quote:Eigenwijs zusje schreef op 13 maart 2010 @ 18:14:
Ik les idd bij Otto-Hans, jij ook?
quote:Clown683 schreef op 14 maart 2010 @ 22:49:
Vandaag voor het eerst op de Bandiet gereden...
Of wil je toch liever de Magna...
quote:Eigenwijs zusje schreef op 09 maart 2010 @ 12:18:
[...]
Jaaaa! Goed plan! Ik zag al een mooie, 1200 w, ga ik volgend jaar voor mijn verjaardag vragen.
[afbeelding]
quote:Clown683 schreef op 26 maart 2010 @ 14:35:
Gefeliciteerd met je theorie! Gok de goals, maar wel gehaald...
quote:Eigenwijs zusje schreef op 26 mei 2010 @ 13:21:
Dag lieve oma, ik weet dat het meer dan 14 dagen geleden is, maar ik was nu eenmaal niet sneller. Maar vandaag is het dan zover... ik ben geslaagd voor het AVD-examen!
![]()
![]()
Dag lieve oma, ik weet dat het meer dan 14 dagen geleden is, maar ik was nu eenmaal niet sneller. Maar vandaag is het dan zover... ik ben geslaagd voor het AVD-examen!
![]()
![]()
quote:Fast'nSweet schreef op 26 mei 2010 @ 13:46:
Net met een grijns zitten teruglezen in dit topic.
Wat blijkt, Clown heeft een zusje. Ach, clowns zijn ook maar mensen....
![]()
![]()
quote:
quote:Eigenwijs zusje schreef op 26 mei 2010 @ 22:12:
Bedankt voor jullie felicitaties!! Nog even wachten op het roze pasje en dan heeeel voorzichtig mijn rode bandietje uit de schuur halen, schuifelend achteruit de stoep op draaien, starten, de vingerafdrukken rond het slot wegpoetsen en dan.... vol gas de dijk op!! JOECHOE!!!! Bochten ik kom eraaaaan!!![]()
(Lees met 20 km de dijk op en met 35 door de bochten, maar dat mag de pret niet drukken... ik mag lekker in mijn upje rijden en helemaal zelluf bepalen waar ik heen ga en hoeveel taartjes ik onderweg ga eten om dat te vieren.).
quote:
quote:gefeli met je AVD trouwens...
quote:
quote:
quote:

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3