quote:Wilddam schreef op 09 maart 2010 @ 16:39:
Onlangs vond ik nog wat oude foto's van een vis-dag met mensen uit de motorracewereld dat mijn vader destijds ieder jaar organiseerde.
Misschien kennen jullie wat van de mensen op de foto?
ik herken op de bovenste foto Jaap Timmer (5e van links) en is 3e van links misschien Jaap Geerts? De 8e van links zou Boet van Dulmen kunnen zijn?
Van de tweede foto herken ik Hans van loozenoord (4e van links) daarnaast Peter Looijesteijn en achter van loozenoord Henny ten Dam. Tweede van rechts (achterste tafeltje) zou dat Jack Middelburg kunnen zijn?
Ik weet niet in welk jaar de foto's zijn gemaakt.
klik op foto voor grotere afbeelding:
[afbeelding]
quote:fastfreak schreef op 13 maart 2010 @ 18:05:
De man(met bril) die wij voor Jaap Geerts Verslijten (zag het er al niet in ) lijkt mij Dhr Bestebreurtje
Links voor op de 1e foto is meyer ? monteur van Streuer ?
En die ietwat oudere heer is Piet een vriend van Timmer
quote:fastfreak schreef op 13 maart 2010 @ 18:05:
[...]
De man(met bril) die wij voor Jaap Geerts Verslijten (zag het er al niet in ) lijkt mij Dhr Bestebreurtje
Links voor op de 1e foto is meyer ? monteur van Streuer ?
En die ietwat oudere heer is Piet een vriend van Timmer
anekdote tyd ..........![]()
De schipper had een Honda Boldór en daar moest ie van kunnen zeggen dat ene meneer Middelburg daar ooit eens op gereden had .......
Dus Jack stapt op en giert weg ,eenmaal de hoek van de straat om ramt ie op de achterem wat dus met het nodige gekrijs gepaart ging,en netjes tot stilstand kwam .
vervolgens plaats ie de bold'or netjes op de stoep en loopt met de sleutels in de hand hinkelend terug naar de plek waar hij vertrok, en iedereen reikhalzend stond te kijken hoe Jack retour kwam .......lopend dus !! en men riep JACK ! watisergebeurd !!??
En antwoorde al aanlopend ""sorry ging ff niet goed"" waarop die schipper helemaal over de rooie naar zn onbekraste Honda rende , otewel LGB Lachen Gieren Brullen
moraal , laat nooit een coureur ff op je ros rossen !!![]()
De Bruin ,journalist ,liep te zeiken dat ie niks ving en ging een versnapering halen ,had het helemaal gehad !, waarop de humoristen een hele kip uit de kombuis roofden ,die aan zn hengel monteerden en de kip uitzetten in zee en riepen daarna dat ie wel heel snel moest komen,want hij had BEET !! ......... LOL
moraal laat nooit je hengel onbeheerd achter !!
quote:Wilddam schreef op 13 maart 2010 @ 18:17:
Prachtig verhaal Freek!
Euh.........hoe weet je dit allemaal? Was je er zelf ook bij??
Het was toch meer zuipen dan vissen? Ik vraag me af waarom mijn vader zijn maatje (volgens mijn moeder zuipmaatje) Willem Middelburg er niet bij was.
Die Willem gaf een keer een dame een hand en toen ze die vast pakte liet hij hem vallen. Het is maar goed dat die dame het niet met het hart had anders had ze het niet overleeft.
Trouwens Vic Soussan weleens een striptease zien uitvoeren bij een prijsuitreiking ;-)
quote:Wilddam schreef op 13 maart 2010 @ 18:26:
[...]
Was dat niet John Bestebreurtje? Die gokkoning die ze later hebben vermoord? Of zit ik nu helemaal mis?
quote:fastfreak schreef op 13 maart 2010 @ 18:52:
[...]
ja Henry en Gerrit jullie zijn goed op de hoogte ......
John B was de naam ...
quote:gerrit1957 schreef op 13 maart 2010 @ 18:38:
[...]
Die John Bestebreurtje is ooit sponsor geweest van BertSmit en Wilco Zeelenberg ?????
quote:sidecarracing schreef op 13 maart 2010 @ 19:15:
Er was ook een John B. die rond 1970 een Linto (= dubbele Aermacchi) naar Nederland haalde en er ook mee heeft geraced
quote:Wilddam schreef op 13 maart 2010 @ 19:19:
[...]
Was het geen Jan B.?
ff gezocht voor je:
http://books.google.nl/bo...m=3&ved=0CBAQ6AEwAg#v=onepage&q=linto%20aermacchi%20john&f=false
quote:sidecarracing schreef op 13 maart 2010 @ 19:50:
[...]
In de linker kolom hebben ze het over Jan Bestebreurtje, in de rechter kolom over John Bestebreurtje...!
Weet bijna 100% zeker dat dit John Bestebreurtje is/moet zijn.
quote:
quote:brian-k schreef op 19 maart 2010 @ 10:40:
[...]
Hey,,
Ben druk bezig geweest met inscannen van foto´s van de Centennial ´98.
Heb nog berg liggen van vroeger. Moet ik nog doen.
Hebben ook nog paar Motoren klaar te maken.:]
Het komt eraan.
Gr Brian
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 2