Motor-Forum -

Log in
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Select Forum

Het ONK wegrace topic

Pagina's:
«
»

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
Peter Politiek Dunlop Test @ Albacete

http://94.100.118.235/903850001-903900000/903883801-903883900/903883834_6_QwmK.jpeg

http://94.100.119.226/903850001-903900000/903883901-903884000/903883913_6_KqJ0.jpeg
www.sport-picture.nl

R.I.P. # 58 Marco Simoncelli

Reg. datum:
24 jul. 2008
Mijn neef gaat ook weer meerijden met de ONK Superbikes :)

1na oudste deelnemer van het veld :+
Night is starting to fall on the Sepang circuit, and some are turning their eyes to the heavens above, hoping to find a star with the number 58 etched on it.

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
AppiePappie schreef op 17 maart 2010 @ 21:54:
Mijn neef gaat ook weer meerijden met de ONK Superbikes :)

1na oudste deelnemer van het veld :+

En wie is dat?
www.sport-picture.nl

R.I.P. # 58 Marco Simoncelli

Reg. datum:
24 jul. 2008
Paul Haullussy :)
Night is starting to fall on the Sepang circuit, and some are turning their eyes to the heavens above, hoping to find a star with the number 58 etched on it.

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
*O* *O* *O* nog 2 weken *O* *O* *O*
www.sport-picture.nl

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
Seizoenopening met prachtig deelnemersveld

Grote buitenlandse inbreng bij de

Dagblad van het Noorden Paasraces

ij de start van het motorwegraceseizoen, tweede paasdag op het TT Circuit in Assen, kunnen de wegraceliefhebbers direct zien dat het een bijzonder interessant seizoen wordt. Bij deze Dagblad van het Noorden Paasraces, georganiseerd door de SMA, komen tal van coureurs voor het eerst uit op nieuw materiaal of zijn opgenomen in een ander team. Toppers als Arie Vos, Raymond Schouten en Marcel van Nieuwenhuizen zullen met nieuwe inspiratie op de motor klimmen. De Dagblad van het Noorden Paasraces worden verreden met zes klassen, de 125cc, Classics, Dutch Supersport, Dutch Superbike, Supermono en zijspannen. Opvallend is dat veel buitenlandse coureurs hebben ingeschreven voor deze races. Het programma op maandag 5 april, tweede paasdag, begint om 11.00 uur, de eerste races zijn vanaf 12.45 uur.

De spectaculaire zijspanklasse is de categorie die het spits mag afbijten in het nieuwe wegraceseizoen. Kampioenen Colin Nicholson en Jarno van Lith komen samen met zo’n twintig andere combinaties in de baan. De kampioenen kunnen direct laten zien hoe ze hebben overwinterd.

In de klasse Dutch Superbike is er een opvallende verandering te noteren. Oud-kampioen Arie Vos (Oss) is teruggekeerd naar Honda. De Ossenaar gaat nu weer verder met het merk waarmee hij in 2006 en 2007 domineerde met maar liefst vier titels. De coureur van het Vos Oss Motoren Racing Team rijdt dit seizoen op een Ten Kate Honda CBR1000RR Fireblade en kijkt tevreden terug op zijn trainingssessie in Valencia.

Vos zal op geduchte tegenstand kunnen rekenen van titelverdediger Gareth Jones, die met een Honda van RT Motorsport in de baan komt.

Roy ten Napel (Ermelo), de kampioen van de Dutch Supersport zal dit jaar zijn titel in deze 600cc klasse willen prolongeren. Hij krijgt onder meer tegenstand van Marcel van Nieuwenhuizen (Nunspeet), die is opgenomen in het Yamaha Interact Racing Team. Van Nieuwenhuizen is erop gebrand om de titel opnieuw naar zich toe te halen.

Ook Raymond Schouten (Waardhuizen) zal het gehele seizoen in de ONK Dutch Supersport te zien zijn. Hij is opgenomen in het Verolme GrafiCom Racing team en ziet de Dutch Supersport als een prachtige klasse om uiteindelijk door te stromen naar de Moto2, de nieuwe Grand Prixklasse.

In de Supermono komt opnieuw de Duitse kampioen Stefan Meiners in actie. Hij krijgt de tweede man van verleden jaar, Sjoerd van Buiten uit het Zuid-Hollandse Heenweg wederom als geduchte tegenstander.

In de lichtste klasse, de 125cc , is Michael van der Mark (Rotterdam) de grote kanshebber. Hij was verleden jaar ongenaakbaar. Zijn opponent van vorig seizoen, Kevin Valk (Dronten), is overgestapt naar de Dutch Supersport, zodat er waarschijnlijk een nieuwe concurrent opstaat.

De klasse Classics, de categorie met het prachtige viertaktgeluid, completeert het raceprogramma.

De Nederlandse coureurs zullen trouwens flink gas moeten geven, want er is een groot aantal Duitse en Belgische coureurs dat het paasweekend aangrijpt om zich op het TT Circuit voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Het houdt in dat er in nagenoeg alle klassen een kwalitatief erg sterk startveld de baan op gaat.

Voor de liefhebbers is er paaszondag 4 april een bijzonder evenement op het TT Circuit, de TT Run. Een hardloopevenement dat gratis te bezoeken is. Op deze wijze kan het paasweekend een volledig sportweekend worden.

De Dagblad van het Noorden Paasraces beginnen paasmaandag 5 april om 11.00 uur met warm up trainingen. De eerste race is om 12.45 uur. Zaterdag 3 april wordt er getraind vanaf 10.00 uur.

De SMA hanteert populaire entreeprijzen. In elk geval zijn kinderen tot 15 jaar gratis mits onder begeleiding; zaterdag tijdens de training is de buitenring gratis. Dan kost een paddockkaart € 10,00. Een weekendkaart kost € 22.00 en de entree op tweede paasdag voor personen van 15 jaar en ouder € 17,--. Het programma, het parkeren en de (overdekte) tribunes is in de toegangsprijs begrepen. Motorrijders kunnen zoals gebruikelijk zonder kostenverhoging parkeren op de hospitality area paddock
www.sport-picture.nl

Joe es of Ee!

Reg. datum:
30 sep. 2005
Lijkt me leuk om erbij te kunnen zijn! Nu een kwestie van vervoer zoeken. :+
I would have cut off the whole finger or two fingers to have Marco here with us - Jorge Lorenzo #99

SuperSic #58

Reg. datum:
17 sep. 2005
quote:
falerossi schreef op 19 maart 2010 @ 14:44:
Seizoenopening met prachtig deelnemersveld

Grote buitenlandse inbreng bij de

Dagblad van het Noorden Paasraces

Ook Raymond Schouten (Waardhuizen) zal het gehele seizoen in de ONK Dutch Supersport te zien zijn. Hij is opgenomen in het Verolme GrafiCom Racing team en ziet de Dutch Supersport als een prachtige klasse om uiteindelijk door te stromen naar de Moto2, de nieuwe Grand Prixklasse.
[/b]

Graficom zijn de buren van mijn werkgever.
Ze vertelden laatst al tijdens een bedrijvendag ( we zitten in een soort hofje ) dat ze in het ONK actief zouden zijn.
Toch maar eens naar binnen lopen om te vragen of ik eens te gast mag zijn.
V Racing Products & V Racing Service - www.vracingproducts.nl

DSBK #75 Domburg Racing

Reg. datum:
01 dec. 2003
http://race2fast.com/J15/...com_content&Itemid=53

:)
www.martinenellen.nl Burn rubber, not your soul; www.domburg-racing.nl

driving SV650R !!!! racing TKR CBR 1000RR

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
Dani-81 schreef op 19 maart 2010 @ 15:10:

[...]

Graficom zijn de buren van mijn werkgever.
Ze vertelden laatst al tijdens een bedrijvendag ( we zitten in een soort hofje ) dat ze in het ONK actief zouden zijn.
Toch maar eens naar binnen lopen om te vragen of ik eens te gast mag zijn.

Je mag zo ook wel langs komen hoor:) Het mooie aan het ONK vind ik het open karakter, je kan bij elk team wel even binnen lopen voor een praatje.
www.sport-picture.nl

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
http://www.racesport.nl/pics/banners/532.jpg
falerossi wijzigde dit bericht op zaterdag 20 maart 2010 21:40 (87%)
www.sport-picture.nl

Reg. datum:
16 feb. 2006
De deelnemerslijsten en het tijdschema zijn inmiddels bekend:

http://www.bikex.nl/onk-paasraces-2010/
Het laatste motorsport nieuws lees je op http://www.bikex.nl

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
*Kick*

Nog mensen aanwezig komend weekend?!
www.sport-picture.nl

Castrol Special

Reg. datum:
02 okt. 2004
Welzeker! Altijd prachtig zo'n eerste weekend, met die hele lange startlijsten ..

Hopen op een beetje droog weer en een beetje aangename temperaturen .. (niet teveel vragen).

RIP #58

Reg. datum:
04 jan. 2007
quote:
Hakman schreef op 30 maart 2010 @ 13:02:
Welzeker! Altijd prachtig zo'n eerste weekend, met die hele lange startlijsten ..

Hopen op een beetje droog weer en een beetje aangename temperaturen .. (niet teveel vragen).

Als het droog blijft en de temperatuur is aangenaam dan reis ik ook af richting Assen denk ik! Wordt dus het weer goed in de gaten houden deze week...
RACING because soccer requires only one ball...

"We’re not here for a long time, we’re here for a good time!" - Guy Martin

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
Nog een paar uurtjes, dan is de aftrap van de eerste ONK van het jaar :}
www.sport-picture.nl

gang is alles,remmen is angst

Reg. datum:
09 aug. 2009
ik ben er ook weer bij

Reg. datum:
02 mrt. 2007
is er iemand vandaag na assen geweest mijn favoriet is helaas onder uit gegaan op het oliespoor van van beek
virgil heeft een hersenschudding en een zwaar gekneusde pols balen als het seizoen zo begint

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:
monster33 schreef op 03 april 2010 @ 19:52:
is er iemand vandaag na assen geweest mijn favoriet is helaas onder uit gegaan op het oliespoor van van beek
virgil heeft een hersenschudding en een zwaar gekneusde pols balen als het seizoen zo begint

Ik heb Van Beek op z,n smoel bibs zien gaan voor me neus, maar heb Virgil niet op z,n bek kont zien gaan :? We hebben het over de crash op start/finish toch?
falerossi wijzigde dit bericht op zondag 04 april 2010 11:39 (2%)
www.sport-picture.nl

Suzuki SV650N 2003

Reg. datum:
30 aug. 2003
quote:

Ja, ben vandaag naar Assen geweest, Harry viel recht voor onze neus. Beste highsider, met een lang schuivende MV over het asfalt als gevolg!

Lag vooral veel olie op een plek waar de motor tot stilstand kwam!
Ik wil je dag niet verpesten, maar er is niemand onder uit gegaan over het spoor van Van Beek.
www.rojo-fotografie.nl Jasper Iwema fanclub

Parttime mantelzorger

Reg. datum:
02 jan. 2002
quote:
GRande Roberto schreef op 03 april 2010 @ 20:27:

[...]

Ja, ben vandaag naar Assen geweest, Harry viel recht voor onze neus. Beste highsider, met een lang schuivende MV over het asfalt als gevolg!

Lag vooral veel olie op een plek waar de motor tot stilstand kwam!
Ik wil je dag niet verpesten, maar er is niemand onder uit gegaan over het spoor van Van Beek.

:^

er was al afgevlagd ,dus iedereen kwam rustig voorbij rijden .
KWF.NL
Pardon...mag ik even op uw teentjes trappen ??
pas op !!! Het beest in mij loopt vrij rond
HENKES VAARWEL !!!!

ONK DSBK #37

Reg. datum:
01 nov. 2001
quote:

Virgil is gisteren onderuit gegaan op het oliespoor van Hommerson, ik kon hem nog net houden, evenals een aantal anderen.
http://www.hbracing.nl

Reg. datum:
25 feb. 2007
quote:
HansGSX-R schreef op 03 april 2010 @ 21:09:

[...]

Virgil is gisteren onderuit gegaan op het oliespoor van Hommerson, ik kon hem nog net houden, evenals een aantal anderen.

Dat was idd best glijden op dat spoor,ik reed rustig en toch stapte de achterkant weg
Mensen 4-5-2012 en 2-7-21012 Mettet met Racecracks boeken

Soesoeki rijdt op de PS2

Reg. datum:
24 apr. 2002
quote:
HansGSX-R schreef op 03 april 2010 @ 21:09:

[...]

Dit is u ? ;)

DSC_0698 kopie.jpg
Soesoeki is hopeloos, radeloos Soesloos.

www.sport-picture.nl

Reg. datum:
09 aug. 2002
quote:

Dat is correct ;)

http://94.100.115.42/918200001-918250000/918204801-918204900/918204804_6_NVJ5.jpeg
falerossi wijzigde dit bericht op zaterdag 03 april 2010 23:19 (15%)
www.sport-picture.nl

Pagina's:
«
»
Volgende pagina ›
Select Forum

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2

Hosting by True