Dit onderwerp is gesloten.
quote:

quote:phoentje schreef op 12 maart 2010 @ 18:05:
Nog even een kleurrijk plaatje voordat we opstappen..
[afbeelding]
Überprutser.
quote:Diddle schreef op 12 maart 2010 @ 15:33:
Mooi toppie Coon!!
Enne X aan een fruithapje iedere dag?? Lijkt me heeeeel sterkZo dronken krijgen we hem niet ben ik bang
Wilco; heb je al lychees gehaald??
Jego; goed bezig joh!! Gefeli.
MG; haaaaaaaaaaaaaaaiiiiiii
Svijf; succes met de doldwazedagen... nog vrijwillgers nodig![]()
Tandarts.... ik heb een hele lieve (vrouwelijk), maar ik ga er nooit met plezier heen... meer schaapje naar de slachtbank zeg maar
quote:Michel schreef op 12 maart 2010 @ 16:01:
[...]
Wat zei je trekpop?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Svijf schreef op 12 maart 2010 @ 19:46:
[...]
Jou kan ik altijd als vrijwilliger gebruiken
[...]
![]()
ff een droge broek pakken![]()
Jackyp flink ziekies hier![]()
Dikke koorts, rillend in bed (jah uit zichzelf), puggen, enz
Uit elkaar halen gaat nog goed bij mij, of ik hem ook weer draaiend kan krijgen moet ik nog maar afwachten, heb ik ook nog niet eerder gedaan.quote:Lankho09 schreef op 12 maart 2010 @ 19:41:
Goed bezig man, hoop toch ook ooit eens zover te mogen komen dat ik m'n motor uit elkaar kan trekken en dan ook weer in elkaar kan zetten.En ook lekker aan de gang met examens.
![]()
Moduul 3: elektrotechniekquote:Lankho09 schreef op 12 maart 2010 @ 19:41:
In de komende weken mag ik eindelijk module 3 en 5 afsluiten. Over drie weken nog plaatwerken 2 en dan zit het praktijkgedeelte voor mij er alweer op.![]()
quote:Lankho09 schreef op 12 maart 2010 @ 19:41:
Voorlopig draait m'n schatje weer...iets met een benzinekraantje op 'OFF'.![]()
Morgen dus even de eerste voorzichtige kilometers van 2010 maken. Zonder kuip en richtingaanwijzer, dus ik ga 's-morgens even een klein blokje om. Dan daarna even de achterrem bijvullen en ontluchten, het remt nog prima, maar er zit geen vloeitstof meer in het reservoir, dus kan ik maar beter even gaan regelen.
Vandaag ketting gespannen en de choke, gas en koppelingskabels gesmeerd. Weer zoiets dat tijd begon te worden, gaskabel liep niet meer lekker terug. Ging zwaar en als je het gas losliet draaide die maar langzaam terug, nu niet meer. Schiet knetterhard weer terug zodra je het loslaat, zo soepeltjes. :9~~
Als ze rijdbaar is, gespoten is en de nieuwe uitlaat eronder hangt ben ik even klaar, dan wordt het sparen voor nieuwe banden en een oliewissel.![]()
Ooh klinkt niet goed zeg, Beterschap aan Jackyp :yquote:Svijf schreef op 12 maart 2010 @ 19:46:
[...]
Jou kan ik altijd als vrijwilliger gebruiken
[...]
![]()
ff een droge broek pakken![]()
Jackyp flink ziekies hier![]()
Dikke koorts, rillend in bed (jah uit zichzelf), puggen, enz
quote:Diddle schreef op 12 maart 2010 @ 19:55:
[...]
In het kader van 'zo hoort het dus niet'![]()
![]()
En veel beterschap voor Jacky.... enne wat doe jij eigenlijk hier, moet jij niet soep maken en sinaasappeltjes persen voor je zieke vrouw?
Gelukkig, maar blijft vervelendquote:Svijf schreef op 12 maart 2010 @ 20:02:
[...]
![]()
Enne, waar denk je dat Svijf mee bezig is, sinds die speciaal vroeg thuis kwam
@ JeGo Ze komt er wel weer bovenop hoor
Maar voorlopig is ze echt ff zielig
Überprutser.
quote:Moduul 3: elektrotechniek
Moduul 5 is ?
Maar succes in ieder geval, gaat vast lukken
PLaatwerken 2 zijn wij ook aan begonnen, maar toen kwam montage er tussendoor, en dat gaan we volgende week afsluiten. Dus daarna weer verder met plaatwerken 2
quote:Svijf schreef op 12 maart 2010 @ 20:02:
[...]
![]()
Enne, waar denk je dat Svijf mee bezig is, sinds die speciaal vroeg thuis kwam
@ JeGo Ze komt er wel weer bovenop hoor
Maar voorlopig is ze echt ff zielig
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1