quote:Prikkie schreef op 16 maart 2010 @ 12:25:
Waar zijn de drie grote namen van eurosport eigenlijk terecht gekomen![]()
DAT was nog eens commentaar
quote:Nursery_Cryme schreef op 15 maart 2010 @ 15:04:
[...]
Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Ben ook digitenne-kijker, en terug naar UPC... Nee bedankt.
quote:DaChosen1 schreef op 01 maart 2010 @ 20:26:
ik
Ik zou hier ook echt wel meer geld voor over hebben, heb al sterk zitten denken om speciaal hiervoor een schotel aan te schaffen...
Het enige wat ik jammer vind is dat de beeldkwaliteit van carchannel / eurosport 2 zo bagger is. En dan vergelijk ik dat even met Eurosport HD en sinds kort RTL 7 HD.
quote:Ocampa schreef op 15 maart 2010 @ 20:51:
[...]
Ik heb het KPN gevraagd en zij hebben het niet in hun pakket.

quote:Peter91 schreef op 17 maart 2010 @ 18:36:
[...]
Op welke zender kan ik dan MotoGP kijken? Heb KPN Glasvezel, maar sowieso geen BBC..
quote:Peter91 schreef op 18 maart 2010 @ 11:41:
Ik kan gewoon via KPN glasvezel geen DSF, BBC of Carchannel ontvangen:S
Black Monster
quote:crazybiker46 schreef op 18 maart 2010 @ 17:59:
Weet iemand ook waar de British Superbikes op komen en de AMA superbikes?
quote:Op 9 april zal CarChannel de uitzendingen starten wanneer de coureurs beginnen aan de eerste trainingen voorafgaand aan de openingsrace van het seizoen 2010 op het Losail circuit in Qatar. Onder andere Jurgen en Patrick van de Goorbergh, Diederick de Vries en Frank Weeink zullen de uitzendingen voorzien van deskundig commentaar.
bron: racesport.nl
quote:[J]ori[A] schreef op 18 maart 2010 @ 20:44:
Interessant gegeven m.b.t. het commentaar op CarChannel:
[...]
Voor ieder wat wils, dus.
quote:
quote:
quote:[J]ori[A] schreef op 18 maart 2010 @ 20:44:
Interessant gegeven m.b.t. het commentaar op CarChannel:
[...]
Voor ieder wat wils, dus.

quote:Het was al enige tijd bekend maar de MotoGP uitzendingen worden het komende seizoen definitief verzorgd door CarChannel. Het nieuws werd donderdagmorgen door CarChannel bevestigd aan de Racesport.nl redactie.
Goed geïnformeerde bronnen meldden enige weken geleden al dat het Spaanse Dorna overeenstemming had weten te bereiken met de Nederlandse digitale zender CarChannel om het MotoGP wereldkampioenschap in 2010 uit te mogen zenden maar sinds donderdag 18 maart is het nieuws ook officieel bevestigd door de betrokken partijen zelf.
Op 9 april zal CarChannel de uitzendingen starten wanneer de coureurs beginnen aan de eerste trainingen voorafgaand aan de openingsrace van het seizoen 2010 op het Losail circuit in Qatar. Onder andere Jurgen en Patrick van de Goorbergh, Diederick de Vries en Frank Weeink zullen de uitzendingen voorzien van deskundig commentaar
quote:Hoe te ontvangen:
CarChannel is actief als digitaal themakanaal en kan in vrijwel heel Nederland worden ontvangen. Kabelexploitanten waaronder UPC, Ziggo, CaiW, Delta, Cai en een aantal anderen geven het CarChannel kanaal al door aan hun abonnees.
Ziggo - Z2 kanaal 415
UPC - Royaal kanaal 207
Kabel Noord - Extra kanaal 275
Delta -Standaard kanaal 363
CaiW - Taste kanaal 87
CAI Harderwijk - Basis kanaal 154
KPN/Regge - Basis kanaal n.n.b
Programmering:
CarChannel zendt 24 uur per dag, 7 dagen per week afwisselende en interessante programma’s uit over de auto- en de motorwereld. Op doordeweekse dagen worden in het avond blok vaste thema’s behandeld. In het weekend ziet u veel live auto- en motorsportraces en informatieve race verslagen, waardoor de programmering afhankelijk is van de tijd dat de race begint. De programmering zal kenbaar gemaakt worden via promo’s, via de Elektronische Programma Gids en op de website van CarChannel en via het wekelijkse TV overzicht op Racesport.nl.
Naast het live uitzenden van de trainingen en wedstrijden van het MotoGP wereldkampioenschap zal CarChannel het komende seizoen ook diverse autoraces uitzenden waaronder het DTM, het BTCC, ICOD Indy Cars en is men in vergevorderd stadium met de FOM om ook de GP2, GP3 en de Porche Super Cup live uit te zenden. De F1 zal ook in het pakket opgenomen worden maar deze trainingen en races zullen op de betreffende dagen te zien zijn vanaf 22.30 uur.
quote:
quote:WLF46 schreef op 19 maart 2010 @ 10:18:
[...]
Hier hetzelfde geen Car Channel, ivm KPN glasvezel...
Maar ik ben niet voor een gat te vangen. Ik heb gewoon al enkele mails de deur uitgedaan met aanvragen voor Car Channel in het extra pakket... Zowel via de website van Car Channel als via KPN zelf. Misschien dat ze dan wel via KPN dit uit gaan zenden....? Het proberen is het in ieder geval waard.
Dus wil een oproepje doen. Heb je KPN, en dus geen Car Channel, en dus geen Moto GP (buiten BBC), en wil je dit wel? Mail dan naar KPN en Car Channel.
quote:Peter91 schreef op 19 maart 2010 @ 15:00:
[...]
Vanochtend een mail naar CarChannel gestuurd met de vraag wanneer het met KPN is te ontvangen. Ik kreeg als reactie terug dat ze nog in onderhandeling zijn met KPN.
Nu dus even een mail naar KPN sturen
quote:Peter91 schreef op 19 maart 2010 @ 15:53:
[...]
Ook een reactie terug van KPN. Ze weten niet wanneer de zender EVENTUEEl wordt toegevoegd. Wanneer CarChannel wordt toegevoegd wordt dit kenbaar gemaakt door een nieuwsbrief aan alle klanten.
Hmm, afwachten dus.

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1