GS500 kroonplaat voor superbike stuur + lsl superbike stuur

petturik

MF'er
12 mei 2009
68
0
Ik heb een kroonplaat voor een Suzuki GS500 waarmee je deze motor kan ombouwen van clip-ons naar (bijv.) een superbike stuur. Past voorzover ik weet op alle jaargangen.

full


Bovendien nog een superbike stuur van LSL, nog ongebruikt en past perfekt op de kroonplaat:

full


Verder nog een riser setje van 20mm en gewichtjes:

full


Verkoop dit het liefst als één geheel, maar sta open voor biedingen op de losse onderdelen. 8-)
 
Laatst bewerkt:
Zou het je niet kunnen zeggen. Al vermoed ik van niet omdat de kroonplaat een GS500 onderdeel is...
 
Laatst bewerkt:
Past dit met alle orginele kabels etc.?

Wat is je prijs voor alles incl. opsturen??

Ik ben uitgegaan van een post in een ander topic op dit forum:

senaz1 in "GS500 topic #14"

Daarin staat op pag 14 een post van phYzar die dit gedaan heeft zonder de kabels te hoeven vervangen. Ik heb dezelfde onderdelen gebruikt.

Dit heeft me alles tezamen ongeveer 150 euro gekost. Wat dacht je van 100 euro inc verzendkosten?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben uitgegaan van een post in een ander topic op dit forum:

senaz1 in "GS500 topic #14"

Daarin staat op pag 14 een post van phYzar die dit gedaan heeft zonder de kabels te hoeven vervangen. Ik heb dezelfde onderdelen gebruikt.

Dit heeft me alles tezamen ongeveer 150 euro gekost. Wat dacht je van 100 euro inc verzendkosten?
Dankjewel voor je snelle reactie (ook via de mail).
Zelf ben ik niet zo snel. Ik zal er even over nadenken, aangezien ik wegens andere plannen de GS misschien ga verkopen. Als ik gewoon blijf doortuffen op de GS neem ik contact me je op.

Waarom heb je het zelf niet op de GS gezet eigenlijk?
 
Ik heb inmiddels zelf een andere motor gekocht (speed triple, dankzij een proefrit op de motor van mn broer :)) en het heeft nu niet veel nut meer om deze op de GS te zetten. Mocht je de set nog willen hebben tzt hoor ik het wel.
 
Laatst bewerkt:
Wat is de lengte en de diameter van het stuur ?
Zijn het geen 22 mm risers?
groeten olaf.
 
Net ff opgemeten. Lengte is 74cm en diameter is 22 mm. Risers zijn ook 22mm diameter en ze verhogen 20mm.
 
Ik heb inmiddels zelf een andere motor gekocht (speed triple, dankzij een proefrit op de motor van mn broer :)) en het heeft nu niet veel nut meer om deze op de GS te zetten. Mocht je de set nog willen hebben tzt hoor ik het wel.
Tzt is nu, je hebt een mail...De GS blijft nog dit seizoen. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan