Dit onderwerp is gesloten.
quote:Rhonus schreef op 12 maart 2010 @ 16:22:
[...]
Volgens mij is dat niet echt een problem van de laatste tijd, volgens mij heeft Japarts daar bijna altijd last van...![]()
Maarre... Morgen.. Denk dat ik er iets van 11.00/12.00 al ben... Dan komt een nieuwe TC'er runnen.. 's middag misschien even een rondje (?) en daarna weer afsluiten met de andere TC'ers..
quote:
quote:baka schreef op 12 maart 2010 @ 16:59:
btw, was er hier nog een bcc medewerker? zorg eens dat ze 16g micro sdhc's in het assortiment nemen
en beltegoed. heb ik hier een bon van 60 euro en niets om het aan uit te geven.
quote:
quote:Daniell1987 schreef op 12 maart 2010 @ 08:54:
[...]
Jup!
Stampennnn
http://www.djguide.nl/party.p?id=65777
quote:baka schreef op 12 maart 2010 @ 17:46:
[...]
ik wist wel dat er hier een rondliep. een mede kawa rijder, die kan me vast wel uphooken met zo'n 16 g kaartje
quote:baka schreef op 12 maart 2010 @ 16:30:
levertijd japarts loopt meestal in de weken. ze laten een oude grijze japanner dat onderdeel maken, en dan sturen ze die met een roeiboot de oceaan over.
aan de andere kant kun je niet van ze verwachten dat ze bergen voorraden hebben liggen van de kleinste friemels waar mss nooit meer iemand om vraagt, maar dan heb ik het vooral over oude motoren en rare kleine deeltjes, zoals een cardan dop voor een 15 jaar oude ntv. geen zinnig mens die dat op voorraad gaat houden.
Motorloos
quote:Chris88 schreef op 11 maart 2010 @ 22:26:
ter info;
Google streetview heeft nu ook de kop van Noord-Holland in kaart gebracht!
Ook de WFD staat erop!
quote:pretpiloot schreef op 12 maart 2010 @ 22:35:
enkelzijdige achterbrug blijft geniaal, wat nou wielas, remklauw, klotebusjes en kutketting![]()
4 moeren plop wiel eraf
Motorloos
quote:
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3