Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

evaringen met diverse motoGP wedstrijden

Pagina's:
«
»

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
quote:
B-Art schreef op 20 juli 2009 @ 22:27:

[...]

Hongarije staat voor ons ook op de planning volgend jaar :Y
Woensdag eerst naar Donington *O*

Veel plezier! *O*

Ik ga volgend jaar ook naar Hongarije! Kan sowieso mee met een stel Hongaarse vrienden! Ben benieuwd of Dorna ''Hongaarse tarieven'' rekent, want dan zou het voor ons Nederlanders een lachertje worden qua prijzen! *D

Kan al bijna niet meer wachten! :}
I would have cut off the whole finger or two fingers to have Marco here with us - Jorge Lorenzo #99

[x] Geschift

Reg. datum:
24 jul. 2005
quote:
snoco schreef op 21 juli 2009 @ 23:46:
Grappig hoe anders je een evenement kunt beleven. Ik ben vorig jaar ook in Misano geweest, en heb genoten. Ik zat op het talud tussen bocht 10 tramonto en 11 curvono. Daar had je een prachtig zicht op een stuk of zes bochten. Relaxte sfeer met de Italianen, prachtige races, met name de 250. Logeerde bij een vriend die op circa een half uur van het circuit woont. Ik ga dit jaar zeker weer!

[...]

Hé Snoco,

Ik ga a.s. woensdag ook op de motor naar Italie en wil dan ook de MotoGP op Misano meepikken. Die plaats die jij beschrijft waar je zat, kon je daar ook op een scherm kijken?
En overnachten in de buurt, is dat een beetje te doen, of zitten dan alle hotels vol (al heb je dat zelf wellicht niet ervaren vanwege die vriend)

Heb er zin in :9

Rossi~!

Reg. datum:
05 jul. 2007
Brno was echt heel gaaf!!

een echte aanrader!
tu sei ancora la migliore Valentino!

Thnx Sic #58 RIP

Reg. datum:
19 apr. 2004
Hallo Oma :W

Wij gaan 3 juni richting Mugello Italie met een camper.
Je kunt daar met een camper op de "weide" rond het circuit staan met een speciale kaart (die heb ik alvast besteld) via http://moto.gptickets.nl/...=WWW_MOTOGP_NL_RACE_ITALY

Maar op de site van het circuit kun je behoorlijk voordeliger kaarten bestellen zag ik: http://www.mugellocircuit...d-prix/tickets-price.html

Nu zijn er voor de staanplaatsen van 3 dagen 2 soorten te krijgen: "meadow" voor € 141,- en "reduced meadow" voor € 112,-.
"Meadow" betekent weide en "prato" betekent gazon, maar wat is nu het verschil tussen beide kaarten (zo'n € 30,-, maar vandaar juist mijn vraag :+ )

http://i232.photobucket.com/albums/ee31/ibrator/Paddock.jpg
CB750F1 '78 / GPZ550 '86 / SRAD750 '96 / FZS600 '02 / FZS1000 '01 / XT600 Ténéré 34L '84

[x] Geschift

Reg. datum:
24 jul. 2005
Het gazon is gemaaid, de weide niet :+

In Misano was er alleen een weide, Prato 1 en 2. Wellicht zit het prijsverschil em in de lokatie langs de baan.
Dit jaar misschien naar Brno op de brommert :]

Vaak bej te bange

Reg. datum:
05 mrt. 2002
khad al een mailtje van ibr@tor, hier mijn reactie (ook per mail verstuurd)

quote:

Hallo Jeroen,

Wij hebben destijds op de camping gestaan op het circuit.
Destijds waren er geen verschillende soorten kaarten, je betaald gewoon 1 bedrag bij de entree (ik meende iets van 150 EUR, maar dat weet ik niet zeker meer), en je mag het hele weekend zitten/lopen waar je kan komen.

Dus geen kaarten gekocht voor een tribune, of training, maar gewoon lekker op het talut gezeten, vlak aan de baan (waar gibernau er in 2005 af ging).

Mocht je ook met de camper op het circuit willen staan, dan had ik van te voren niets geregeld, maar gewoon er op tijd heengegaan (woensdag, of donderdag vroeg aankomen) en dan kun je je camper kwijt, en kaarten regelen.

Ik heb nog nooit kaarten van te voren gekocht, en het is altijd nog goed gekomen. (Brno-valencia-mugello-san marino).

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
Grolsch schreef op 17 maart 2010 @ 08:16:
khad al een mailtje van ibr@tor, hier mijn reactie (ook per mail verstuurd)

[...]

Nou voor Valencia heb ik altijd kaarten gekocht via MGP Tickets ( zone verde ) en afgelopen jaar aan de kassa alleen nog kaarten voor die berg wel gezellig maar je ziet helemaal niets , ja mini bike's .
En dan een mega groot scherm maar daar staat het tien rijen dik.
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

Thnx Sic #58 RIP

Reg. datum:
19 apr. 2004
quote:
gerrit1957 schreef op 17 maart 2010 @ 09:37:

[...]

Nou voor Valencia heb ik altijd kaarten gekocht via MGP Tickets

Ja daar keek ik ook eerst op, maar op die site van mugello zijn dezelfde kaarten € 141,- ipv € 178,-. Dat scheelt met zes man toch 6 x € 37,- = 18 kratten bier.

En dan heb je op de site van Mugello zelf nog de keuze tussen staanplaatsen "meadow" € 141,- en "reduced meadow"€ 112,-. Ik snap alleen niet wat daar het verschil tussen is. :?
zijn toch ook weer 14 kratten bier :+
CB750F1 '78 / GPZ550 '86 / SRAD750 '96 / FZS600 '02 / FZS1000 '01 / XT600 Ténéré 34L '84

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
iBr@ToR schreef op 17 maart 2010 @ 12:54:

[...]

Ja daar keek ik ook eerst op, maar op die site van mugello zijn dezelfde kaarten € 141,- ipv € 178,-. Dat scheelt met zes man toch 6 x € 37,- = 18 kratten bier.

En dan heb je op de site van Mugello zelf nog de keuze tussen staanplaatsen "meadow" € 141,- en "reduced meadow"€ 112,-. Ik snap alleen niet wat daar het verschil tussen is. :?

Ja en als je naar de Lidl gaat zijn dat 64 kratten bier , maar in Mugello heb je Nastro Azurro 66cl voor 5 Euro , ......... en lekker. :Y *O*
En via het plaatselijke VVV , zo heb ik jaren geleden kaarten gekocht voor BRNO .
Mijn idolen #58 # 74 ,....Better a bad day on the golf course, then a good day at work.

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
iBr@ToR schreef op 17 maart 2010 @ 12:54:

[...]

Heb je hier al gekeken , daar heb ik ook wel eens kaarten gekocht scheelde toen ook ongeveer een palet bier , volgens mij heb ik daar toen kaarten gekocht voor de WSBK Brands hatch maar dat kan ook wel goedkoper zijn geweest ivm de koers van de Pond ?????

Reg. datum:
07 jan. 2010
quote:
gerrit1957 schreef op 17 maart 2010 @ 16:44:

[...]

Heb je hier al gekeken , daar heb ik ook wel eens kaarten gekocht scheelde toen ook ongeveer een palet bier , volgens mij heb ik daar toen kaarten gekocht voor de WSBK Brands hatch maar dat kan ook wel goedkoper zijn geweest ivm de koers van de Pond ?????

Sorrie vergeet de link .
http://www.besteltickets....-Florence-06-06-2010.html

Reg. datum:
07 jan. 2010
[quote]gerrit1957 schreef op 17 maart 2010 @ 16:45:

[...]

Sorrie vergeet de link .
http://www.besteltickets....nce-06-06-2010.html[/quot
Een maatje van me had hier ook weleens besteld , maar zijn héél laat met het verzenden van de Tickets en dat vind ik ivm een evt vakantie of weekje weg zwaar kut want je heb ze liever een weekje of twee á drie in huis .
http://www.bosareizen.nl/...u=motogp&circuitid=97

Aprilia the Sense of Wonder

Reg. datum:
25 nov. 2002
quote:
[J]ori[A] schreef op 21 juli 2009 @ 23:53:

[...]

Veel plezier! *O*

Ik ga volgend jaar ook naar Hongarije! Kan sowieso mee met een stel Hongaarse vrienden! Ben benieuwd of Dorna ''Hongaarse tarieven'' rekent, want dan zou het voor ons Nederlanders een lachertje worden qua prijzen! *D

Kan al bijna niet meer wachten! :}

Hallo Oma :W

Nou Hongarije is het dus niet geworden, dus zijn we naar Aragon geweest 8-)
Was ook een zeer gaaf weekend *O*

Lijstje tot nu toe:

-Assen :+
-BRNO
-Sachsenring
-Le Mans
-Misano
-Mugello
-Donington
-Aragon

Volgend jaar staat Catalunya op de planning :Y
B-Art wijzigde dit bericht op donderdag 30 september 2010 22:05 (13%)
Aftermarket/Slijtagedelen: BT Power Parts 15% korting op sijtagedelen en 10% op accessoires!

Af1 125 >GPZ600r >CBR600f >Aprilia RSV Mille R >Aprilia SXV 550

Rossi~!

Reg. datum:
05 jul. 2007
hey oma!

ik ben van plan dit jaar naar mugello te gaan. nu las ik hier dat je aan de baan kan slapen. kan dit ook in een tent? ik heb namelijk op internet alleen camperplaatsen gezien en daarop kon je niet met een tent had ik gehoord.

iemand hier ervaring mee?
tu sei ancora la migliore Valentino!

Vaak bej te bange

Reg. datum:
05 mrt. 2002
quote:
Robbert#46 schreef op 01 juni 2011 @ 20:18:
hey oma!

ik ben van plan dit jaar naar mugello te gaan. nu las ik hier dat je aan de baan kan slapen. kan dit ook in een tent? ik heb namelijk op internet alleen camperplaatsen gezien en daarop kon je niet met een tent had ik gehoord.

iemand hier ervaring mee?

Ik zit ook sinds een half jaar weer eens op MF te kijken :)

Wij sliepen toen gewoon aan de baan, dus niets geboekt, naar de ingang rijden, betalen, tent opzetten en feestvieren :)

Ik ben afgelopen augustus nog naar Engeland geweest om een race te kijken (British SuperBikes) op het circuit Cadwell Park.

Helaas is voor onze ogen coureur Ben Gautrey overleden door een ongeval op "the mountain".

Verder een prachtig circuit om te kijken, met name de mountain is spectaculair.

Een aantal extreme voorbeeld foto's :)

http://image.superstreetbike.com/f/8850752/0712_sbkp_01_z+johnny_rea_honda_cbr1000rr+mountain%20%20_jump.jpg

http://www.3upracing.co.uk/index_files/image13151.jpg

en hier nog een leuk filmpje

http://www.gaskrank.tv/tv...k-god-save-the--17303.htm

Verder qua sfeer en voorzieningen heb ik nog nooit zo'n slecht circuit gezien.

Camping mochten we niet op omdat de motorparkeerplaats vol was :? (kampeerplekken genoeg).

Gelukkig was er een vriendelijke buurman waar we mochten slapen :)

Pagina's:
«
»
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1

Hosting by True