quote:Bjorn Entius schreef op 28 december 2009 @ 18:06:
Ik heb al een tijdje een nieuw voorkuipje liggen, en was net in de schuur... Dus ik dacht, ff passen...
![]()
![]()
Perfect! Echt precies wat ik wou, dus die lelijke koplamp kan er af (tegen de tijd dat ik er aan begin)
Ritje op de dijk..? Staat me zo niets van bij...quote:jurg schreef op 15 maart 2010 @ 19:40:
gege komt goed, ik ga woensdag kijken en dan neem ik hem meteen mee. maar dat jij je cbr hebt verkocht joh! ik dacht dat ie op een mooi plateau met 2 spotjes erop kwam te staanzolder klinkt goed, ben er nog nooit geweest. maaruh dan kom ik kijken want jou achterna rijden heb ik na die x op de dijk wel gezien
zit je nog altijd in 't Veen? achja we moesten maar weer is een flesje open trekken binnekort
![]()
ps.
leuke meid heb je
Kwam ze tegen op eBay, is een nieuwe set van Mondial (en als ik het goed heb, zijn die gemaakt door Febur). Was al langer aan het zoeken naar iets moois, maar zo makkelijk is dat niet met die voorste cilinder...quote:fighterfan schreef op 07 oktober 2010 @ 16:28:
Mooi hoor !
Misschien is het wel mooier om twee kleinere koelvinnen te monteren dan een grote, ik ben bang dat hij zo in het zicht komt niet ?
Verder zijn ze heel mooi.
Waar heb je ze gekocht als ik vragen mag ?
quote:
quote:sepp schreef op 09 oktober 2010 @ 15:04:
hmmm benieuwd!
Ja ik had het gezien in het onderdelen boekquote:Gobert schreef op 09 oktober 2010 @ 16:11:
[...]
Die werken topperdetop. Ook bij heet weer in druk verkeer.
Wel even nadenken over het expansievat. De Mondial heeft nl een expansieslang.
broembroem
quote:
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2