ombouwen dragstar

paulie

Rookie
9 mei 2004
4
0
spijkenisse
beste bikers ff een vraagje ik was heel gelukkig met mijn yam dragstar xvs650 maar vind hem nu gewoontjes ik ben van plan om hem wat te veranderen ik heb al wat toffe ideeen voor een uitlaad die niet goedkoop is (gezien bij west coast choppers) en ben van plan om zo´n uitlaad te laten maken bij l-l choppers maar voor ik dat doe wil ik weten of er een andere achterbrug in te bouwen is zodat ik een vette achter slof krijg, als dit niet kan zal ik een andere motor of frame moeten kopen ,maar ik wil eerst weten wat jullie bikes ervan weten alvast bedankt
 
Ik wou ook een foto laten zien maar dat wil ie niet doen? Waarom niet is dat reclame of zo?(foto komt van west coast choppers)Ook die gezichtjes doen het niet
maar ik ben dan ook niet zo computerwonder kan iemand ff helpen thx
 
dank je magnamanic ps toevallig is mijn vrouwelijke collega ook een supermagna rijdster en vind het helemaal te gek dat ze meer pk heeft.ik gun haar dat plezier wel
 
ik heb al wat toffe ideeen voor een uitlaad die niet goedkoop is (gezien bij west coast choppers) en ben van plan om zo´n uitlaad te laten maken


wat is dat, een uitlaad???? :?

Aangezien je het twee keer zo schrijft, ga ik bijna twijfelen of het geen type-fout is. Maar je zult wel uitlaat bedoelen.....
Lijkt me trouwens een dure grap om zo'n uitlaat op maat te laten maken, daarnaast zijn er zoveel verschillende modellen uitlaten inmiddels te verkrijgen dat het me sterk lijkt dat jouw modelletje er niet bij zit. Kom maar eens op met die foto!
Kijk anders zelf eens rond op internet, er is zoveel te vinden. Het lijkt erop dat je dat nog niet gedaan hebt, dus hier een paar linkies:
www.dutchdragstarclub.nl
www.thunderbike.de (heeft grootste aanbod en dealers in NL)
www.dragstars.net
www.lexx.cc

Zijn 3 duitse sites, daar is gewoon veel meer te krijgen. Zeker de Dragstar wordt daar veel verbouwd. Daar kun je in ieder geval wat ideeen opdoen. Wellicht hebben anderen hier nog wel wat Nederlandse links.
 
ed heel erg bedankt voor deze sites vooral die duitse sites daar kwam ik tegen wat ik zocht k´wa achterslof, alleen die uitlaat (jaja je heb gelijk foutje bedankt)wil ik je laten zien aan je maar attachment doet het niet, ik zal wel iets fout doen.thx
 
Terug
Bovenaan Onderaan