suzuki intruder vs700 geschikt voor beginners?

Jodokus

Rookie
11 sep 2003
4
0
Groningen
als het allemaal een beetje meezit, ben ik in juni in bezit van mijn motorrijbewijs. ik ben alvast op zoek naar mijn beginners droommotor.nu is mijn oog gevallen op de suzuki intruder vs700. denken jullie dat deze motor geschikt is voor mij? dan heb ik het over vermogen, handling enz.
alvast bedankt
 
Hhmm ik heb nu ruim 5 weken mijn rijbewijs, en ik heb 3 weken een vs700.

Ik leef nog steeds, en heb nog geen angstig moment meegemaakt. Toch heb ik geen noemenswaardige (1 cm ongeveer) schaamranden op mijn achterband.

Of hij voor jou geschikt is kan ik niet bepalen, ligt nogal aan je rechterhand natuurlijk en hoe je bochten in kan schatten. (en hoeveel pech je hebt natuurlijk)
Vermogen is niet echt superveel, 50/55 pk meen ik op ruim 200 kilo, koppel weet ik niet precies, maar is iig genoeg om met 50 in zijn vier nog enige acceleratie te hebben, maar met haast is terugschakelen beter op dat moment.
Handling is zoals het hoort bij een chopper, ff wennen na je lesmotor (1 dag ongeveer), het gaat allemaal wat stroever, je moet er wat meer moeite voor doen om hem een bocht in te "gooien".

Al met al bevalt hij mij prima op het moment, maar de enige andere motor waar ik ooit op gereden heb is een cb500 (precies ja de lesmotor :) )

Maar ik denk dat het wel iets voor je is om mee te beginnen, hij nodigt niet echt uit om te jagen, is een lekkere tourmotor.
 
niet om the flagg af te vallen, maar zijn er ook chopperaars die al wat meer ervaring hebben met de intruder op het gebied van beginnners gemak
 
Je bent iig wel verstandig, nooit afgaan op wat 1 dumbass te vertellen heeft. :)

..HEY wie noemde mij daar een dumbass!?!?!!?...

..oh wacht deed ik zelf... ahum...hehe.. :X :+