Dit onderwerp is gesloten.
quote:JanBen schreef op 02 februari 2010 @ 22:03:
wie weet hoeveel rondes je bij de otr rit in ruinen mag rijden, of mag je van en tot een bepaalde tijd starten....?
kan er op hun site nie echt veel over vinden
quote:Grandia schreef op 28 februari 2010 @ 11:47:
Ik ga naar Holten. Zal wel helemaal kapot gereden zijn door de enduro-rijders, maar aangezien je maar 1 rondje (van 70 km) mag, kan ik mooi achteraan starten en heb ik niet zo'n last van de snelle jongens die me inhalen. Bovendien is de start pas om 14:30, dus hoef ik ook niet supervroeg mijn bed uit.
quote:Ehick6 schreef op 28 februari 2010 @ 11:43:
Nog één weekie en de eerste OTR rit gaat weer verreden worden, in het voorjaar zijn er vier ritten te verrijden:![]()
- 6 maart in Holten (1 rondje van 70km na de enduro)
- 14 maart in Ruinen
- 21 maart in de Wijk
- 28 maart Westerbork
Met het weer van deze week zal het wel lekker baggeren worden, maar das mooi!
Wie gaan er allemaal, en welke rit is het mooist en zeker niet te missen?
quote:Ehick6 schreef op 12 maart 2010 @ 16:02:
Ik ben nog nooit in Ruinen geweest, kan iemand me vertellen of ze daar veel bosroutes hebben zoals in Hengelo, of dat veel maisvelden zijn, zoals in Havelte (wat er overgens vlakbij ligt!)
quote:singlerider schreef op 14 maart 2010 @ 18:24:
Het was nagenoeg perfect.
Lekker zwaar in het begin en (afgezien van een hoosbui in de tweede ronde waardoor ik zonder bril moest gaan sturen) daarna een hele leuke dag gehad daar in het noorden!
quote:Jeremayah schreef op 14 maart 2010 @ 18:28:
[...]
Vorig jaar heb ik Ruinen gereden, (woon zelf in Ruinen) dit jaar heb ik gekeken. Nog een flinke crash gezien van een Friese rijder die een testrit maakte op een 390cc 4 takt.. Liep goed af, op een klein wondje in eht gezicht na..
quote:Mike_the_Bike schreef op 19 maart 2010 @ 22:58:
Zijn dit soort offroad ritten ook een beetje te doen met de zwaardere offroad/allroad machines? Ik denk dan aan iets als een Africa Twin oid. Of zijn die veel te zwaar?

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1