Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je trouwens gekeken of de route door Den Haag wel mogelijk is ivm de City-Pier-Cityloop?
Home

Oh shit, routes lopen dwars door mekaar, zal zowieso een zooitje in Den Haag zijn! |(
Thx voor de waarschuwing!

Dat plus het slechte weer is misschien idd reden genoeg om een weekje te verzetten...
 
Zoo, na die baggerwinter eindelijk mijn RBW gehaald, en net een mooi stukje gereden :)

Nog wel twee dingen die ik zou willen weten:
- Welke motorolie gebruiken jullie (dikte)? Het is een model 1997
- Zijn er onderhoudsboeken voor model '97? Die ik vind zijn tot '93 bijvoorbeeld, maar volgens mij is dat hetzelfde model, niet? Anyhow, ik zoek er nog een O-)
- Heeft iemand hier toevallig voor het '97 model een brandstofmeter over, of de ring die er omheen zit? Ik zou hem graag over nemen van je.
 
Laatst bewerkt:
Zal ik dan ook nog maar eens een bericht plaatsen?

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het voor de zekerheid liever een week verschuiven, maar ik weet niet of dat in dit geval wel de beste beslissing is.
Graag zou ik deze beslissing morgen aan het einde van de middag willen nemen.

De deelnemers kunnen eventueel alvast doorgeven of zij volgende week zondag kunnen.

Tot horens. :W
 
Zoo, na die baggerwinter eindelijk mijn RBW gehaald, en net een mooi stukje gereden :)

Nog wel twee dingen die ik zou willen weten:
- Welke motorolie gebruiken jullie (dikte)? Het is een model 1997
- Zijn er onderhoudsboeken voor model '97? Die ik vind zijn tot '93 bijvoorbeeld, maar volgens mij is dat hetzelfde model, niet? Anyhow, ik zoek er nog een O-)
- Heeft iemand hier toevallig voor het '97 model een brandstofmeter over, of de ring die er omheen zit? Ik zou hem graag over nemen van je.

Ik zal eens kijken volgens mij moet ik nog wel zo'n brandstofmeter hebben liggen incl. ring, maar de grote vraag is even waar.... :?
 
Zal ik dan ook nog maar eens een bericht plaatsen?

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het voor de zekerheid liever een week verschuiven, maar ik weet niet of dat in dit geval wel de beste beslissing is.
Graag zou ik deze beslissing morgen aan het einde van de middag willen nemen.

De deelnemers kunnen eventueel alvast doorgeven of zij volgende week zondag kunnen.

Tot horens. :W

Ben je gek, We gaan gewoon rijden. (denk ik) Als ik het morgen ochtend niet vertrouw is het vroeg genoeg om een beslissing te nemen. 8-) .

Ik weet niet hoe laat wijx moet gaan rijden maar hij is denk ik als eerste de deur uit. Dus als hij even aangeeft dat hij gaat rijden, dan gaat het voor ons ook door. *O*
 
Laatst bewerkt:
Ben je gek, We gaan gewoon rijden. (denk ik) Als ik het morgen ochtend niet vertrouw is het vroeg genoeg om een beslissing te nemen. 8-) .

Ik weet niet hoe laat wijx moet gaan rijden maar hij is denk ik als eerste de deur uit. Dus als hij even aangeeft dat hij gaat rijden, dan gaat het voor ons ook door. *O*
:^
Lijkt me een duidelijk verhaal! :Y
 
zo.. de bike is bijna klaar...
vandaag laatste laag blanke lak, en dan hoeven de kappen er alleen nog maar opgezet te worden
 
Ik rijd altijd. Ik moet rond 10.00 uur gaan rijden om op tijd te komen. Ze hebben allen buitjes verspeld dat kan nooit veel zijn.

Ik heb even in de lijst geken met afgesloten wegen en het lijkt best goed te gaan, alleen de segbroeklaan - sportlaan moeten we even de afzetting omver rijden.
 
Ik moet het trouwens even corrigeren.
DirtDiver vertrekt als eerste van huis.
Dus hij mag het bericht plaatsen. :)
Ik heb helaas slecht niet :( ik zal er morgen niet bij kunnen zijn.

vandaag een wedstrijd geijshockyed en toen ben ik gechecked (2 man tegelijk op mij) en had al beetje last van mijn rug en nu weer meer. In deze staat kan ik niet lang op de motor zitten en al helemaal niet 150 km heen, de rit en dan 150 km terug :( ik baal echt als een stekker :(

Daarnaast heeft ons vrouwelijk teamlid tijdens de wedstrijd haar enkel gebroken en ligt momenteel in het ziekenhuis en zal vanavond worden geopereerd. staal plaatje hier en een paar schroeven daar ;)

Omdat ik niet lang op de motor kan zitten van wege mijn rug en morgen graag even op zieke bezoek wil heb ik besloten om morgen te laten schieten :( (ben ik nu een slechte GSXF rijder? ;) )

Hoop dat jullie het begrijpen en ik wil morgen best wel aan geven wat voor weer het hier is maar denk niet dat jullie er wat aan hebben ;)

en ik maak het de goed de volgende rit door gevulde koeken mee te nemen (doe mij er even aan herinneren ;) )
 
Ik stel voor dit even in de OP te kopieren _O-

Beterschap man, laat het nu dan helemaal herstellen voordat je weer 'gekke' dingen gaat doen. ;)
In de OP uhmm neee hoeft niet hoor ;) haha

Haha ik en herstellen oke dat kan ik wel doen maar gekke dingen uhmm dat wordt moeilijk ;) haha volgens onze teamarts heeft het gewoon even rust nodig en een paar keer in smeren met van dat hete spul dan is het weer helemaal goed :)
 
Ik heb helaas slecht niet :( ik zal er morgen niet bij kunnen zijn.

vandaag een wedstrijd geijshockyed en toen ben ik gechecked (2 man tegelijk op mij) en had al beetje last van mijn rug en nu weer meer. In deze staat kan ik niet lang op de motor zitten en al helemaal niet 150 km heen, de rit en dan 150 km terug :( ik baal echt als een stekker :(

Daarnaast heeft ons vrouwelijk teamlid tijdens de wedstrijd haar enkel gebroken en ligt momenteel in het ziekenhuis en zal vanavond worden geopereerd. staal plaatje hier en een paar schroeven daar ;)

Omdat ik niet lang op de motor kan zitten van wege mijn rug en morgen graag even op zieke bezoek wil heb ik besloten om morgen te laten schieten :( (ben ik nu een slechte GSXF rijder? ;) )

Hoop dat jullie het begrijpen en ik wil morgen best wel aan geven wat voor weer het hier is maar denk niet dat jullie er wat aan hebben ;)

en ik maak het de goed de volgende rit door gevulde koeken mee te nemen (doe mij er even aan herinneren ;) )
Hè wat jammer man!
Het slechtste wat kon gebeuren.
Een goed herstel in ieder geval!
Wel 1e geworden?

Gevulde koeken is geen slecht idee inderdaad. ;)
 
Hè wat jammer man!
Het slechtste wat kon gebeuren.
Een goed herstel in ieder geval!
Wel 1e geworden?

Gevulde koeken is geen slecht idee inderdaad. ;)
Ja ik was er al een beetje bang voor B|

nee we zijn als nog tweede ;) we hebben nog 1 wedstrijd te gaan en dan de play offs.

http://sr.cougars.nl / Http://www.cougars.nl (TransIP - Reserved domain) voor de gene die interesse hebben ;)
 
Ik heb helaas slecht niet :( ik zal er morgen niet bij kunnen zijn.

vandaag een wedstrijd geijshockyed en toen ben ik gechecked (2 man tegelijk op mij) en had al beetje last van mijn rug en nu weer meer. In deze staat kan ik niet lang op de motor zitten en al helemaal niet 150 km heen, de rit en dan 150 km terug :( ik baal echt als een stekker :(

Daarnaast heeft ons vrouwelijk teamlid tijdens de wedstrijd haar enkel gebroken en ligt momenteel in het ziekenhuis en zal vanavond worden geopereerd. staal plaatje hier en een paar schroeven daar ;)

Omdat ik niet lang op de motor kan zitten van wege mijn rug en morgen graag even op zieke bezoek wil heb ik besloten om morgen te laten schieten :( (ben ik nu een slechte GSXF rijder? ;) )

Hoop dat jullie het begrijpen en ik wil morgen best wel aan geven wat voor weer het hier is maar denk niet dat jullie er wat aan hebben ;)

en ik maak het de goed de volgende rit door gevulde koeken mee te nemen (doe mij er even aan herinneren ;) )


Beterschap in ieder geval. En het herinderen gaat wel lukken ;)
 
Ik heb helaas slecht niet :( ik zal er morgen niet bij kunnen zijn.

vandaag een wedstrijd geijshockyed en toen ben ik gechecked (2 man tegelijk op mij) en had al beetje last van mijn rug en nu weer meer. In deze staat kan ik niet lang op de motor zitten en al helemaal niet 150 km heen, de rit en dan 150 km terug :( ik baal echt als een stekker :(

Daarnaast heeft ons vrouwelijk teamlid tijdens de wedstrijd haar enkel gebroken en ligt momenteel in het ziekenhuis en zal vanavond worden geopereerd. staal plaatje hier en een paar schroeven daar ;)

Omdat ik niet lang op de motor kan zitten van wege mijn rug en morgen graag even op zieke bezoek wil heb ik besloten om morgen te laten schieten :( (ben ik nu een slechte GSXF rijder? ;) )

Hoop dat jullie het begrijpen en ik wil morgen best wel aan geven wat voor weer het hier is maar denk niet dat jullie er wat aan hebben ;)

en ik maak het de goed de volgende rit door gevulde koeken mee te nemen (doe mij er even aan herinneren ;) )
Waar speel je? Ik heb een paar jaar geleden in de jeugd van Zoetermeer gespeeld, zou zo weer willen hockeyen.. maar het gaat niet :/

Mijn F-je rijdt prima trouwens *O*
 
concurrentie voor de MC-loopdoor :}

Ik weet overigens nog steeds niet waar ik heen moet. De benzinepomp langs de A20?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan