quote:
quote:WLF46 schreef op 24 maart 2010 @ 13:54:
Zit erover te denken om 5 april ook naar Assen af te reizen met m'n nieuwe Canon. Wil hem uitproberen! Denk dat het een hele stap voorwaarts is in vergelijking met mijn Olympus E 300...
Hopen op goed weer dus!
quote:
quote:WLF46 schreef op 24 maart 2010 @ 13:54:
Zit erover te denken om 5 april ook naar Assen af te reizen met m'n nieuwe Canon. Wil hem uitproberen! Denk dat het een hele stap voorwaarts is in vergelijking met mijn Olympus E 300...
Hopen op goed weer dus!
quote:
quote:WLF46 schreef op 24 maart 2010 @ 23:38:
[...]
Een Canon EOS 450 D. Dit icm met een Sigma 70 -300 mm, moet het wel goed komen denk ik zo. Had eerst bij de Olympus een 45-150mm objectiefje, dus ga er weer op vooruit
Heb hem al op enkele cross-evenementen geprobeerd en beviel daar goed, dus komt wel goed op assen denk ik!
quote:zwijntje-11 schreef op 25 maart 2010 @ 13:16:
nog een paar dagen ik vertrek thuis woensdag avond na mn werk :S
wrom nou werke als je er een hele week kan zijn haha
hopen op niet te veel file
quote:falerossi schreef op 25 maart 2010 @ 13:26:
[...]
Ben je vanaf woensdag avond tot maandag avond op het circuit
quote:Jagertje schreef op 25 maart 2010 @ 07:16:
[...]
Ja goed weer is wel te hopen
Voor de rijders en ook voor de foto's
Maar have fun in Assen en we zien de foto's wel
Als je zegt waar je staat probeer ik wel even te zwaaien in de uitloopronde

quote:WLF46 schreef op 25 maart 2010 @ 18:23:
[...]
Waarschijnlijk in de Ramshoek, de Bult is eigenlijk een betere plek om foto's te maken, maar is zo ver lopen
Dit zijn nog wat foto's van vorig jaar, tijdens de TT:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier is ook nog het een en ander terug te vinden op motorgebiedhttp://gallery.zoom.nl/album/35239/motors.html
[...]
Waarschijnlijk in de Ramshoek, de Bult is eigenlijk een betere plek om foto's te maken, maar is zo ver lopen
Dit zijn nog wat foto's van vorig jaar, tijdens de TT:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier is ook nog het een en ander terug te vinden op motorgebiedhttp://gallery.zoom.nl/album/35239/motors.html
quote:falerossi schreef op 25 maart 2010 @ 12:02:
[...]
Mja, daar val ik dus weer tussen! Leeftijd discriminatie heet dat toch?
quote:street driver schreef op 25 maart 2010 @ 18:40:
[...]
is dit met je oude camera?
nou dan ben ik zeer benieuwd hoe de foto's gaan worden met je nieuwe canon.
ik heb ook een 450D en een 70\300 objectief alleen dan ook van canon met beeld stabilisatie. ik ben ook van plan volgende week naar assen te rijden om de race's te kijken en wat leuke foto's te maken.
[...]
quote:falerossi schreef op 25 maart 2010 @ 19:06:
[...]
En daarom heeft deze jongen een vouwfiets gekocht, die leg ik in de kofferbak. Zo fiets ik zo de paddock in en ook stukken makkelijker het circuit in de rondteZo blijf ik dus niet alleen hangen rond de Ramshoek en de GT
Of ik leen even een brommertje
quote:falerossi schreef op 25 maart 2010 @ 19:06:
[...]
En daarom heeft deze jongen een vouwfiets gekocht, die leg ik in de kofferbak. Zo fiets ik zo de paddock in en ook stukken makkelijker het circuit in de rondteZo blijf ik dus niet alleen hangen rond de Ramshoek en de GT
Of ik leen even een brommertje
quote:WLF46 schreef op 25 maart 2010 @ 20:35:
[...]
Ik ga met de motor naar Assen, is voor mij zo'n 200 km vanaf Brabant duss vouwfiets wordt lastig
Mag ik anders achterop de brommer?
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3