quote:B-Art schreef op 20 juli 2009 @ 22:27:
[...]
Hongarije staat voor ons ook op de planning volgend jaar![]()
Woensdag eerst naar Donington
quote:snoco schreef op 21 juli 2009 @ 23:46:
Grappig hoe anders je een evenement kunt beleven. Ik ben vorig jaar ook in Misano geweest, en heb genoten. Ik zat op het talud tussen bocht 10 tramonto en 11 curvono. Daar had je een prachtig zicht op een stuk of zes bochten. Relaxte sfeer met de Italianen, prachtige races, met name de 250. Logeerde bij een vriend die op circa een half uur van het circuit woont. Ik ga dit jaar zeker weer!
[...]

quote:
Hallo Jeroen,
Wij hebben destijds op de camping gestaan op het circuit.
Destijds waren er geen verschillende soorten kaarten, je betaald gewoon 1 bedrag bij de entree (ik meende iets van 150 EUR, maar dat weet ik niet zeker meer), en je mag het hele weekend zitten/lopen waar je kan komen.
Dus geen kaarten gekocht voor een tribune, of training, maar gewoon lekker op het talut gezeten, vlak aan de baan (waar gibernau er in 2005 af ging).
Mocht je ook met de camper op het circuit willen staan, dan had ik van te voren niets geregeld, maar gewoon er op tijd heengegaan (woensdag, of donderdag vroeg aankomen) en dan kun je je camper kwijt, en kaarten regelen.
Ik heb nog nooit kaarten van te voren gekocht, en het is altijd nog goed gekomen. (Brno-valencia-mugello-san marino).
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
quote:Grolsch schreef op 17 maart 2010 @ 08:16:
khad al een mailtje van ibr@tor, hier mijn reactie (ook per mail verstuurd)
[...]
quote:gerrit1957 schreef op 17 maart 2010 @ 09:37:
[...]
Nou voor Valencia heb ik altijd kaarten gekocht via MGP Tickets
quote:iBr@ToR schreef op 17 maart 2010 @ 12:54:
[...]
Ja daar keek ik ook eerst op, maar op die site van mugello zijn dezelfde kaarten € 141,- ipv € 178,-. Dat scheelt met zes man toch 6 x € 37,- = 18 kratten bier.
En dan heb je op de site van Mugello zelf nog de keuze tussen staanplaatsen "meadow" € 141,- en "reduced meadow"€ 112,-. Ik snap alleen niet wat daar het verschil tussen is.![]()
zijn toch ook weer 14 kratten bier
quote:iBr@ToR schreef op 17 maart 2010 @ 12:54:
[...]
Ja daar keek ik ook eerst op, maar op die site van mugello zijn dezelfde kaarten € 141,- ipv € 178,-. Dat scheelt met zes man toch 6 x € 37,- = 18 kratten bier.
En dan heb je op de site van Mugello zelf nog de keuze tussen staanplaatsen "meadow" € 141,- en "reduced meadow"€ 112,-. Ik snap alleen niet wat daar het verschil tussen is.![]()
zijn toch ook weer 14 kratten bier
quote:gerrit1957 schreef op 17 maart 2010 @ 16:44:
[...]
Heb je hier al gekeken , daar heb ik ook wel eens kaarten gekocht scheelde toen ook ongeveer een palet bier , volgens mij heb ik daar toen kaarten gekocht voor de WSBK Brands hatch maar dat kan ook wel goedkoper zijn geweest ivm de koers van de Pond ?????
quote:[J]ori[A] schreef op 21 juli 2009 @ 23:53:
[...]
Veel plezier!![]()
Ik ga volgend jaar ook naar Hongarije! Kan sowieso mee met een stel Hongaarse vrienden! Ben benieuwd of Dorna ''Hongaarse tarieven'' rekent, want dan zou het voor ons Nederlanders een lachertje worden qua prijzen!![]()
Kan al bijna niet meer wachten!
quote:Robbert#46 schreef op 01 juni 2011 @ 20:18:
hey oma!
ik ben van plan dit jaar naar mugello te gaan. nu las ik hier dat je aan de baan kan slapen. kan dit ook in een tent? ik heb namelijk op internet alleen camperplaatsen gezien en daarop kon je niet met een tent had ik gehoord.
iemand hier ervaring mee?

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1