quote:AppiePappie schreef op 17 maart 2010 @ 21:54:
Mijn neef gaat ook weer meerijden met de ONK Superbikes
1na oudste deelnemer van het veld
quote:falerossi schreef op 19 maart 2010 @ 14:44:
Seizoenopening met prachtig deelnemersveld
Grote buitenlandse inbreng bij de
Dagblad van het Noorden Paasraces
Ook Raymond Schouten (Waardhuizen) zal het gehele seizoen in de ONK Dutch Supersport te zien zijn. Hij is opgenomen in het Verolme GrafiCom Racing team en ziet de Dutch Supersport als een prachtige klasse om uiteindelijk door te stromen naar de Moto2, de nieuwe Grand Prixklasse.
[/b]
quote:Dani-81 schreef op 19 maart 2010 @ 15:10:
[...]
Graficom zijn de buren van mijn werkgever.
Ze vertelden laatst al tijdens een bedrijvendag ( we zitten in een soort hofje ) dat ze in het ONK actief zouden zijn.
Toch maar eens naar binnen lopen om te vragen of ik eens te gast mag zijn.
quote:Hakman schreef op 30 maart 2010 @ 13:02:
Welzeker! Altijd prachtig zo'n eerste weekend, met die hele lange startlijsten ..
Hopen op een beetje droog weer en een beetje aangename temperaturen .. (niet teveel vragen).
quote:monster33 schreef op 03 april 2010 @ 19:52:
is er iemand vandaag na assen geweest mijn favoriet is helaas onder uit gegaan op het oliespoor van van beek
virgil heeft een hersenschudding en een zwaar gekneusde pols balen als het seizoen zo begint
is er iemand vandaag na assen geweest mijn favoriet is helaas onder uit gegaan op het oliespoor van van beek
virgil heeft een hersenschudding en een zwaar gekneusde pols balen als het seizoen zo begint
quote:GRande Roberto schreef op 03 april 2010 @ 20:27:
[...]
Ja, ben vandaag naar Assen geweest, Harry viel recht voor onze neus. Beste highsider, met een lang schuivende MV over het asfalt als gevolg!
Lag vooral veel olie op een plek waar de motor tot stilstand kwam!
Ik wil je dag niet verpesten, maar er is niemand onder uit gegaan over het spoor van Van Beek.
quote:HansGSX-R schreef op 03 april 2010 @ 21:09:
[...]
Virgil is gisteren onderuit gegaan op het oliespoor van Hommerson, ik kon hem nog net houden, evenals een aantal anderen.
quote:HansGSX-R schreef op 03 april 2010 @ 21:09:
[...]
Virgil is gisteren onderuit gegaan op het oliespoor van Hommerson, ik kon hem nog net houden, evenals een aantal anderen.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2