Dit onderwerp is gesloten.
quote:YamahaGriff schreef op 16 maart 2010 @ 04:36:
[...]
Mc mel kan je mij even pb,n voor die skidplate mvg erik
quote:look schreef op 16 maart 2010 @ 09:13:
[...]
Erik, nog even vol houden en je kan weer genieten;van je XTX.
gr, Look.
quote:look schreef op 16 maart 2010 @ 09:13:
[...]
Erik, nog even vol houden en je kan weer genieten;van je XTX.
gr, Look.
quote:
KTM 950SM, Amsterdam Funpark!!
quote:YamahaGriff schreef op 16 maart 2010 @ 17:53:
Oeeee, Look, leuk plaatje, volgende week zondag weer thuis
weer aan de motor sleutelen.
Moet jij nou weer hier Thunderkater schuifer....;)
quote:look schreef op 16 maart 2010 @ 18:00:
[...]
Heleen, t'is bedoeld om hem vast een beetje te laten wennen. Anders schrik die zo als die jou weer ziet. Zeker na 3 maanden lang kijken naar afgaanse vrouwen met snor.
gr, Look.
quote:RidEr_HeLeEn schreef op 16 maart 2010 @ 21:08:
[...]
doelde meer op het feit dat erik weer kon genieten van zijn XTX...
miste mijzelf in dit verhaaljaaah heel ego.. zo bennik
![]()
quote:look schreef op 16 maart 2010 @ 22:55:
[...]
dat hoor/lees ik graag. Als ik Erik was dan liet ik de XTX de eerst week gewoon in de schuur staan.
![]()
gr, Look.
quote:YamahaGriff schreef op 17 maart 2010 @ 11:11:
alle aandacht eerlijk verdelen, maar ga zeker ook snel weer aan mijn motor sleutelen zodat hij weer klaar is
quote:McMel schreef op 16 maart 2010 @ 18:48:
Helow,
Sidplate is helaas weg, een vriend van mij heeft een XT gekocht en wou hem erg graag hebben, handkappen heb ik wel nog...rest heeft hij! sorry voor de valse gelofte..
XT 660 X
quote:Tradecenter schreef op 18 maart 2010 @ 07:41:
Morgen mannen
heeft iemand wel eens problemen gehad met de choke van de xtx... mijne is 2007 en wil koud niet starten, als ie warm is geen probleem maar koud met heel veel moeite.. iemand ervaring..
quote:Marcooo schreef op 18 maart 2010 @ 22:22:
[...]
choke?
deze heeft een injectie zodat een koude start electronisch wordt geregeld. Zal dus daar niet aan liggen!
quote:Tradecenter schreef op 19 maart 2010 @ 15:51:
[...]
ja dat weet ik maar dan noem ik het maar electronische Choke, want dat is het in feite..
hij wil niet starten en springt spontaan aan en 5 sec later weer af.. als ik hem na een aantal keer kort heb kunnen laten lopen en warm is dan is het geen probleem om te starten..
quote:
xt660x utrecht
quote:johnnyp schreef op 19 maart 2010 @ 18:55:
Misschien een gekke vraag, ik kan het via google niet echt vinden, ik wil meer vermogen uit me XT halen, hij is nog standaard. Ik heb gehoord dat ik met een andere luchtfilter en uitlaten al 10 pk meer kan hebben. Maar waar kan ik deze vinden?
quote:continu schreef op 19 maart 2010 @ 19:34:
Hallo Allemaal,
ik heb nieuwe loe x3 onder mij xtx.
moet je mapping ook aan passen.
hoe hebben jullie dat gedaan met jullie uitlaten.
groetjes gerard
quote:look schreef op 19 maart 2010 @ 19:40:
[...]
Hee die Gerard, Alles goed in grunning.
Als je ook een pc er op heb zitten moet je daar de juiste mapping in zetten. Die kan je douwnloaden via de webside van PowerComander.
heb je geen pc dan hoef je verder niets aan te passen. Je kan nog wel wat met je co expirimenteeren.
gr, Look.
xt660x utrecht

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3