Dit onderwerp is gesloten.

quote:Ehm, gokje Erik
quote:yoeri.sigterman schreef op 10 maart 2010 @ 12:46:
om het forum even levend te houden... een fotootje van 1 van ons![]()
-raad maar wie het is!
[afbeelding]
motorupdate:
-achterbrug ingemeten, volgende week tijd maken om bussen te draaien
quote:yoeri.sigterman schreef op 10 maart 2010 @ 19:56:
[...]
helemaal waar!
het meisje ben ikhahahahahahaha
-foto van de motorbeurs die ik vandaag binnen kreeg op de mail en niet voor mezelf kon houden

quote:

quote:jij bent een eigenaardige kerel :-)
quote:yoeri.sigterman schreef op 14 maart 2010 @ 14:12:
een vraagje.....aangezien we nu wat meer aan het frame moeten verbouwen bijvoorbeeld nieuwe beugeltjes, subframe en de shockmount willen we toch een tig-er aanschaffen.
Iemand een goed adresje/merk/aanbieding? De eisen: 220V en hoeft geen alu (want dat kan ik toch niet)
zodat ik straks mooie rupsjes kan leggen![]()
[afbeelding]
quote:op ebay staan wel leuke tig toestellen voor weinig
quote:yoeri.sigterman schreef op 14 maart 2010 @ 15:17:
[...]
ik had idd mp en ebay al bekeken, maar waar moet ik op letten bij de aanschaf?
-ik ga de lassert alleen gebruiken voor dit soort werkstukken; ik hoef echt geen I-balken te lassen van 10mm CrMo legeringen...
quote:yoeri.sigterman schreef op 14 maart 2010 @ 14:58:
[...]
aw mooi! -heb ik meteen een argument voor m'n tandheelkunde applicatie waarmee ik kan aangeven dat ik anders/beter ben dan anderen: "Sepp van het motor-forum vindt mij een eigenaardige kerel" (afsluitend met een smiley).
btw ik haat posts zonder pics dus vandaar

Een vage kennis had een Tig in me schuur gemietert maar heb toch een ''Mig'' app aangeschaft,,knop in drukken en lassen maar! werkt voor mij makkelijker aan een frame en kun je ook mooie rupjes mee leggenquote:yoeri.sigterman schreef op 14 maart 2010 @ 14:12:
een vraagje.....aangezien we nu wat meer aan het frame moeten verbouwen bijvoorbeeld nieuwe beugeltjes, subframe en de shockmount willen we toch een tig-er aanschaffen.
Iemand een goed adresje/merk/aanbieding? De eisen: 220V en hoeft geen alu (want dat kan ik toch niet)
zodat ik straks mooie rupsjes kan leggen![]()
[afbeelding]
quote:gixxerron schreef op 15 maart 2010 @ 19:07:
[...]
Een vage kennis had een Tig in me schuur gemietert maar heb toch een Tig app aangeschaft,,knop in drukken en lassen maar! werkt voor mij makkelijker aan een frame en kun je ook mooie rupjes mee leggen![]()
[afbeelding]
quote:Ook kijk ik naar de kosten van het app zelf maar nog veel belangrijker het stroom verbruik!! jaren geleden maakte ik samen met een maat minibike framepjes met tig afgelast tot na een jaar de Eneco rek door de deur kwam,,was even slikken en maar geen Tig meer lassen,,tis maar dat je dat weet![]()

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3