TomTom rider V2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mad-Coentje

Die hard MF'er
13 okt 2007
585
0
Eindhoven (Noord Brabant)
hallo,
wegens stoppen met motor rijden verkoop ik mijn Tom Tom rider versie 2

Het is een buitengewoon goed navigatiesysteem, er zit bij een Scala headset, werkt ook prima.

Enige minpunten : lader van de tomtom kan ik even niet plaatsen (motor dockingstation zit erbij en hij laad dus via daar ook gewoon goed op)
lader van de scala headset ook niet, en er ontbreekt een deeltje van het montagesysteem(deel wat op de motor zelf gaat)
Dit komt doordat ik midden in een scheiding lig en die helft van de spullen nog bij mijn ex liggen, het is niet mogelijk om ze ''ff op te halen''

De prijs is op deze staat aangepast



een lader is te koop voor de prijs van +/- een tientje ongv,
en het montage deeltje wat ontbreekt kost ook niet veel meer dan dat,
ik wil dit ook aanschaffen zodat hij 100% compleet is, dan is de prijs rond de 300 aangezien hij nieuw 550 kostte en pas 3 x gebruikt is.

ik hoor graag als je interesse hebt

Liever mailen, hier kijk ik weinig

Coentje@hotmail.co.uk

Groeten
 
Laatst bewerkt:
jup...die is het presies..

Groeten,

Edit: Het gaat om de tomtom en de headset, natuurlijk WEL met docking station voor op de motor, echter de montage beugel(los verkrijgbaar voor niet al te veel geld) ontbreekt.. alleen het bolletje die je op het stuur maakt.

hier hou ik ook ruim rekening mee in de prijs gezien
 
Welke kaarten zitten erbij ???
Zit er ook een houder bij die hem ook bruikbaar maakt in het koekblik ?
En natuurlijk de prijs ?
 
gezien de laders die beide ontbreken, (die kan ik evt ook ff halen)

mag de tomtom weg vanaf 225 niet voor veel minder en al helemaal niet aan sommige gekken die 100 euro bieden of zelfs maar 25 voor dat geld koop je gewoon lekker een normale tomtom en meubel je er een systeempje aan dat hij op de motor kan(deze tomtom kost 560 euro nieuw en is ongeveer 3 x gebruikt)

Groeten
 
hallo Coen

voor 225 zou ik hm wel over willen nemen

ik heb u ook al gemaild dus ik hoor het wel

greets
 
hallo, sorry voor mijn afwezigheid,
zat voor mijn werk in duitsland.


de tomtom is nog te koop, het bod van Ricko is voldoende en ik wacht dus nog even zijn reactie af, mocht hij voorzien zijn dan gaat hij weer hier de verkoop in.

Groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan