quote:HayeSM schreef op 19 maart 2010 @ 18:38:
Er staat bij startwin nog een sxv, heb ze net gebeld maar die man wist zelf niets over die fiets. Is dat een ex-fiets van iemand van het forum? iemand die die fiets kent?
quote:

quote:
quote:HayeSM schreef op 20 maart 2010 @ 07:08:
[...]
die topics heb ik tijdje geleden al gelezen, maar dacht dat dat ding van knor gejat was... iig boeiend, ik ga vanmiddag ff langs..
quote:
quote:ziqz schreef op 19 maart 2010 @ 17:20:
stefan, zou jij mij volgende keer ff kunne late zien wat ik nou allemaal moe checken? tis nie dat ik het nie doen omdat ik nie wil maar meer omdat ik niet weet wat ik allemaal moet checken
ik ga nu naar roke (koopavond) om hem te brengen voor da lampje..
(ja hij gaat op de aanhanger, nee ik ga niet rijden.)
quote:djpacha schreef op 19 maart 2010 @ 12:14:
[...]
Aan je fototje kan ik zien dat jij ook een 2006 model sxv hebt en dan is het zeker geen overbodige luxe om je oliepijl te checken![]()
Want ook al is hij gereseald het blijft een competitie machine, tenzij de jouwe nog op 14kw staat?.....

quote:ljfrence schreef op 20 maart 2010 @ 13:38:
[...]
nee vol vermogen,
maar je gaat toch niet voor elke rit je olie pijlen?
dat is toch kant en klare onzin of ben ik nou gek?
SMXV VDB
quote:aqua-holic schreef op 20 maart 2010 @ 18:53:
denk dat dat alexkawa wel zal weten! die heeft een 450 en 550
@ljfrence iedere rit is idd wat overdreven ligt eraan hoe en wat je gaat doen
ga ik een langer ritje maken of op circuit dan uiteraard alles checken! ga ik hem ff uitlaten een half uurtje doe ik het niet maar doe het iig zeer regelmatig

SMXV VDB
SMXV VDB

quote:HayeSM schreef op 19 maart 2010 @ 18:38:
Er staat bij startwin nog een sxv, heb ze net gebeld maar die man wist zelf niets over die fiets. Is dat een ex-fiets van iemand van het forum? iemand die die fiets kent?

© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1