuning...eens/c171en/f213-r2-m485/
Stuur anders eens een mailtje naar : info@mdi-online.nl zij zijn de nederlandse invoerder van Puig
quote:
quote:Mrlten schreef op 12 maart 2010 @ 13:18:
[...]
Dat klinkt niet zo best, je had toch last van je rug of heb ik dat mis?
quote:Kohen schreef op 12 maart 2010 @ 13:45:
[...]
Zij hebben mijn vorige ruitje ook geleverd. Maar ze hebben hem nu niet op voorraad en kunnen nu dus ook niet leveren. En voordat de productielijn gestart was en deze ook nog eens verwerkt is kon het wel eens zomer worden....
dus ik dacht nehhh dan maar niet.
quote:Cabrio freak schreef op 12 maart 2010 @ 16:59:
Van m'n rug gelukkig niet,
Wel van m'n knieen en heupen..,
Linker heup is sinds 14 september 2009 een prothese heup geworden,
deze was helemaal versleten
quote:Loebassie schreef op 12 maart 2010 @ 18:59:
[...]
WTF hejje gedaan.. of heb ik daar in de tijd over heen gelezen![]()
20 maanden thuis.. pfffffffffff, serieus gozer alleen daarom heb ik al medelijden met je..
en das buiten 't feit dat je een R hebt

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1