Bmw kofferset en tankhoes + tanktas f650

Status
Niet open voor verdere reacties.

murkel

MF veteraan
15 okt 2002
1.333
5
Rotterdam
Aangeboden,
een set koffers:
Ze zitten nu op een f 650 funduro (zie foto's) ,wegens verkoop van de motor gaan de koffers nu dus weg.
Ze zijn gewoon in goede staat, en orgineel van BMW
Ze passen sowieso ook op de f 650 strada. Volgens mij ook op sommige K modellen. Maar dat weet ik niet zeker.

Ook te koop:
Tankcover en bijpassende tanktas
De tas kan d.m.v. ritsen vast worden gemaakt op de cover. Op de cover zitten aan de zijkanten ook losse vakjes met ritssluiting, handig voor bv schijremslot, oordoppen enz.
Tanktas is met kaartleesvak en kan groter worden door ritsen rondom.

Betere foto's volgen ( kan uiteraard ook over mail)
Prijs: teab

1
full


2
full


3
full


wie maakt me los *O* :Y
 
Hoi, ik heb eventueel interesse in de koffers. als de kofferbevestigingset erbij inbegrepen is ? ?
Heb zelf een F650 van '97. Dus dat zou wel moeten passen.
Ik woon wel in België maar ben regelmatig in Nederland.
Graag een ideetje van prijs, ook van de tanktas, (of het in mijn budget valt) via dit forum of per mail.
Groeten,
HermanV
 
Hallo Herman,
Je mail staat niet in je profiel, zou jij anders mij ff kunnen mailen?

Bij de koffers zitten overigens geen kofferhouders. Die zou je dan noge even los via de dealer moeten regelen ofzo.
Hoofdprijs hoef ik er iig niet voor...

:W
 
Ben er wel voor in. Heb sinds kort een F650 uit '94 en zoek nog zijkoffers en een tanktas lijkt me ook wel handig. Jouw spullen moeten dn passen, lijkt me. Heb ik het goed dat je de kofferbevestigingsset niet weg doet? Laat even je prijs weten.
 
Ben er wel voor in. Heb sinds kort een F650 uit '94 en zoek nog zijkoffers en een tanktas lijkt me ook wel handig. Jouw spullen moeten dn passen, lijkt me. Heb ik het goed dat je de kofferbevestigingsset niet weg doet? Laat even je prijs weten.

Spullen gaan daar zeker wel op passen idd!
De bevestigingset heb ik er idd niet bij helaas...

ik mail je zo even voor verdere afhandeling ok? :W
 
zijn die hoffers en tanktas al verkocht want geef voor alles tesamen een eerlijke prijs
 
zijn die hoffers en tanktas al verkocht want geef voor alles tesamen een eerlijke prijs

Nee, ze liggen hier nog steeds te wachten op een volgende eigenaar...

Is gewoon goed spul allemaal, orgineel BMW.

mail me anders even op: markusvan10hoven"apelul"gmail.com

:]
 
Laatst bewerkt:
KICK, opzouten oma!

De koffers zijn nog steeds te koop! Hoef er niet veel voor te hebben...
Wie maakt me los :?
 
ik heb interesse.

hoeveel wil je hebben voor de koffers inclusief versturen? rotterdam is wat ver..

pm mag ook, is misschien makkelijker. (mijn mail staat in mijn profiel)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan