BMW R1200S - LASER HotCam DS titanium - koopje !

Status
Niet open voor verdere reacties.

...Ron...

MF veteraan
8 nov 2006
30.919
1.523
Facebook
Te Koop Aangeboden


Voor een BMW R1200S, een gebruikte Laser HotCam DS titanium (dubbele) demperset, met RVS buiswerk

Nieuwprijs : afhankelijk van de leverancier zo rond de 850 Euro (de 1 zit er iets boven, de ander net iets onder)



Prijs nu : 375,-- Euro *O*
Op basis van afhalen (Kop van Overijssel)



De dempers en buizen zijn schoon, en heel losjes gemonteerd, en de verbindingen heb ik voorzien van nieuw kopervet, zodat de nieuwe eigenaar de hele handel zonder problemen soepeltjes kan uitrichten op zijn fiets.

Deze demperset past zonder aanpassingen op de originele BMW uitlaatbochten, of op de bochten van Laser zelf, maar ook gewoon op de bochten van bijvoorbeeld HPE, of Remus.

Het geluid is mooi donker-boxer-bruin.

Uiteraard is het hele zaakje compleet, dus met alle verbindingsveertjes, boutjes, moertjes, ophangtoestand, enz.enz.

Montage is makkelijk zelf te doen ; je moet wel de complete kunststof kont van de fiets halen, maar omdat dat een simpel schuifsysteem is, ligt dat er ook in een minuut of wat vanaf.
De originele demper pak je dan zo van de bochten af, en de nieuwe hangt er dan ook zo weer onder.

Het netjes uitrichten vergt (soms) wel een 'stief kwartiertje'


Bijgaand een paar plaatjes :


(plaatjes klik = plaatjes groot)










...en gemonteerd mag het er zo uitzien :










En het klinkt dan ongeveer zo :


filmpje
en stationair draaiend
of zoiets
 
Laatst bewerkt:
...maar anders had ik wederom een stuk uitlaat op de slaapplaats van de kat liggen... ;)


...voor de meelezers ; Minics weet wat ik daarmee bedoel... :W
 
Laatst bewerkt:
goedemiddag,
ik reageer voor een maatje van me, want zijn laptop is gecrasht en hij kan zelf niet reageren, zijn vraag is waar hij jou anders kan bereiken dan via het Forum, zal je misschien je telefoonnr kunnen mailen naar info@printeverything.nl of een mail adres via het forum,

alvast bedankt,

Ruud
 
05-03-2010 : demperset gereserveerd voor Alex.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan